nedeľa 16. decembra 2012

Forever Young - *14. kapitola*

Rozmýšl'ala som, či vám napíšm, kto je ten "neznámy" už teraz, alebo ešte počkám kapitolu... A keďže vás tak vel'mi l'úbim.... :* btw dnes ide Narnia! Film o nás! :D Idete dakto pozerať? Ja určite! #AddictedToNarnia - Your Lav. xxx

*14. kapitola*

,,Harry ťa premenil?" opýtal sa a ja som sa šokovane rozkašl'ala.
,,Čože?" dostala som zo seba po chvíli.
,,Pýtam sa, či ťa Harry premenil," uškrnul sa.
,,A ja sa ťa pýtam, čože?"
,,Ja som sa pýtal prvý," zamračil sa.
,,Neviem, či by som ti o tom mala vravieť," povedala som nedoverčivo.
,,Pozri, nemusíš mi to vravieť teraz."
,,Ako vobec vieš o Harrym?" opýtala som sa.
,,Čo robíš zajtra?"
,,Musím ísť do práce," povedala som smutne.
,,A kedy končíš?"
,,Okolo deviatej, prečo?"
,,To bude tak akurát. Prídem po teba a všetko ti vysvetlím," usmial sa a vyparil sa. Len som za ním neveriacky hladela.
,,Nech sa páči," povedal Harry, čím ma vytrhol z tranzu. Strčil mi do ruky pohár s vodou.
Usmiala som sa na neho a pomaly si odpila. Snažila som sa vnímať, čo mi vravel, no nejak mi to šlo jedným uchom dnu a druhým von. Myšlienky mi stále odbiehali k tomu, čo mi povedal pred chvíl'ou on. Nedokázala som sa sústrediť na nič iné.
,,Čo ty na to?" opýtal sa a vytrhol ma zo zamyslenia.
,,Hmm, na čo?" spýtala som sa jemne. Nechcela som mu dávať až tak najavo, že som nevnímala nič z toho, čo povedal.
,,Zajtra po tvojej práci by sme niekam mohli zájsť," usmial sa a ja som pokrútila hlavou.
,,To nepojde, prepáč. Chcem byť trochu sama a ty by si sa mal ukazovať na verejnosti s Debby, nie so mnou," rýchlo som zo seba dostala, no nezdalo sa, že by ho to nejak potešilo.
,,Ale no tak," zamračil sa.
,,Harry, nie," pokrútila som hlavou.
,,Dobre," povedal smutne a začal sa hrať na urazeného.
,,No tak, zlato," pritiahla som si ho k sebe a pobozkala. Najprv nespolupracoval, ale potom začal.
,,Harrynko," ozvalo sa a niekto odo mňa odlepil Harryho. Drzo ho odomňa oddtrhol.
,,Zlatíčko," zasmiala sa a pobozkala ho. Skvelé. Odstrčil ju od seba, no ona ho pevne držala.
,,Čo má ona a ja nie? Pozri sa. Som od nej sto krát krajšia," odula peru.
,,Má moje srdce," odvetil jej Harry.
,,No a? Poznám ťa ovel'a dlhšie ako táto tu," pohrdavo na mňa kývla.
,,Pozri Debby. V minulosti medzi ni niečo bolo. Chodili sme spolu a rozišli sme sa. Ty si ma šikanovala a mne je to už teraz u riti. Mám Em a s tebou som len, aby Paul nepovedal," odtrhol sa od nej a objal mňa. V tvári jej bolo vidieť nervy a zlosť. Mala ma chuť zabiť. Videla som jej to na očiach.
,,Asi pojdem," povdedala som Harrymu, ,,zvezieš ma?"
,,Poď," objal ma okolo pliec a zamieril so mnou dole, kde boli všetci chalani v obývačke.
,,Idem do bytu," oznámil im. Vybehli sme spolu von a nastúpili do auta. Zviezli sme sa k naším bytom.
,,Ďakujem zlato," usmiala som sa a vtisla mu bozk na líce.
,,Nemáš zač. S tým zajtrajškom si si to nerozmyslela?" opýtal sa a ja som v jeho hlase počula štipku nádeje.
,,Prepáč. Choď von s Debby, aby bola šťastná," žmurkla som na neho. Vystúpila som z auta a zamierila do bytu.
***
,,...Dobrú noc," dokončila som a zložila si slúchadlá z uší. Vypla som všetky mikrofóny a počkala, kým ten nový chalan, čo je tu za Mika, výjde von. Keď konečne vyšiel, zamkla som za ním a zamierila po schodoch dole.
,,Nezájdeme niekam?" opýtal sa.
,,Nie," odsekla som mu.
,,Prečo? Veď s Mikom si stále chodila," zamračil sa a ja som zastala.
,,Čo som robila s Mikom nie je tvoja vec. Bol to moj najlepší kamarát. A ty vyzeráš, že ho chceš nahradiť, lenže ja nemám záujem," povedala som rýchlo a pridrala sa okolo neho. Zvyšné schody som prebehla čo najrýchlejšie. Vyšla som von a rozhliadla, keď som si ho všimla. Chrbtom sa opieral o lampu, vlasy mu padali do čela. Niečo kreslil nohou do štrku, čo bol na zemi.
,,Niall!" zakričala som za ním a on zdvihol hlavu.

3 komentáre:

  1. zajimavéé :) už se těším na další začína se mi to líbit kam to směřuje :D jen tak dál :o)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. .... :) vieš že som si myslela ?? Ale ešte to nemusí byt Niall..... Aj keď bude... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ????? Niall???
    No tak ten by ma nenapadol.

    OdpovedaťOdstrániť