streda 7. novembra 2012

Same Mistakes - *7. kapitola*


takže bebenky :) po dlhšej dobe tu máte ďalšiu časť..nemám predpísané dopredu.. takže neviem ked ybude ďalšia.. :/ prepáčte :ú dúfam, že to tu niekto číta..a ak nie..tak mu to odporučte ako "veľmi dobrú story" ktorá stojí za prečítanie.. :D :D  hoďte do komentu názor..poteší to a inšpiruje ku písaniu..lebo fakt si myslím, že to tu nemá zmysel lebo to nikto nečíta.. :/
zajtra KOMPARÓÓÓ... teším sa fakt.. :D :D 
btw. možno tu bude ďalší príbeh.. :) viem že ich je tu už trošku ve+ľa a môže to miacť.. ale vysvetlenie: 1. tento píbeh -> SAME MISTAKES... potom príbeh adminky *Lav Horan* -> *Forever  Young* a ten čo pírde.. možno keď sa mi podarí presvedčiť jednu veľmi milú osôbku..tak by sa mal volať -> Dance changed my life.. a je to úplná bomba.. prídem anketu..ak sa mi to podarí..a tam si odhlasujte.. či ho chcete alebo nie.. :)
btw. 2  čo si myslíte o tomto?? :/ :'( podľa mňa je to blud.. Liamka nám nikto nevezme.. <3   http://tvnoviny.sk/sekcia/soubiz/bulvar/zamilovana-leona-lewis-zbalila-len-19-rocneho-zajacika.html
with love *Mrs. Styles*


