nedeľa 2. decembra 2012

Without name or vas happenin!

2. december... ^-^ Už len 23 dní do Louisových narodenín! (alebo do Vianoc :D) Niekto, kto sa rovnako teší, ako ja? ^.^ Asi nie... No, ale teraz k veciam, čo vám chc oznámiť...
btw Napíšte mi tu nejaký komentík ohl'adom hocičoho z tohto mojho srdcového výlevu... Moc ma to poteší! :*
*tutututu!* Idem v takej rýchlej skratke, vzhl'adom k pokročilej hodine...:

1. Povodne mala dnes byť jednodielovka, lenže tá prvá, čo som napísala bola fest divná a druhú ešte popravde nemám...

2. Je vel'mi pravdepodobné, že sa niekedy v priebehu budúceho týždňa pohrajem so vzhl'adom blogu... Ak by s tým bol problém, kričte!

3. Niekedy v priebehu budúceho týždňa (pravdepodobne) začneme pridávať kamarátkin príbeh :)

4. Prišla som na to, že by sa mojmu príbehu (Forever Young) hodil názov 'They Don't Know About Us' 

5. ^.^ Mám na vás ŽIVOTNE doležitú otázočku... LIAM ALEBO NIALL?? Je to súrne, závisí od toho osud celého Forever Young!!

6. A pri Forever Young ešte na chvíl'ku zostaneme... ;) Nie je svinstvo, keď ma kopne múza o druhej v noci?? Neviem spať... Asi som nemala piť tol'ko coca-coly (= cca 1 liter)

7. Dnes tu bol bratranec... Pustila som mu Kiss you a povedal, že je to dobrý song, no keď som mu povedala, že to spievajú 1D, zmenil názor na to, že je to gebuzina... -_- Tak som mu pustila Rock me... A povedal, že ten song miluje... No, radšej som mu nehovorila, kto to spieva... :D

8. Narazila som na PERFEKTNÝ BLOG... Pravdupovediac, do jednej v noci som len čítala... :D Ale, no čo už... :D

9. Hlboko sa ospravedlňujem, všetkým, čo čítaju Sosídž of laverz, ale neviem sa nejako dostať na komp... Hneď ako tam prídem (najneskor v utorok) máte 2 časti ;)

10. Ešte k FY... Dnes bude časť, ak tu uvidím aspoň jednu odpoveď na moju otázku! (viď číslo 5.)

11. Akože mi chcete nakecať, že Paige Thomas a Vino Alan vypadli z X-factoru, hej? Kebyže som to nevidela a nepočula, tak by som neverila... Paige, ešte chápem, ale Vino? Mali poslať preč Diamond, ne jeho! grh. v.v

12. Je mi jedno, čo si o nej myslíte... Že nevie spievať, je namyslená a neviem čo všetko... Ja ju obdivujem... Je mojím vzorom... Proste je úžasná... Jej vlasy, spev, oči proste ona...
Na tejto fotke sú dvaja l'udia, ktorých nenormálne obdivujem a uznávam... Sú pre mňa úplne úžasný... Chýba tam už len Elliot... A bola by to dokonalá fotka... Ale aj tak...
Niall Horan & CeCe Frey <3


2 komentáre:

  1. oka ..to nevadi ze si nestihla :)..len dneska daj :) ;)...a este neviem na co to je, ale vyberam si teda Nialla :* :)...
    *V*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tiež za Nialla, keďže je to tvoj príbeh tak mi to tam pasuje... ;)

    OdpovedaťOdstrániť