štvrtok 20. decembra 2012

Dance Changed My Life - 7. kapitola

Prázdniny, konečné! Mexická vlna! :DDD - Lav xx

DCML 7. kapitola
Žúrka 3/3

Pobozkal ma. Z ničoho nič ma pobozkal. Neviem či to boli pozostatky z toho úžasného pocitu z tancovania alebo sa tak perfektne vie bozkávať, ale proste to bolo úplne super!!! Nemám poňatia ako dlho sme sa tam tak bozkávali, no Liam sa zrazu uvedomil a odtiahol sa.
Ako sa oďťahoval tak som ho chytila za tričko a odrazu som vyslovila: ,,Heej?? Kam si sa vybral???" a stiahla som ho naspäť. O pár sekúnd sa už ozval DJ: ,,Dobre ľudia toto si choďte vybaviť niekam dozadu. Takže remíza???"
Všetci naokolo kričali a aj my s Liamom sme prikyvovali ako zmyslov zbavení. Nakoniec vyniesol rozsudok: ,,Fajn ukončíme to remízou, lebo tieto dve hrdličky si to už asi chcú ísť naozaj rozdať." dokončil a ja som zostala ako obarená :). Pozrela som naňho, toho DJ-a a on na mňa tiež. Pojašene sa usmial a začal kývať hlavou, že či je to tak. Ja som mu kývla hlavou, že nie a rukou som urobila gesto, že naňho strieľam, odfúkla som imaginárny dym z môjho prsta a otočila sa na odchod.
Keď sme sa s Liamom dostali niekam ďalej od všetkých, obaja sme sa na seba pozreli. Ja som sa usmiala. Čakala som, že budeme mať nejaký trápny rozhovor o tom bozku na parkete, ale on ma proste len znovu pobozkal. V hlave som sa bila sama so sebou. Jedno moje ja hovorilo: Angela, ty tepša prestaň. Veď si sľúbila Paulovi, že sa s nikým nezapletieš. Okamžite prestaň!!!
A druhé hovorilo: Ó bože on je taký super! A vie sa tak skvele bozkávať!!! Len tak ďalej!
No a podľa mojich výpočtov zatiaľ vyhrávalo to druhé ja. Pomaly ma oprel o stenu (počas bozkávania), za čo som mu bola neskutočne vďačná, lebo som z toho všetkého mala pocit, že sa mi asi podlomia kolená.
Po pár sekundách alebo minutách, ja neviem, som sa odtiahla a na pery som mu pre istotu položila ruku. ,,Prepáč ale keby som sa neodtiahla teraz, tak potom by som sa od teba neodlepila celú noc. Ja, musím ti niečo povedať," uch tá veta ale začala, ,,keď som začala pracovať u vás, dostala som od Paula podmienku. Nesmiem sa zapliesť s nikým z vás."
Liam sa netváril vôbec zaskočene skôr by som povedala, že to čakal. ,,Ja viem. Paul to hovorí každej žene ktorá sa s nami má dostať do kontaktu." chabo sa usmial. ,,Ale myslím si, že keď za ním spoločne prídeme a porozprávame sa, tak by to mohlo byť v pohode. Alebo aj nie." dokončil.
,,Čiže??? Teraz mi z toho prosím ťa urob záver." požiadala som ho.
,,Noooo.... Môžme s tým ísť za Paulom alebo to pred ním zatajiť." povedal jednoducho. Táto situácia sa mi zdala až absurdná vzhľadom na to, akým štýlom som žila pred tým než som začala pracovať pre chlapcov. Pred polrokom by som sa vyspala snáď s každým chlapom na ktorom by sa mi zapáčila čo i len jedna vec, napríklad aj hodinky na ruke a s nikým by som to neriešila (nie som hrdá na to obdobie, ale týmto štýlom som sa dostala k tejto práci. Čiže na niečo to bolo dobré.) a teraz sa tu dohadujeme o jednom blbom bozku.
Behom pár sekúnd mi prebleskli všetky tieto myšlienky hlavou a až Liamovo ,,halóó" ma prebudilo do prítomnosti. ,,Si okej???" Liam sa opatrne opýtal.
,,Čo??? Ja...jasné. Ja som sa len zamyslela trochu. Vieš podľa mňa teraz ešte nemá zmysel chodiť za Paulom veď sme sa len pobozkali nie?" jemne som sa usmiala pri pomyslení aké to bolo super. A Liam sa zrazu ozval: ,,To záleží na tom či chceš aby sme sa takto bozkávali častejšie...." s takým tónom hlasu ktorý mi strašne pripomínal Harryho :) .
,,Hm... No, musím porozmýšľať." pokračovala som tým istým tonóm ako on. Ale to už som bola tesne pri jeho perách.
Párty pokračovala v podobnom duchu. S Liamom sme tancovali, pili džúsiky, bozkávali sa a zase tancovali. A potom okolo 2:30 na ďalší deň sme ešte aj pozorovali ostatných. Sadli sme si na gauč a začali si všímať. Harryho s Tanyou sme nikde nevideli tak som usúdila, že Harry si naplno užíva svoj darček, Louisa s El sme ešte videli tancovať, Niall, neuveríte, vyžieral nejaké sladkosti, ale obďaleč stáli nejaké tri baby, ktoré po ňom neustále pokukovali a Zayn, ten stál viac v úzadí, s nejakou babou opretou o stenu a bozkával ju na krku.
Po tomto sledovaní ostatných sa zrazu Liam opýtal: ,,Ale úprimne. Alkohol ti nechýba??"
Zaskočil ma, ale: ,,Úprimne len jeden raz, včera v noci. Ale odvtedy absolútne nič, kebyže nepovieš, možno si ani nespomeniem." hrdo som sa usmiala, ale ešte nie je ráno. Liam si zívol a položil si hlavu na moje stehná. Vôbec mi to  nevadilo, dokonca som bola rada a tak som sa mu začala hrať s vlasmi. ,,Vieš ani mi to nepríde divné keď som zostala takto bez alkoholu. Tak potom prečo sa vlastne opíjame na všetkých tých žúroch???" ozvala som sa zrazu. Hneď ako som to vyslovila som sa zasmiala sama na sebe. ,,Och, už musím byť veľmi unavená keď splietam také somariny." a ešte viac som sa rozosmiala.
,,No to asi hej. Poď radšej tancovať." usmial sa Liam.

2 komentáre: