streda 7. novembra 2012

Forever Young - *4. kapitola*

Viete ako vzniká preklad pesničky Rock me? Keď sa jedna directionerka nudí na hodine angliny a namiesto toho, aby počúvala učitel'ku prekladá pesničku... :D :D No, čo už, bola NUDA! :D Zajtra na matike a bioške budem pravdepodobne prekladať I would... :D Úplne milujem tú pesničku... :D Dokonca aj môj pes! :DDD Dobré, trošku mi pripeká (ale to nie je nič nové... :D) Spievam si na celý dom... :* Namiesto toho, aby som sa učila na zajtrajšie komparo... :D 
A ešte jeden odkaz pre jednu dokonalú osôbku, ktorú spomínala Em... :) Ten príbeh je úplne fantasticko-bobastický! :) Ale to by si vedela aj bez nás... :*
btw. práve som zistila, že toto je posledná kapitola, ktorú mam predpísanú..... Takže, kedybude
ďalšia, NETUŠÍM! :// -With love, your cRaZZy Lav ;* (♥ He drives to school every morning  While I walk alone in the rain.. :* ♥) 


*4. kapitola*



Ospravedlňujúco sa na mňa pozrel a ja som len pretočila očami.
,,Harry, nie je to tá moderátorka z toho rádia? Ako sa to len volala. Em?" spýtal sa blondiak.
,,Hej, to je ona. A teraz nám necháte trochu súkromia, prosím?" zamračil sa.
,,Podobá sa na teba," povedal jeden z nich.
,,Ja viem," zašomrala som si.
,,Toto je asi prvý krát, čo vidíme nejakú Harryho babu. Nikdy nás s nechce predstaviť žiadnej," zamračil sa jeden chalan.
'Čím to je? Žeby tým, že sú všetky mŕtve?' poslala som mu myšlienku a on ma prebodol vražedným pohl'adom.
,,Nechodíme spolu Louis," zašomral si Harry.
,,Jasné. A Zayn sa nikdy nepozrel do zrkadla, však?" zasmial sa chalan, pravdepodobne Louis.
,,Chalani, možte ísť preč? Riešime tu jednu vážnu vec," oslovila som ich.
,,My vám pomožeme," povedal blonďák a sadol si na lavičku vedl'a Harolda.
'Pošli ich preč!' prikázala som mu.
'Sa ti povie,' odvetil.
,,Fajn, ja odchádzam," postavila som sa a zamierila von z parku.
'93 Peterborough Rd 5A o 25 minút nech si tam!' prikázala som mu v hlave.
'No problema!' zaznela jeho odpoveď.
***
Pobehla som k dverám a pozrela sa cez očko. Rýchlo som ich odomkla a pustila ho dnu.
,,Dáš si niečo?"
,,Dones mi niečo na pitie." Zohla som sa do chladničky a vytiahla z nej dve plechovky pepsi. Prešla som za ním do obývačky a sadla si oproti nemu na gauč.
,,Vrav," kývla som mu.
,,No, takže existujú dve skupiny upírov. Premenený - ako ty a prirodzený - ako ja."
,,Aký je medzi nami rozdiel?" spýtala som sa ho a odchlipla si z pepsi.
,,V podstate žiadny. Až na to, že teba niekto, konkrétne ja, premenil a ja som sa už takto narodil."
,,Ako si sa narodil?"
,,Čo sú to za otázky?" zasmial sa.
,,Prepáč, že sa zaujímam," zamračila som sa.
,,Moj otec bol upír. Tak som sa takto narodil," povedal.
,,A mama?"
,,Nie, ona nebola. Ani sestra."
,,Aha. Teraz mi vysvetli, prečo sa dokážem meniť z kvázi normálnej podoby na kvázi upírsku?"
,,,Neviem. Ale videla si Twilight?" spýtal sa a ja som prikývla.
,,My sme niečo ako tí vlci tam. Vieme zmeniť svoju "podobu" a premeniť sa na niečo, čo je menej l'udské a viac zvieracie. Chápeš?" spýtal sa.
,,Myslím, že hej. Čo sa stane, keď nebudem mať dostatok krvi?"
,,Nebudeš sa vedieť ovládať. Budeš strašne nervózna a všetko ťa bude bolieť. Hlavne oči."
,,Aha. A čo toto?" spýtala som sa a ukázala si na krk.
,,Tetovanie. Majú ho všetci upíri, zvačša na mieste, kde ich niekto uhryzol," povedal a ja som sa zamračila. Chytila som ho za ruku a trochu ju prevrátila.
,,Kusol ťa niekto?" spýtala som sa ho prezerajúc si jeho tetovania, ,,nevravel si, že si sa už tak narodil?"
,,Tie tetovania mám po otcovi. Teda niektoré. A niektoré sú len spravené. Nikto ma nekusol."
,,Aha," zamračila som sa, ,,ako to všetko vieš?"
,,Som proste prirodzene múdry," zasmial sa.
,,Jasne. A ešte jedna vec. Prečo sa na teba tak podobám?"
,,Zjavne som ti tým, ako som ťa uhryzol dal nejaké moje gény. A vyzeráš úžasne," usmial sa.
,,To vravíš len preto, lebo vyzerám ako ty!" zasmiala som sa, ,,takže som teraz akoby tvoja sestra?"
,,Nie, myslím to úplne vážne. A keď si to tak vezmeš, tak áno, si."
,,Wau, mám brata."
,,A ja druhú sestru. Mal by som už pomaly ísť, chalani ma budú zháňať," zamračil sa.
,,Počkaj," povedala som a odbehla do kuchyne. Vrátila som sa s papierom a strčila mu ho do ruky.
,,Zavolaj mi hej?"
,,Samozrejme," kývol mi a vyšiel z mojho bytu. Zabuchla som za ním dvere a prešla do kúpel'ky. Naozaj sme sa strašne podobali. Vlasy, oči, jamky v lícach a niektoré črty tváre taktiež. Pošúchala som si krk a vrátila sa do spálne. L'ahla som si na postel' a natiahla sa po moj iPhone. 7 neprijatých hovorov a 1 správa. Všetky od Mika.
,,Dokelu," zanadávala som si a otvorila som správu.

