sobota 24. novembra 2012

Forever Young - *7. kapitola*

Vamipreeeeees... <3 Trošku mi preonďuje... Ale mám takú náladu, vhodnú na písanie FY... Because, sme boli na Twilight - Breaking dawn part 2... Dneska s Em a Blondí :* Najlepšie... :D Toti chalani vedl'a mňa... Tak ma iritovali, že oh... :D A film... DOKONALOSŤ! ***** <- Dávam mu 5 hviezdičiek... ;) :* Aj keď Edward je sexy, no na mňa až moc trblietavý... #TeamJacob - Lav ;*
*7. kapitola*
Zo zamyslenia ma vytrhol až mobil. Polovica obrazovky na svietila na čierno a duhá na bielo. Asi by som si mal kúpiť nový mobil. S vel'kou neochotou som sa poň nahol a prezrel správu.
- 'Čakáme ťa v štúdiu. Makaj! Z'
Rýchlo na seba hodil niečo slušné a vybehol von z bytu. Nastúpil som do auta a poriadne na to dupol. Netrápili ma, či ma uvidia policajti. Ukecám ich, aby som nič neplatil.
Po pár minútach som už parkoval pred štúdiom. Prebehol som dnu a zadychčane nastúpil do výťahu. Vyviezol som sa až na naše šieste poschodie a zamieril do štúdia. Pred dverami som zastal a trochu si uhladil vlasy. Už som mal ruku na kl'učke, keď som začul hlasy.
,,Takže, čo spravíme s Harrym?" povedal Paul.
,,Je tu viac možností," povedal niekto druhý. Ten hlas sa mi zdal byť povedomý, no nevedel som ho určiť.
,,Aká je najlepšia pre kariéru skupiny?" opýtal sa Paul.
,,Nájsť mu niekoho," povedal opať ten hlas.
,,Ale čo keď Harry nikoho nechce?" spýtal sa Louis. Zlatíčko. V miestnosti sa ozvali kroky a potom aj zvuk, ktorý mi nedával zmysel. Nevedel som prísť na to, čo alebo, kto ho vydáva.
,,Nebude mať na výber. Možme však pristúpiť aj k drastickejším verziám," povedal ten hlas. Naprázdno som preglgol a v kútiku duše sa modlil, aby hovorili o inom Harrym.
,,To by ste neurobil," povedal neveriacky Louis.
,,Ja som toho schopný. Tak nech sa skl'udní, lebo sa nebudem báť použiť aj horšie verzie. A ty, nie si nejaký drzý?" vyštekol na neho.
,,Nerozprávajte tak s Louisom," zastal sa ho Niall.
,,Paul, daj ich do poriadku. A vysvetli im, s kým majú tú česť," povedal drzo a ozvali sa kroky smerom k dverám. Rýchlo som sa skryl za kvetináč a sledoval, kto výde von. Z miestnosti vystúpila osoba, oblečná v čiernom. Pomalým krokom prešiel smerom k výťahu. Neotočil sa dozadu, takže som netušil kto to može byť. Jediné, čo som videl, vlastne cítil, bola silná voňa. Škriabala mi nosné dierky a musel dom potlačiť kýchnutie, lebo on ešte stále stál na chodbe. Keď konečne nastúpil do výťahu, prešiel som k dverám. Nahodil som úsmev a opatrne ich otvoril.
,,Ahoj," usmial sa Zayn.
,,Ahojte. Dúfam, že vel'mi nemeškám."
,,Nie, ideš akurát," povedal Paul a niečo si zapísal.
,,Ideme skúšať?" opýtal sa Louis so sklopenou hlavou.
,,Niall, ideš prvý," prikázal mu Paul. Niall prikývol a prešiel k mikrofónu. Pozrel som na Louisa. Hral sa s rukávaom na svojej mikine a nervózne si poklepkával nohou do zeme.
,,Si v pohode?" spustil som sa vedl'a neho na gauč.
,,Ja-jasné," dostal zo seba a odvrátil pohl'ad.
,,Loui, čo sa deje?" opýtal som sa jemne.
,,Nič Harry," povedal, no aj tak mi nevenoval ani jeden pohl'ad.
,,Pozri mi do očí a povedz, že sa nič nedeje," vyzval som ho.
