sobota 15. decembra 2012

Dance Changed My Life - 5. kapitola

Upozorňujem vás, že dnes FY NEbude... :D Ja viem, že tam už sú aj tri komenty, ale mne sa míňajú predpísané časti... :D Sorry, zajtra dám... :) - Lav.

DCML 5. kapitola
Žúrka 1/3

S primeraným meškaním cca 10 min. sme stáli pred ich spoločným domom. Prišli sme ku dverám a ja som zazvonila. Otvoril nám Liam. Zostal stáť vo dverách s otvorenými ústami. ,,WOW!" vysúkal zo seba napokon,
,,je super vidieť ťa nie len v teplákoch. Akože aj tak vyzeráš super, ale vieš elegancia je elegancia... Proste úplne super vyzeráš." vymotal sa z hlavolamu vlastných slov a ustúpil z dverí, aby sme mohli vojsť. V dome ešte skoro nikto nebol, tak som poprosila Liama aby zavolal aj ostatných chalanov, nech im nemusím Tanyu predstavovať na 5 krát. Chlapci sa po chvíli všetci zbehli do obývačky.  Najprv na nás všetci čumeli ako na sväté obrázky, ale potom ukľudnili svoje mužské pudy a boli konečne schopní počúvať. ,,No takže chalani toto je Tanya. Tanya toto sú chalani. Mená buď vieš alebo si zistíš sama." rýchlo som ukončila lebo sa začali hrnúť nejakí ľudia, ktorých som vlastne ani nepoznala. Všimla som si ako Harry hneď mieril k Tanyi. Spokojne som sa usmiala a zistila som, že sa vlastne nemám poriadne s kým baviť. Mierne som sa poobzerala či nemám nejakú obeť na noc, ale zistila som, že dnes nemám chuť robiť to, čo každú jednu žúrku. A tak som sa otočila na päte a chcela nájsť wécko, keď som nejakým zázračným spôsobom takmer zhodila na zem Liama. ,,Ježiši. Si v pohode??"
previnilo som sa usmievala. ,,Prepáč ja..."
,,Ange v poho." mala som pocit ako keď sme stáli pri dverách, ale s vymenenými pozíciami. Uvoľnene som sa usmiala a v hlave mi skrsla myšlienka. ,,Počuj dnes nemám vôbec chuť na normálnu žúrku. Dnes si budem užívať triezva. Vyskúšam si aké to je." vyslovila som nápad. Liam sa zlato usmial no povedal: ,,Už viacerí to skúšali no nevydržalo im to dlhšie ako 2 hodiny." skonštatoval (snažil sa aby to nebolo vidno, no ja som ten malinký náznak smutného úsmevu videla). ,,Fajn tak ja ti dokážem, že to zvládnem!" povedala som odhodlane, ,,a ak nie tak mi vymyslíš niečo zákerné. Čo ty na to??? A ja urobím čokoľvek." dodala som so záhadným úsmevom. Do 22:00 prišli už všetci pozvaní a niektorí možno aj nepozvaní :) . No, zatiaľ som v pohode vydržala bez alkoholu. Párty sa rozbiehala, keď sa zrazu odniekaľ vynoril Harry. Bol už dosť opitý ale chodiť ešte vedel v pohode. A tak sa na mňa nacapil našťastie som sa mu tvárou uhla takže som sa vyhla jeho bozku a kope problémov spojených s tým. Zašepkal mi do ucha: ,,A kde mám darček Angie hmmmm???" začal ma ohmatávať pre zmenu na chrbte. Pomaly mi na ňom kreslil nejaké tvary a postupne sa približoval k zadku. ,,Hej brácho kľudni hormón a láskavo mi ju nechaj." ozval sa zrazu Liam a nemohla som prepočuť to "láskavo MI ju nechaj" Tak som radšej Harrymu rýchlo odpovedala : ,,A Tanya ti nestačí???" obzrela som sa poza neho kde vlastne je. ,,Hľadáš Tanyu?? Išla na WC, tak som sa skočil pozrieť za tebou. Vieš aby som nezanedbával nejakých hostí." opito sa usmial. ,,Počkaj takže to ona..." pomaly začal zo seba súkať ,,jhaaaaaaaj. Ahaaa!!! Ale tak počkaj ona je štet..."
,,Nie bože čo si myslíš? Že som nejaká bordel-mama??? Nie. Ona sa len rada zabaví takým istým spôsobom ako ty. Chápeš alebo máš už veľmi prepitý mozog?" zasmiala som sa.
,,Asi skôr tá druhá možnosť ale dobre idem si po ňu." keď toto povedal, zhrozila som sa. To bude fiasko: Harry Styles na dámach na jeho vlastnej párty. Čo tam asi robil?
,,To si až taký nedočkavý? Trochu zkľudni svoje zajačie pudy. Počkaj chvíľu a ona bude hneď tu. " A hneď ako som dopovedala som ju aj zazrela. Tanya nás zbadala a pomaly sa ku nám predrala cez všetkých ľudí.
,,No ako???" premerala si Liama svojím pohľadom "znalca ľudí" a musela už pomaly kričať lebo hudba z reprákov nejak nabrala na hlasitosti. Ani som jej nestihla odpovedať a už sa ozval Harry: ,,No poď ideme si zatancovať." oznámil ,,nech si ťa poriadne užijem." a už ju chytil za ruky a ťahal na parket. Tanya ešte povedala niečo v tom zmysle, že čo tu ona je, že nech jej nerozkazuje, ale Harry jej s úsmevom odvetil: ,,Ale ty si môj darček tak aspoň dnes večer mi môžeš splniť nejaké priania." a Tanya sa na mňa škaredo pozrela :) . Pozrela som sa na Liama, pretočila očami a obaja sme sa zasmiali. ,,Podľa mňa tí dvaja skončia spolu." povedal, keď sa na nich pozrel ako tancovali.

1 komentár: