štvrtok 8. novembra 2012

Talk talk talkin’ about ♥ ... nothing

So... :D :* Dneska dokonalosť s Em... Najlepšia cesta domov... Ty sa učíš, ja si spievam... Pičúza jedna! :D šak to jak medúza! :D :D :D No né, nesmiali sme sa... :D Mám takú dobrú náladu, že vám sem dám pár vecí... ;) - Lav ;)

Ona: ,,Jsem strašně hrdá na svého kluka.''
Kamarádka: ,,Proč ?''
Ona: ,,Minule byl tak opilý, že mě ani nepoznal.''
Kamarádka: ,,Ale to není nic, na co by si měla být hrdá.''
 Ona: ''No, když jsem se mu snažila dát dolů tričko, odstrčil mě a řekl - ,,Přestaň já mám holku.''' (awww, sweet! ♥)

ďalej... ;) Emúš... :* Aha kto k tebe ide! -> click here <- :D Už sa určite pripravuje na... :D :D :D :* 
A pre všéééétky Niallerky... :* -> click here <-  no a nemiluj ho! :* :D

Fajn a po tomto, som MŔTVA... Mala som vás rada... o.O :* ak ste ma mali radi, kliknite sem...

Ľúbim vás, a Em... Z toho komapara si nič nerob... Ja som na tom so slovinou podobne... -_-


A ešte našich sexyyyy chlapčekovia... :* ♥

1 komentár:

  1. ....mojenó...ďakujem..hej vieš..teraz akurát pozerá čo píšem :) a smiali sme sa na tých pictures <3 ale nechcem písať veľa -> chce preklad...a okrem I LOVE YOU..vieš že toho veľa neviem..ako som sa dnes už párkrát vyjadrila I AM STUPID :/ so....dnes cesta naj <3 thank you for everything....pripomen mi zajtra že ti niečo potrebujem ukázať... ;)
    Btw. zlepšenie nálady o 99% .....

    OdpovedaťOdstrániť