,,Nič sa nedeje," zašepkal mi do očí a hneď odvrátil pohl'ad.
,,Ty sám tomu neveríš, tak prečo by som mal ja?" pošepol som mu.
,,Je to strašne komplikované," začal.
,,Louis, poď sem," povedal Paul a prebodol ma pohl'adom. Louis vstal, prešiel za ním a Paul do neho niečo začal hučať. Pár krát prikývol. Potom prešiel k mikrofónu a vystriedal Nialla.
Mal som strašne blbý pocit. Celé nahrávanie ma Paul sledoval, akoby som bol nejaký terorista či čo. Ak by jeho pohl'ad mohol vraždiť, myslím, že by som už dávno bol mrtvy.
***
,,Ide sa na párty!" zasmial sa Louis.
,,Konečne," uškrnul sa Niall.
,,Nevypite toho vel'a," prikázal nám Liam, keď sme sa spustili na gauč v bare. Kývol som na čašníka aby mi nalial.
Pozeral som na dno piateho pohára a rozmýšl'al nad tým, čo sa dnes stalo. Čo som počul. Nedokázal som tomu proste uveriť. Kto to bol? Čo chcel? Prečo? Čo sa teraz bude diať? Stane sa mi niečo?
Tol'ko otázok na ani na jednu som nenachádzal odpoveď. V hlave mi len trešťalo. Podoprel som si tvár rukami a napil sa z ďalšieho pohára. Utopiť všetky otázky v alkohole. Jediné možné riešenie.
,,Hej, si v pohode?" ozvalo sa vedl'a mňa.
,,Nie," zamrmlal som si.
,,Čo ťa trápi chlapče?" spýtala sa a prešla rukou po mojom páse. Pozrel som na ňu cez ofinu, čo mi padala do očí. Nemal som chuť na nejaké l'ahké zábavky ani na nič podobné. Mal som chuť sa schúliť do jej objatia a vyrozprávať sa jej. Mal som chuť povedať jej, čo k nej cítim. Mal som chuť, aby mi pomohla preniesť sa cez toto.
,,Nechaj ma," odsekol som jej a odsunul sa ďalej.
,,Nie si ty náhodou Harry Styles? Ako možeš odmietnuť kočku, ako som ja?" umelo sa zasmiala.
,,Vravím ti, nechaj ma," zopakoval som jej už mierne podráždene.
,,Takže chceš byť drsný, hej?" zasmiala sa a prešla ku mne bliššie, ,,no ták. Nevrav, že ma nechceš," zašepkala.
,,Daj mi pokoj!" zvreskol som na ňu. Ona sa s údivom postavila a prešla k baru. Skryl som si tvár do dlaní a snažil sa potlačiť emócie, ktoré sa mi každou sekundou drali von.
,,Kámo si v pohode?" opýtal sa ma Zayn a sklzol vedl'a mňa na stoličku.
,,Jasné," zavrčal som.
,,Harry, práve si odmietol najviac sexy babu v celom bare. Tak sa ťa pýtam znova. Si v pohode?"
,,Hej," odsekol som a začal si točiť pohár v rukách. Chvíl'u na mňa hl'adel a bol ponorený v svojich myšlienkach.
,,L'úbiš ju?"

5 komentárov:

  1. sweetie <3 je to dokonalé <3 už mi aj prestáva prekážať že si tam z môjho miláčika urobila upíra <3 po včerajšku som voči tomu nejako odolná <3 :D Breaking Dawn part 2 <3 dokonalé <3 na konci som plakala..neviem prečo vieš že plačem pri všetkom...a nie niesom tehotná.. :D (by the way --> tehotné ženy sú rozcitlivené ;) )
    Úžasná časť :* zaujímalo by ma kto je ten chlapík ale to sa určite dozvieme UŽ ČOSKORO, NA NAŠOM ÚŽASOM BLOGU :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti zlatíčko... :* A uvidíš, nebude ti to až tak prekážať... ;))

      Odstrániť
  2. BTW v názve máš ForeBer young :D ale to až tak neva....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžas, ďakujem za tento príbeh.
    Btw, počúvam mix Dj Danny Vol. 14 a v polke príbehu začne hrať LWWY :)

    OdpovedaťOdstrániť