utorok 6. novembra 2012

Forever Young - *3. kapitola*

Take Me Home... ;) MILUJEM TIE SONGY! Najviac Rock me, Kiss you, I would, They don´t know about us, Little things, Summer Love a VŠETKY OSTATNÉ! :* Proste dokonalosť... ;) ALe teraz z ného súdka... Škola... -_- Asi o chvíľu ublížim nejakej učiteľke (a najskôr to bude naša ´milovaná´ slovenčinárka...) Grh... A že prečo nenávidím školu... Zajtra písomka z neohybných slov (myslím), štvrtok Komparo matika + slovina a piatok písomka z liteeratúry... No, asi by sa mi treblo ísť učiť... Čí? :D Ale jak sa poznám, bu písať, buuď Forver young, alebo Sosídž of laverz... ALebo sa rozplývať pri fotákch chalanov... :D No, tak tu jee časť, aby sa nepovedalo... :D :* -With love, you Lav. P.S.: Emúš SOOOORRY!! Ľúbim ťa :*


*3. kapitola*



Nastražila som uši. Začula som slabo bijúce srdce. Večera. Zakrádala som sa ulicami Londýna, až kým som nedorazila k svojej obeti. Bezdomovec. Znova. Rovnako, ako posledné tri týždne. Som fakt na nízkej úrovni. Odkedy sa mi toto stalo, naučila som sa vel'a vecí. Ako sa ovládať, aby som pri troške nervov nevybuchla a nepremnila sa, ako nájsť obeť s najlepšou krvou a ako ovládať mysle iných l'udí. Ako im vnútiť to, čo chcem ja.
Chytila som ho za smradl'avý rolák a vytiahla na nohy. Pozrel na mňa ako na zjavenie. S nechuťou som sa snažila ignorovať smrad a zahryzla som mu do krka. Vysala som z neho všetku krv do poslednej kvapky. Potom som ho odhodila na zem a utrela si ústa, ktoré boli zašpinené od sýto červenej tekutiny. Poobzerala som sa po oblohe. Každú chvíl'u bude svitať. Zavrela som oči a rýchlo nimi zaklipkala. Celým telom mi prebehla triaška. Vedela som, že som zatlačila svoje lovecké pudy do úzadia. Vyšla som na ulicu, ktorá sa pomaly začala zaplňovať l'uďmi mieriacimi do svojich prác. Každodený stereotyp normálnych l'udí. Škoda, že až tak normálna nie som.
Prešla som cez ulicu a zamierila k svojej práci. Vysoká budova. Rádio. Vošla som hlavným vchodom a zamierila priamo na štvrté poschodie.
,,Ahoj," nasadila som falošný úsmev.
,,Konečne si tu. Jessica vypadla, potrebujem, aby si ju dnes zaskočila," prikázal mi šéf.
,,Dobre, vezmem to," zamračila som sa.
,,Štúdio B o 8:00 5 chalanov ako hostia. Nepokaz to," oznámil mi a už ho nebolo. Hodila som pohl'ad na hodinky. Je 7:57. A to mi vraví teraz? Rýchlo som prebehla do štúdia B a pripravila veci. Presne o 8:00 do miestnosti vbehli štyria chalani. Prehliadla som si ich a zarazila sa.
,,Nemali ste byť piati?" rýchlo som zo seba dostala.
,,Harry hneď dorazí. Inak ja som Zayn a toto sú Niall, Louis a Liam," predstavil chalan s tmavo-hnedými vlasmi s horčicovým pásikom a čokoládovými očami. Len som im kývla a začala rozhovor, ktorý som mala pripravený na kartičke.
