štvrtok 6. decembra 2012

Dance Changed My Life - 1. kapitola

V prvom rade, sa ospravedlňujem Sarah, za to, že píšem úvodný monológ ja a nie ona. Sorry. A v druhom rade (čo je vlastne dovod, prečo ho píšem ja), I've got suprise for you! Máte sa na čo tešiť.. Už zajtra (pravdepodobne), na našom blogu... btw- čo si myslíte, že to bude? (Em, nehádaj, lebo ty to vieš!) - Lav xxx

1. kapitola - Sranda

Ráno so sa zobudila ako zvyčajne okolo 8:00. Vyšla som z postele. Dala som sa do normálneho stavu, naraňajkovala sa a išla si zabehať. Toto je môj ranný rituál. To trvá cca 1 hoďku a o 9:30 máme zvyčajne hodinu s chlapcami. Musím chodiť na každý ich tréning. Síce neviem načo, ale musím.
9:30 som už bola v sále no iba sama. Čo som čakala? :) chalani ešte ani raz (za ten čas čo tu pracujem (už takmer pol roka)) neprišli na čas. A Mima si chodí ako chce lebo ona je tu "šéfka" (spáva s niekým veľmi dôležitým). A tak som sa vybrala do "mojej" sály. Je to taká menšia sála tak viac vzadu, čiže presne pre mňa :) Pustila som si hudbu na takú rozcvičku a trochu sa ponaťahovala. Na mobile mi zasvietila SMS-ka. Písala Mima, že: "prepáč Ange, ale dnes fakt nemozem. :("
No tak fajn tak budem mať s chalanmi tréning len sama. Vlastne už som si aj zvykla. V poslednom čase mám s nimi takmer stále tréning sama. Keď som sem nastúpila Mima bola veľmi zlatá a talentovaná. To je aj teraz, vie úplne bombovo tancovať, stále mala super kroky, no v posledom čase sa zmenila. Už takmer vôbec nechodí na tréningy, stále síce robí kroky, ale väčšinou ich len ukáže mne a ja to potom doúčam chalanov.
Akurát keď som sedela v šnúre prišli chalani . Tí na mňa kukali jak na zjavenie a Harry taký: ,,Dúfam, že toto dnes nebudeme robiť. " povedal to bez akéhokoľvek úšklabku alebo hocičoho, čo znamenalo, že je ešte totálne neprebratý a ostatní vyzerali rovnako. Len som sa zasmiala a povedala: ,, Ak ma naserete tak hej! Ináč dobré ránko" žiarivo som sa usmiala a vychutnávala si tie pohľady typu "preboha normálne o takomto čase mám ešte hlbokú noc!"
,,Takže čím dneska začneme???" opýtala som sa ako zvyčajne každý tréning. ,,Hmmmm.... Čo tak začať spánkom, pokračovať spánkom a skončiť spánkom. To vyzerá, že máme celkom nabitý program." povedal celkom vážne Louis. Hneď som čakala milión dalších zbytočných poznámok a tak som to hneď zarazila. ,,Dnes Mima nemôže prísť takže budete mať tréning len so mnou." oznámila som im. Čakala som nejakú vlnu odporu alebo protestu alebo radosti a oni sa namiesto toho ku mne začali pomaly približovať, zatiaľ čo ja som bola chrbtom a niečo som tam nastavovala s hudbou. Keď som sa vystrela už okolo mňa stáli v takom málinkom kruhu, ktorý sa stále zmenšoval a zrazu ma niekto zozadu chytil za boky. ,,Tak aspoň máme čas sa trochu lepšie spoznať." povedal Harry potmehúdsky a perverzne a ešte neviem ako. Bol to Harry. Jednoznačne. Poznám jeho hlas a vlastne aj jeho dotyky. Vlastne on sa ma asi zo všetkých chalanov dotýkal najviac. Lebo on jediný si to dovolil.
Jemne mi prechádzal po bokoch a mala som taký teplý pocit na srdci, že pôjde nižšie a tak som sa tak k nemu pootočila a jemne bez akejkoľvek emócie  povedala: ,,Harry ak sa ma dotkneš ešte nižšie, nakopem ťa niekam a potom ti dám ešte robiť šnúry aj roštep. A ty vieš, že ja to myslím vážne." zakončila som to jemným sileným úsmevom. Avšak Harry pokračoval teraz sa však začal presúvať nahor, ale len tak pomalinky. ,,Takže hore môžem???" už už som mu chcela niečo šťavnaté odseknúť keď pokračoval: ,,Vieš ja mám dneska narodky tak čo keby si mi niečo splnila???" aj keď som k nemu bola chrbtom cítila som ten jeho výraz v tvári. Toto celé bolo z polovice zo srandy a z polovice Harryho srandy (to je dačo medzi erotikou a perverziou), lebo keď som sa obzrela naokolo všetci sa na mňa škľabili.
,,Dobre chlapci koniec srandy." chytila som Harryho ruky a dala ich zo mňa dole. ,,Ako poznám teba a aj vás všetkých určite robíte nejakú žúrku tak čo keby som ti DARČEK priniesla tam?" už som sa z tejto situácie chcela vymotať.
,,A ako vieš, že si pozvaná??" neodpustil si Harry. ,,No, na nejakých vaších žúrkach som už bola a ak nie som pozvaná tak jednoducho nedostaneš darček. No bože." vďaka tej predposlednej vete som si istá, že SOM pozvaná.


6 komentárov:

  1. Jake surprise??????? Počkaj toto že vás (blog) odporučia na dajakej stránke s 5000 like-mi???

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alebo opravili Em mobil a bude Same mistakes???

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Či daš jednodielovku???? ..... Ináč toto Dance changed my life je úplne super!! Úplne sa stotožnujem s autorkou kto to napísal???? :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čím to je, že sa stotožňuješ s autorkou? :D :D Úplne nečakané... :D :D A k mojmu suprise... Nie, Em neopravili mobil.:// A stránka s 5000+ likami? Wait what?? Jaká? Ja som posielala len okolo 2000 (teda, myslím) :D

      Odstrániť
    2. Neviem... Ta dačo si vravela v škole.....:) Taze mi nemienis odpovedať hej?? :D

      Odstrániť
    3. Co som vravela v skole?? A na co ti mam mienit odpovedat?? :D

      Odstrániť