pondelok 3. decembra 2012

Forever Young - *10. kapitola* 1/2

Asi niekohomu niečo spravím... -_- Moja šikulka Em si pravdepodobne (99%) rozbila mobil... S poznámkami -> so Same Mistakes po 11... -_- A že why I feel bad... But, prišlo mi CD! škoda, že musím čakať do piatku, kým ho dostanem -_- And, zistila som, že keď sa mi chce, tak viem kresliť celkom pekne :) (teda, podl'a mňa)... Mám jednu kresbu, zajtra ju dokončím a oskenujem vám ju, okay? xxx - Lav 


*10. kapitola* (1. ČASŤ)

*HARRY*
Prebral som sa so silnou bolesťou hlavy. Pomaly som sa posadil a rozhliadol sa po byte.
,,Už bolo načase, aby si sa zobudil," ozvalo sa. Otočil som sa a uvidel som tam ju. Mala na sebe len nejaké rozťahané tričko a kraťasy a bola v tom neuveritel'ne sexy.
,,Dobré ránko," zašomral som si.
,,Skor dobré poobedie," zasmiala sa a podala mi tabletku na zmiernenie bolesti.
,,Ďakujem," zašomral som si a zarazil sa, ,,kol'ko je hodín?"
,,Pol tretej, zlatíčko," usmiala sa.
,,Ččo?" dostal som zo seba.
,,Je pol tretej," povedala a zosunula sa na gauč vedl'a mňa.
,,Čo sa včera dialo?" opýtal som sa po chvíli.
,,Nič si nepametáš?" spýtala sa ma šeptom.
,,Absolútne nič," pokrútil som hlavou.
,,Rozprávali sme sa a," začala, no hneď sa zasekla, ,,hrali sme karty," zamrmlala si po tichu.
,,Čo?"
,,Nič," zašomrala si a odvrátila odomňa pohl'ad.
,,Čo sme robili?"
,,Rozprávali sa."
,,A?"
,,Rozprávali sa."
,,Vtedy si povedala niečo iné," povedal som jej.
,,To sa ti len zdalo," zamrmlala si a pozerala sa všade inde len nie mne do očí.
,,Nezdalo sa mi to. Ešte raz sa ťa pýtam. Čo sme robili?"
,,Rozprávali sa." Chytil som ju za ruky a pozrel jej do očí. Nahol som sa k nej tak, aby sa naše čelá opierali. Vdychoval som jej voňu. Úplne ma opantala. Roztriasol sa mi jazyk a nevládal som zo seba dostať ani jedno písmenko. Len som jej pozeral do očí a čakal. Utápal som sa v jej pohl'ade, ktorý mi prenikal do každej časti tela. Čakal som. Netušil som na čo, ale čakal som.
Už mi to prišlo ako večnosť. Chcel som sa od nej odtiahnuť, no bál som sa, že preruším túto chvíl'u. Mal som pocit, akoby medzi nami preskakovali milióny iskričiek. Mal som pocit, akoby sme boli vo svojej vlastnej bubline. Akoby sa zastavil čas, no predsa plynul.
Vobec sme sa nehýbali. Obaja sme len čakali. No načo? Ja som vedel na čo čakám, no nevedel som na čo čaká ona.
Už som sa rozhodol, že sa od nej odtiahnem, keď sa mi v hlave objavila myšlienka od nej.


A aby som nezabudla - chalani sú dnes v Madison Square Garden! <3 Wish them luck! xxx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára