štvrtok 29. novembra 2012

Forever Young - *8. kapitola*

Summer Love... Prišla som na to, že pri nej mám problém neplakať... Úplne dokonalá to pesnička <3 <3 :*
Pridať dnes túto časť ma doslova a dopísmena DONÚTILI... Takže, Em, ja viem, že teraz ideš preč, no nedám dnes ešte jednu... :D :) Smola... Enjoy it and leave comment please ;) - Lav.

*8. kapitola*

*EM*

,,Nechcel som, aby to medzi nami bolo takto, hlavne teraz keď odchádzam," nesmelo sa na mňa usmial.
,,Mike, už miliónty raz ti vravím, že je to v pohode!" zasmiala som sa a silno ho objala. Cítila som krv putujúcu jeho telo, počula som jeho srdce, ako bije, no neodtiahla som sa.
,,Čo by si povedala ne rozlúčkovú párty? Prosím," urobil na mňa psie oči a ja som sa rozosmiala.
,,Že si to ty," žmyrkla som, ,,daj mi sekundu. Prezlečiem sa a možme ísť," prebehla som do izby. Natiahla som na seba šaty s vestičkou a začala sa mal'ovať. Keď som bola už konečne spokojná so svojím výzorom, s úsmevom som ho vytiahla na nohy a zamierili sme vonku z bytu.
,,Tak, kam ideme?" chytila som ho pod pazuchu.
,,Mám chuť nejaký bar, alebo niečo plné," zasmial sa.
,,Čo tak ten pomerne nový asi tri bloky stade?"
,,Može byť," usmial sa. Zamierili sme teda tam. Prekladali sme nohy a ignorovali l'udí, čo sa okolo nás ponáhl'ali. Smiali sme sa, kričali na celú ulicu. Bolo nám jedno, čo si o nás pomyslia l'udia. Mali sme ich v paži. Boli sme najlepší priatelia tak, ako sa patrí.
,,Myslíš, že nás pustia dnu?" spýtal sa neveriacky a pozrel na rad.
,,To nechaj na mňa," usmiala som sa a potiahla ho k VIP vchodu. Pred dverami stál jeden ochrankár.
,,Dobrý," zvodne som prehodila.
,,Čo tu chcete? Toto je VIP vchod," zamračil sa.
,,Ale no ták, nebuďte taký," zasmiala som sa.
'Pustite nás dnu,' pošepla som mu v hlave. On sa trochu zatriasol a odomkol dvere. Odstúpil od nich a nechal nás prejsť dnu.
,,No poď!" potiahla som Mika. Vbehli sme dnu.
,,Ako si ho presvečila?"
,,To by si chcel vedieť, čo? Mám prirodzený presviečací talent, nevšimol si si?" zasmiala som sa. On len pretočil očami a zakvačil si ruku o moju. Zamierili sme k baru. Barman nám nalial a my sme to so smiechom vypili.
,,Ahoj krásavec," ozvalo sa spoza neho.
,,Ahoj," odvetil Mike.
,,Čo tu tak sám?" opýtala sa ho až moc presladene.
,,Nie som tu sám," zasmial sa a kývol na mňa.
,,No ako myslíš. Možeš za mnou prísť," afektovane sa zasmiala a prešla okolo mňa. Samozrejme, nemohla si odpustiť zavrtenie svojim pozadím. Všimla som si, ako na ňu Mike zíra.
,,Choď za ňou," kývla som mu.
,,Čo?"
,,Uži si ju. Bež za ňou," usmiala som sa na neho.
,,To fakt?"
,,Bež." Vďačne sa na mňa usmial a vybral sa za ňou. Chvíl'u som ho ešte sledovala, no potom som vstala a zamierila na parket. Prestrčila som sa okolo všetkých l'udí a našla si dobré miesto.
,,Smiem prosiť?" ozvalo sa.
,,Prečo nie?" usmiala som sa a dovolila mu, aby ma vytiahol na kraj. Chytil ma okolo pása a pomaly sme spolu začali tancovať.
,,Ako sa voláš?" opýtala som sa ho.
,,Chuan," usmial sa.
,,Máš roztomilý prízvuk," zasmiala som sa, ,,z kade si?"
,,Moji rodičia sú z Francúzska a Talianska, no vyrastal som v Španielsku," usmial sa a pomalým tanečním krokom sme sa posúvali ďalej od l'udí.
,,Si tu sama?" opýtal sa ma pochvíli.
,,Áno," povedala som, ,,prečo?" Rozhodla som sa, že Mika nespomeniem.
,,Aby som vedel, či ťa bude niekto hl'adať," zasmial sa potichu a pritlačil ma o stenu. Bol dosť silný. Ani neviem z kade, objavili sa tu dvaja ďalší. Pomaly ma začínal ovládať strach.
,,Pom-" začala som kričať, no jeden z nich mi prikryl ústa rukou. Kusla som mu do prsta.
,,Ale, ale. Niekto je tu ostrý," zasmial sa. Chuan na mňa pozrel výsmešným pohl'adom.
,,Naivka jedna," zasmial sa a tresol ma do brucha. Vo vnútri som zastonala od bolesti, no na sebe som to nedala ani poznať.
V tom mi v hlave skrsol nápad. Chystala som sa premeniť sa, no skor ako som to stihla urobiť, začula som hlas.
,,Zlatko?" ozvalo sa a oni ma prekvapene pustili.


3 komentáre:

  1. Ooooch.... Nemám rada tie konce keď ukončíš kapitolu v polke deja.... :) no ale čo už s tebou.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skor by som povedala, že som to ukončila v druhej tretine deja... :D To vieš, taký napínač... Aby si sa mala na čo tešiť... A zvykaj si :*

      Odstrániť