nedeľa 9. decembra 2012

Haylor (moj názor)

Ďalší článok dokopy o jednej a pol veci... Na začiatok, smutné imagine... ://

ZDROJ : Harry Styles (Slovakia)
Fanynky kričia a s nadčením čakajú na nich. Na One Direction. Dav šalie a reve ich meno. Chalani konečne prichádzajú. Zayn,Liam,Louis a Niall.. Áno sú len 4. Ten piaty, ten s tými krásnymi kučrami tam nie je. Opustil skupinu. Opustil skupinu lebo bol zaslepený láskou. Keď chlapci začnú spievať a rozhliadať sa po fanúšikoch Louis sa rozplače. Začnemu stekať slza za slzou po tom čo uvidí. Uvidí dievča, dievča s transparentom na ktorom je napísané “We miss Larry” Silno zovre mikrofón a rukou si zotre slzy. Ten blonďák, Ír za ten čas čo nespieva sa rozhliada a myslí na to aké to bolo. Aké to bolo vtedy. Keď dokončia pesničku postavia sa k sebe a vrúcne sa obíjmu. V objatí ostávajú asi dve minúty . Potom Liam zdvihne zo zeme mikrofon poďakuje všetkým fanúšikom , chalanom a opúšťa podium. Zayn sa porozhliada po sale a hodí svoj klobúk do davu s tichým “sorry” a nasleduje Liama. Ostanú tam už len dvaja tí sa ešte raz obíjmu. Poďakujú včetkým directioners že pri nich stáli v dobrom I zlom a že si ich navždy budú pamatať… nakoniec odídu aj oni svetlá sa zhasnú a fanúšičky so slzami v očiach opúštajú sálu. A Ten posledný piaty , ten to sleduje z Liatadla live , skloní hlavu z očí sa mu vykotúlajú slzy a až vtedy pochopí čo sa skutočne stalo…

Fajn... Pri ňom som plakala... :'( Preto, lebo sa bojím... Bojím sa, že sa to može stať... Ja viem, že je to len imagine, ale aj tak... :/
Taylor mi je nesympatická, nemám ju rada... Nie pre to, lebo chodí s Hazzom, ale pre jej povahu... Strieda chalanov ako ponožky a vyberá si tých, čo sú na vrchole... Taylor Lautner, Joe Jonas, a teraz Harry...
Je mi z toho do plaču... Mám pocit, že rozvracia skupinu...

"Harry letel do UK s ňou, namiesto toho, aby letel so svojimi 4 najlepšími priatel'mi. Nie som naštvatá, len sklamaná."

Harry sa kvoli nej pohádal s Louisom... Larry sa hádali... Proste ma pri týchto slovách až bolí...
Chalani ju nemajú radi, lebo Liam prišiel na to, že chodí s tými, čo sú na vrchole, že sa priživuje na ich sláve...

- "Larry or Haylor?"
- "Taylor is better."

Toto sa údajne spýtala jedna baba Harryho na asku a on jej to odpovedal... Ak to bol jeho pravý... :'( Modlím sa, aby nebol.

Harry sedel na Jingle Ball (nejaká akcia - neskloňujem) pri Taylor, namiesto toho, aby sedel pri chalanoch.

Kebyže nevidím videá, tak neverím... Bolí ma to, čo im robí... Bolí ma to, že si kradne Harryho... V NY strávil Harry s chalanmi menej času ako s ňou... :/

"Kto nemá rád Taylor, nie je správny directioner. Pretože directioneri rešpektujú ich priatel'ky." - toto mi napísala jedna baba...

"Ale directioneri tak isto nie sú slepí. Vidíme, že niečo nie je v pohode. Vyjadrujeme svoj názor, ktorý je ten, že s ich vzťahom nesúhlasíme. Bojíme sa o Harry a o skupinu. Bojíme sa, že ho Taylor odkopne, ako nejakú použitú a už pokazenú hračku, keď jeho sláva klesne. Keď jeho sláva klesne kvoli tomu, že ona ničí skupinu. Máme ho radi, chceme pre neho len to najlepšie. A to najlepšie Taylor nie je. A ešte k tomu, žijeme v slobodnej krajine, kde mi nikto nezoberie moj názor. Nikto mi ho nezakáže vravieť. Nikto na to nemá právo. Tak isto, ako ty mi nemáš právo napísať, že nie som directionerka, len pre to, že chcem pre chalanov to najlepšie a stojím si za tým, čo je moj názor." - toto som jej na to odpovedala.

Myslím, že to je všetko, čo som chcela k ich vzťahu. Len nechcem aby to dopadlo tak, ako sa bojím že to dopadne. Chcem, aby bol Harry a chalani ako skupina šťastní. A NECHCEM, aby im to kazilo nejaké dievča.

Čo si myslíte o Haylor? A tomto článku? Komenty... ;) - Lav. xxx

1 komentár:

  1. Nechcem sa do toho veľmi montovať.... No myslím si, že Harry je teraz z toho len taký WOW, lebo našiel dievča, ktoré mu PRAVDEPODOBNE vážne rozumie alebo čo.... A tak je pochopiteľné, že s ňou chce tráviť veľa času... A zase, Taylor je vážne taká??? .... Preto takéto veci neriešim, lebo my nie sme v ich hlavách a nevieme čo sa tam naozaj odohráva.... :) ..... Môj záver z toho je: treba počkať čo bude Harry ďalej robiť.... Pozdravujem všetkých ;-*

    OdpovedaťOdstrániť