,,Vitajte, pri našom rádiu! Dneska tu máme špeciálneho hosťa, One Direction!" názov ich kapely som povedala s miernou iróniou v hlase, ,,od mikrofónu sa hlási Em a prináša vám horúci rozhovor hneď po pesničke," kývla som smerom k mixážnemu pultu na Mika a odtiahla sa od mikrofónu. Dvere sa rozleteli a dnu vbehol kučeravý chalan.
,,Sorry," povedal chalanom a sadol si na stoličku vedl'a mňa. Otočil sa na mňa a široko usmial, no mne zamrzol úsmev na tvári.
,,No s ním ja rozhovor robiť odmietam!" zakričala som smerom k mixážnemu pultu. On na mňa len divne pozrel.
,,Prečo?"
,,Pýtaš sa prečo? Fakt sa to pýtaš?" zavrčala som.
,,L'udia, za 5 sekúnd idete!" začula som. Neochotne som k sebe pritiahla mikrofón a spustila som.
,,Tak a sme spať s kapelou One Direction! Chalani, nie je to unavuvujúce, byť známi a nonstop sledovaný?" položila som otázku.
,,Občas trochu áno, ale robíme to, čo nás baví a za nič by sme to nemenili," ozval sa jeden.
,,Povráva sa, že pracujete na novom albume," povedala som a spýtavo na nich pozrela.
,,Je to pravda, pracujeme na ňom. Dovol'ujem si povedať, že bude ovel'a lepšie, ako prvé dve. Bude viac prepracované, snažili sme sa viac priblížiť fanúšikom a dať im to, po čom túžia."
,,Povráva sa, že sa na ňom objavia hviezdy ako Cher Lloyd, Ed Sheeran a dokonca aj Justin Bieber. Čo je na tom pravdy?"
,,S Edom sme spolupracovali na viacerých songoch a s Justinom tak isto. Cher je super baba, no spoluprácu ešte neodsúhlasila."
,,Takže sa zjavne máme na čo tešiť," falošne som sa zasmiala.
,,Áno, album chceme dať von čo najskor, aby ste si ho mohli vypočuť!"
,,Wau, neviem sa dočkať! Viac, po pesničke," rýchlo som kývla a svetielko, oznamujúce hranie pesničky sa rozsvietilo. Zosunula som sa zo stoličky a vybehla som von.
,,Ja s nimi rozhovor odmietam robiť!" zavrčala som Mikovi.
,,Em, no ták! Už len necelé dve hodiny! Budem dávať vel'a pesničiek, jasné?"
,,Aspoň niečo," odsekla som a vrátila sa naspať.
,,Prečo?" ozvalo sa za mnou, ,,čo proti mne máš?"
,,Chceš to vedieť?" odsekla som mu a otočila sa tak, aby mi ostatní nevideli do tváre.
,,Áno, chcem," povedal zvedavo a prebodol ma tými jeho zelenými očami. Uprela som všetku moju silu na to a plne sa sústredila. Skúšala som to ešte len pár krát, tak som dúfala, že to pojde lepšie ako s tymi bezdomovcami. Veď predsa, je mi dosť podobný. V hlave sa mi zjavila spomienka na tú noc, čo mi zničil život. Jemne som ju postrčila do jeho hlavy.
,,Zničil si mi život," zavračala som a otvorila oči. On ich ešte chvíl'u nechal zavreté a potom ich šokovane otvoril.
,,Dokelu. To si ty?" zanadával.
,,Hej! Čo tam riešiete?" ozvalo sa za mojim chrbtom.
,,Nič," odsekol mu.
,,Vy sa poznáte však?" spýtal sa Zayn. Teda myslím.
,,Nanešťastie," zavrčala som.
,,Porozprávajte nám o tom," povedal jeden z nich.
,,V žiadnom prípade!" vykríkli sme obaja naraz.
,,Takže tuna Harold Edward Styles má tajomstvo ú," zasmial sa jeden z nich. Prebodla som ho pohl'adom.
,,Tuna, váš Harold ma absolútne netrápi hej?" zavrčala som.
,,Ale poznáte sa."