*7.kapitola*

Pohľad Tim:
Do práce som dobehla len tak - tak, ale stihla som to. Keby som prišla čo i len o pár minút neskôr, šéf by na vážne vyhodil. Potom by som nemala z čoho žiť.
Pracujem ako čašníčka v Nandos's reštaurácii v centre Londýna. Teda lepšie povedané makám tam ako fredka. Každý deň sú tam také návaly ľudí, že nikto z personálu nestíha. Keď sa končí pracovná doba v Nando's, bežím do baru, v ktorom robím celý večer až do skorého rána. Keď sa okolo 3 nadránom konečne dotrepem domov, nevládzem ani dýchať. Nečudujte sa, že potom skoro každé ráno meškám. Bar v ktorom robím, je dosť známy. Volá sa Funky Budha. Chodí tam veľa celebrít a známych ľudí, takže ani plat nemám najmenší, ale stale by to nestačilo na nájom a na všetky poplatky. Preto som si našla tú otrasnú prácu v Nandos'. Aj keď po ledva stíham, ale aspoň že mi nechodia upomienky z banky.
Dverami pre zamestnancov som vletela do budovy a bežala som do šatne. Odomkla som skrinku. Chcela som ju otvoriť, ale bránila mi v tom niekoho ruka. Osoba bola opretá o moju skrinku.
Pohľad Nicol:
Rose išla do kuchyne urobiť pukance a ja som mala za úlohu vybrať nejaký dobrý film. Otvorila som teda všetky zásuvky s DVD-čkami a prehrabovala som sa v nich. Nakoniec som našla z každého žánru po jeden film, ktorý by sme si mohli pozrieť. Už len vybrať favorita. Akurát Rose vchádzala do obývačky aj s plnou miskou pukancov. ,,Rose, Paranormal Activity 4, Proposal (Návrh), Ice Age 4 alebo Police Academy?" dala som jej na výber z každého žánru jeden film, ktorý som pokladala za najlepší. ,,Takže idem na to vylučovacou metódou. Paranormal Activity 4 nie, lebo hororov sa bojím. Nikdy ich nepozerám. Police Academy tiež nie. Nenávidím tú sériu filmov. Nemôžem sa na to pozerať. Teda pozerám to iba keď som veľmi na dne, ale vtedy mi je jedno čo pozerám. Takže už len rozhodnúť medzi Ice Age a Proposal. Čo keby sme si pozreli oboje? Najprv Proposal a potom Ice Age. Môže byť?" hovorila Rose, ale ja som sa v tom stratila už po dvoch vetách. ,,Prepáč Rose, ale nejak som sa v tom stratila. Dáš nejaké zhrnutie?" priznala som na rovinu. Nerada chodím okolo horúcej kaše. ,,Ok. Takže najprv Proposal a potom Ice Age. Súhlas?" zhrnula to a ja som v tom konečne mala jasno. ,,Súhlas. Máš v tom dobrú stratégiu." zasmiala som sa. Do DVD prehrávača som vložila DVD-čko s romantickým filmom Proposal, v ktorom hrá Sandra Bulock. Hodila som sa k Rose na máš veľký kožený gauč a oprela som si hlavu o jej plece. Začali sa úvodné titulky, keď som si uvedomila, že tu nemáme vodu. Určite sa mám po ňu potom nebude chcieť ísť, tak som sa začala dvíhať. Rose zaujato sledovala začiatok filmu. Postavila som sa. Rose si to ani nevšimla. Išla som do kuchyne, z chladničky som vytiahla dvojlitrovú fľašu Coca-Coly, zo skrinky dva veľké poháre a všetko som to položila na jednu tácku. Zdvihla som to a opatrne som s tým išla späť do obývačky. Tácku som položila na stôl a naliala som si plný pohár Coly. No a čo že som modelka. Neodopriem si všetky chutné veci. Znovu som sa pohodlne uložila vedľa Rose. Tá sa za celý ten čas ani nepohla.
***
Proposal sa skončil. Celá miska pukancov už bola zjedená, tak som sa postavila, že idem trochv ďalšie. ,,Kde si sa vybrala?" prekvapene vyletelo z Rose. ,,Idem len urobiť ďalšie pukance. Ak si si nevšimla, tak došli. " zasmiala som sa nad absurdnosťou tejto situácie. Tušila som čo bude nasledovať. Zase bude hovoriť, že na obskakovanie druhých je tu ona. No ja už nechcem aby to tak bolo. Nechcem aby u nás pracovala ako slúžka. Nepáči sa mi ten výraz, ale inak sa to povedať asi ani nedá.
,,Žiadne také. Zabudla si, že som tu zamestnaná? Že ja mám obskakovať teba a nie ty mňa. Kapišto?" povedala a z ruky mi zobrala prázdnu misku. Ja som si len povzdychla. Nechcela som sa s ňou hádať. Nie teraz.
Počula som ako v mikrovlnke pukajú kukuričky. Chvíľu na to už zas vchádzala do obývačky a zase s plnou miskou pukancov. Bolo to ako De-ja-vú. Zase si ku mne sadla a takto sme si pozreli celú Ice Age. Smiali sme sa na všetkých blbostiach ako malé deti. Bolo nám fajn. Už dlho som sa s nikým tak úprimne nezasmiala ako dnes s Rose.
***
Nabehovali záverečné titulky, tak som sa natiahla po ovládač. Chcela som to už vypnúť. Načo to bude ďalej hučať, keď to aj tak nebudeme pozerať? ,,Nie!" skríkla Rose tak hlasno, až som sa mykla. ,,Prečo? Veď sú to len titulky. Načo to chceš vidieť?" nechápavo som sa ňu pozerala. ,,Lebo tam sú pekné tie obrázky pri titulkách. Strašne sa mi to páči. Vždy keď pozerám Ice Age, tak si pozriem aj tie záverečné titulky." vysvetlila Rose a ja som sa začala smiať. Nemohla som prestať. Od môjho záchvatu smiechu na neodpútala ani Rose, ktorá mnou mykala. Ani keď predo mnou skákala, lebo si chcela overiť či aspoň trochu vnímam. To malo práveže presne opačný účinok. Začala som sa smiať ešte viac. To sa ku mne už našťastie pridala aj Rose. Rehotali sme sa tam ešte asi 10 minút. Potom sme sa zvalili naspäť na gauč. Obe nás tak boleli bruchá, že sme nevedeli ani dýchať, nie to ešte rozprávať sa. Potrebovali sme si na pár minút oddýchnuť úplne od všetkého. Chvíľu sme tam tak ležali, keď zrazu niekto zazvonil. Obe sme sa ztrhli. Strašne sme sa zľakli. Po celý ten čas, od kedy sme sa prestali smiať bolo v celom dome ticho. Bolo počuť len naše hlasné nádychy a vydýchli. S Rose sme sa na seba naraz pozreli. Postavila som sa a išla som otvoriť. Otvorila som dvere a čo nevidím. Toho človeka by som nikdy nečakala. Zostala som stáť s otvorenými ústami. Nechápala som.
,,Ehm. Ahoj Nicol. Môžem na sekundu? Chcem sa porozprávať." nesmelo hovoril Andy. Po pár sekundách som si uvedomila čo sa na pýtal. Spomenula som si na to čo mi urobil. Budem silná. Kvôli takémuto debilovi sa už viac nikdy nebudem trápiť.
,,Prepáč, ale nie. My sa už nemáme o čom rozprávať. Podviedol si ma a tam to končí. Ak si chcel druhú šancu, hľadaj si ju niekde inde a nie v mňa. Ja ti už nikdy veriť nebudem. Takže ahoj. " S poslednými slovami som mu zavrela dvere pred nosom. Urobila som dobre.

Nemohla som si to odpustiť <3 


5 komentárov:

  1. Odpovede
    1. wow :) ďakujem..nemyslím ale nevadí... :) fakt si to vážim...že si si našla čas a hodila sem aspoň takýto krátky koment..lebo viem aspoň že to niekto číta...minimálne ty ;D
      Btw. k ďalšej časti...fakt neviem kedy bude.. :/ ale pokúsim sa nájsť si čas... :) aby som ťa potešila ;D

      Odstrániť
  2. Jeeejooo... Šak supeeeeer čO chceš???? Bomba ... :) a tO na začiatku bolo straaaaaaaaaaaašne zlatéééé ;) :-* vážim si to a pokracuj!!!! Akože v písaní :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fakt nechápem ako môžeš povedať o tom to príbehu že nieje nádherný..?? :D však je úžasný ...:D

    OdpovedaťOdstrániť