- Takže ja ti už nie som dosť dobrý? Hej? Našla si si Stylesa a na mňa sa vykašleš? Aspoň vidím, ako na mňa myslíš.

- Mike sorry, ale riešili sme jednu vec. Prepáááč.

Hodila som mobil na nočný stolík a ako na truc, presne vtedy sa rozozvonil.

- Čo ste riešiili?

- Prepáč, ale nemožem ti to povedať.


- Fajn. Ale nabudúce so mnou nerátaj! :/

Super. Ešte toto mi chýbalo, aby sa so mnou on nebavil. Blbý život. Blbý Harold.





HAZZOUŠEK :* - komentíky! :D

5 komentárov:

  1. aa prosííím pridaj pokračovanieee :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem... bude možno zajtra, alebo cez víkend... dnes nedám, lebo nemám napísanú a treba sa mi učiť... prepáč... :/

      Odstrániť
  2. no..takže moja krásná :*
    1. Je to súper..ten Mike nech ide do riti :D
    2. Makaj písať
    3. Fb :)
    4. Na tej foto vyzerá hazza fakt ako upír <3 môj krásny curly upír
    5. Pozri si čas kedy si to pridala...ked si nemyslíš tie jednotky :D on je fakt všade <3 preto ho milujem.. Je so mnou aj keď je niekde veľmi ďaleko a nevie ani o tom že existujem.. :'( sorry babe :* že som sa tak rozpísala ale poznáš ma :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šak to je Jane dziveeeee!!!! :) bomba šupa raketa! :D a dakujeeeeem a ten môj príbeh sa ti bude páčiť ešte viac..... Uvidíš..... Mám pre vás prekvapko :) :-* 'n' big smiley!!!!!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. .....Prekvapko Aj pre slečnu Em ....

    OdpovedaťOdstrániť