,,Je to už strašne dávno. Akoby to bolo v minulom živote, však?" sykla som. Pozrel na mňa zabijáckym pohl'adom.
,,Už taký nie som," pozrel do zeme.
,,Vieš komu rozprávaj bájky," uchcetla som sa.
,,Zmenil som sa. A nečakal som, že by sa takéto niečo mohlo stať."
,,Ako čo?" spýtala som sa ho posmešne. Na chvíl'u zavrel oči.
'Nevedel som, že dokážem niekoho premeniť. Mala si byť mrtva,' znelo mi v hlave. Pozrela som na neho a on prikývol.
,,Sranduješ však? Mi chceš povedať, že nevieš," začala som, no v mojej hlave sa objavila obrovská výstraha.
'Kroť si jazyk! Ak sa preriekneš, tak budeš naozaj mrtva.' Na prázdno som preglgla a sústredila na myšlienku, čo som mu chcela poslať.
'Nevedel si, že dokážeš niekoho premeniť? To ako fakt?'
,,Fakt. Nemal som o tom ani tušenia."
,,Hej! O čom sa to bavíte?" spýtal sa jeden z nich.
,,Idete naživo!" ozvalo sa od Mika a ja som opať začala čítať otázky z kartičky.
'O 11:00 v reštike oproti. Opováž sa neprísť,' poslala som myšlienku tomu magororovi, čo sedel vedl'a mňa a on sa len zaksichtil.
***
Na mojich hodinkách svietilo 11:09 a ten idiot tu ešte nebol. Zabijem ho. Donútim ho trpieť, tak isto, ako som trepela ja.
,,Meškáš," upozornila som ho na skutočnosť, keď sa mi objavil za chrbtom.
,,Prepáč," zamračil sa a klesol na stoličku oproti mne.
,,Neprepáčim."
,,Ale no ták. Spravil som ti niečo?"
,,Dokelu, ty sa ma pýtaš, či si mi niečo spravil? Sranduješ však?" zavrčala som.
,,Kl'ud, kl'ud!" zasmial sa.
,,Vieš o tom, že ťa mám chuť zabiť?" spýtala som sa ho.
,,Veď som sa ti za to už raz ospravedlnil. Nechcel som, aby to tak dopadlo. Nemalo sa to stať," zašomral si.
,,Vieš ako ma to trápi. Stalo sa," vyštekla som na neho a potom som už pokračovala normálnym hlasom, ,,nemáš zlé svedomie?"
,,Z čoho?"
,,Ale prosím ťa. Určite som nebola prvá."
,,Popradve, mám. Ale čo mám robiť?" zamračil sa.
,,Prestať s tým?" navrhla som mu.
,,Kvoli čomu som vlastne tu?" spýtal sa po pár minútach ticha.
,,Nepojdeme sa prejsť?"
,,Nie," zašomral si.
'Harold, makaj, ideme sa prejsť!' prikázala som mu v mysli.
,,No dobre," zašomral si. S víťazným úsmevom som sa postavila. Vyšli sme na ulicu a zamierili do parku.
,,Ako sa ti to stalo?" spýtala som sa ho po pár minútach chodze.
,,Čo myslíš?" odvetil, no stačil mu jeden pohl'ad na mňa a pochopil.
,,No je to komplikované," začal.
,,Ja mám čas. Vrav."
,,Chceš počuť všetko?" spýtal sa s povzdychom.
,,Úplne," uškrnula som sa.
,,Dobre. Existujú dva druhy upírov. Premenený - to sú ako ty a," začal no zasekol sa.
,,Harry!" ozvalo sa za ním.


Taký napináč a koniec... :DDD (sorry, preskakuje mi z učenia... :D)

3 komentáre:

  1. Další část prosím..Začínám být na tom závislá!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aaa teba je asii fakt zabiť málo :D ale niee..:DD ale v najlepšom prestať...??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pridávam sa kukomentáru vyššie ....

    OdpovedaťOdstrániť