streda 5. decembra 2012

Forever Young - *10. kapitola* 2/2

Uf... Opäť kratučká... So sorry... :/ But... :D Ani neviem čo sem napísať.... Len to... AK tu nebudú minimálne DVA komenty, nedám ďalšiu! ;) - Your Lav

*10. kapitola* (2. časť)

Už som sa rozhodol, že sa od nej odtiahnem, keď sa mi v hlave objavila myšlienka od nej.
'Veď ma už pobozkaj!' Na perách sa jej pohrával jemný úškrn. Prekonal som tých pár centimetrov, čo delili naše ústa a pobozkal ju. Pritiahla si ma bliššie a zašla mi rukou do vlasov.

*EM*

Jedna moja časť sa od neho chcela odtiahnuť, no druhá ho chcela mať celého len pre seba. A zdalo sa tak, že tá druhá vyhráva. Vravela som si, že mu nepodl'ahnem. Že nebudem taká, ako všetky, ktoré boli predomnou. Že nebudem tak hlúpa. No nedalo sa. Hlavne nie, po včerajšej noci. Bol ku mne úprimný a mala som pocit, že to nebolo len dávkou alkoholu v jeho krvi. Povedal mi všetko čo ho trápilo a prosil ma len o jedno - aby som ho pochopila. A potom sme sa nejako pobozkali. Netušila som ako sa to stalo, ale stalo sa.
Odtiahol sa odo mňa a pozrel mi do očí.
,,Čo sa včera dialo? Lebo teraz som úplne mimo," uškrnul sa.
,,Rozprávali sme sa o všetko a potom sme sa nejako začali bozkávať," uškrnula som sa na neho.
,,O čom sme sa bavili?"
,,Hovoril si mi, čo si ráno počul v štúdiu," povedala som mu.
,,A ako sme sa dostali k bozkávaniu?" opýtal sa ma.
,,Netuším," zasmiala som sa. Obmotal si ruku okolo mojho pásu a ja som sa musela usmiať. Bol tak zlatý.
,,Ďakujem," zašepkal.
,,Za čo?" spýtal som sa ho.
,,Že si ma vypočula," usmial sa.
,,Mal by si zavolať chalanom," kývla som mu na mobil, ,,aby sa o teba nebáli."
,,Oni sú zvyknutý," zasmial sa.
,,Zavolaj im," prikázala som mu a on sa natiahol po mobil, ktorý ležal na stole. Vytočil nejaké číslo a priložil si ho k uchu.
,,Čavko Louis," zasmial sa.
,,Som v pohode, neboj sa. Som u," pozrel na mňa a usmial sa, ,,priatel'ky."
,,Dobre, prídem tam. A na to ani nemysli!" zasmial sa a zložil.
,,Budem musieť ísť," povedal mi.
,,Čo keď ťa nepustím?" zasmiala som sa a objala ho okolo pásu.
,,To bude dosť blbé," postrapatil mi vlasy, ,,musím ísť. Zavolám ti," žmurkol na mňa vtisol mi bozk na čelo a už ho nebolo. Zvalila som sa na gauč a vdychovala voňu, čo tu zanechal.






5 komentárov:

  1. A máš dva komenty... :P :P ale: jeeeeeeejjjjjjj ;) :) to bolo také peknéeeeeee.... Úplne jak si napísala že ju pobozkal...... Motyle v bruchu :) :) :)..... A to ani nie som Em ..... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslela som skor od dvoch rozdielnych osob, ale nevadi... Ponaucenie pre mna - nabuduce sa vyjadri presne.. :D
      A bude v piatok... ;)

      Odstrániť
    2. Pri mne musis.... :D :D uz sa tesim... :)

      Odstrániť
  2. Blaženým úsmev a idem na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť