pondelok 10. decembra 2012

Forever Young - *11. kapitola*

Asi mi preplo... Asi určite... :D No, ale bez dlhých obkecov a zdržiavania, ČASŤ, ktorá je vel'mi doležitá... Vďaka ktorej ma asi zabijete... :D
A DVA komenty od 2 rozdielnych osob...! Inak ďalej nebude! :D - Lav. xxx

*11. kapitola*

*HARRY*

,,Som tu!" zakričal som im. Nepočul som žiadnu odozvu, čo bolo dosť divné. Skopol som topánky z noh a vybehol do obývačky, kde bolo celé osadenstvo domu spolu s Paulom. O niečom sa potichu bavili, no keď som vošiel dnu, stíchli.
,,Ahojte" pozdravil som ich. Nepáčilo sa mi ako sa na mňa Paul pozeral. Rýchlo som od neho odvrátil pohl'ad a prebehol po chalanoch. Vyzerali, akoby trpeli. Akoby ich niečo trápilo a trápilo to aj mňa. Bolelo ma, vidieť ich takýchto. Mal som chuť usmievať sa vďaka Em, no v tejto nálade som nemal chuť ani na pozitívne myslenie.
,,Čo sa deje?" opýtal som sa znepokojene.
,,No, ide o jednu vec," povedal Paul a ja som na neho pozrel so zdvyhnutým obočím.
,,Možno by si sa mal posadiť," zamrmlal si Louis a ja som sa spustil do kresla. Natiahol som sa po fl'ašku vody, čo bola na stole.
,,V poslednej dobe, mávaš vel'ké výkyvy správania. Piješ, striedaš baby ako ponožy. Každá noc iný klub s inou babou. Kazí to povesť skupine. Takže sme sa rozhodli, že by sa ti zišla baba," povedal Paul a ja som skoro vypl'ul všetku vodu z úst.
,,Čo?" opýtal som sa šokovane a chvíl'u sa spametával, ,,ja mám babu," povedal som, čím som si vyslúžil nechápavé pohl'ady od chalanov.
,,Tak už je neskoro," odsekol mi Paul. Nechápavo som na neho pozrel, tak isto ako chalani.
,,Čože?" opýtal som sa nechápavo.
,,Zoznámte sa. Harry, toto je Dee. Tvoja nová baba," povedal Paul a do miestnosti vošlo dievča. Po tomto všetka voda z mojich úst vyletela priamo predomňa. Celý stol bol opl'utý a ja som len nemo zíral na Paula a tú babu.
,,Sranduješ však?" povedal som a dúfal, že niekto z nich prikývne.

*EM*

Rozmýšl'ala som, čo budem robiť teraz keď Harry odišiel. Nič mi nenapadalo, tak som si zapla telku. Unudene som prepínala programy a myšlienkami som bola niekde úplne inde. Pri včerajšom večeri. A samozrejme, pri ňom. Zo zamyslenia vytrhol až zvonček. Postavila som sa a prešla k dverám.
,,Ahoj," usmiala som sa na neho, ,,čo tu robíš?"
,,Prišiel som sa rozlúčiť, lebo som to včera nestihol," nesmelo sa na mňa usmial. Uškrnula som sa pri spomienke na minulú noc, no trochu si vyčítala, že som sa tam vtedy na neho vykašl'ala.
,,Budeš mi chýbať," pošepkal a stisol ma v objatí.
,,Aj ty mne," zamrmlala som si a pritisla sa mu na hruď.
,,Nech na teba dá Styles pozor," zasmial sa.
,,Neboj, dá," usmiala som sa, ,,ale skor by som mala dávať ja pozor na neho," uškrnula som sa.
,,Nech ťa nezabije," povedal so smiechom. Ani si neuvedomoval, ako pravdivo to povedal.
,,Neboj sa," zasmiala som sa, druhý krát to snáď nespraví - dodala som, ale radšej len v svojej hlave.
,,Prišiel som sa len rozlúčiť, takže zbohom. Budeš mi chýbať," ešte raz ma objal. Nadýchla som sa tej jeho úžasnej voňavky, s pocitom, že ju už tak skoro neucítim.
,,Zbohom," pošepla som a on zmizol. Odišiel mi zo života. Bude mi chýbať, no aspoň mám Harryho.

*HARRY*

,,Paul, prečo si mi nepovedal, že mám chodiť s Harrym?" uškrnula sa.
,,Chcel som, aby to bolo prekvapenie."
,,Paul, ja s Debby odmietam chodiť!" povedal som podráždene.
,,Máš smolu!"
,,Mám priatel'ku!" opravil som ho.
,,Tá ma netrápi. Len sa s ňou neukazuj na verejnosti," povedal a pozrel do nejakých papierov.
,,No, čo Harrynko, chýbala som ti?" zasmiala sa a prešla ku mne. Obtočila si ruky okolo mojho krku a sadla si na moje nohy.
,,Tak za prvé. Ešte raz mi povieš Harrynko a si mrtva. Za druhé. Nechýbala si mi. A za tretie. To, že spolu 'chodíme', neznamená, že spolu chodíme naozaj. Zlez zo mňa," odsekol som jej a zhodil ju zo svojich kolien.
,,Vy sa poznáte?" opýtal sa šokovane Niall.
,,Nanešťastie," zamračil som sa.
,,Ale zlato, nebuď taký," zasmiala sa a prehodila si ruku okolo mojich pliec.
,,Nechaj ma na pokoji!" zvreskol som na ňu, ,,ešte raz sa ma dotkneš, alebo ma nazveš zlato, nekončíš dobre!"
,,Nekrič po svojej priatel'ke," povedal Paul a významne sa uškrnul. Akoby tušil...
,,To si spravil naschval však?!"
,,Neviem o čom vravíš," zamračil sa.
,,Fakt nevieš? Paul, na svete sú milióny iných báb, krajších, múdrejších, milších a ty vyberieš ju? A vnútiš mi ju?" zjapal som po ňom, ,,ty vieš, čo sa medzi nami stalo. Vel'mi dobre vieš, čo mi robila. Však? Preto si si vybral ju?" Neodpovedal, no ja som vedel, že odpoveď je áno.
,,Ty sa mi neukazuj na oči," prepichol som Debby zabijáckym pohl'adom, ,,nehl'adajte ma. Chcem byť sám," vybehol som von a zamieril k autu. Nasadol som a zamieril domov. Pulzovali vo mne nervy. Bol som napnutý ako struna. Ak by mi teraz niekto niečo povedal, vybuchol by som viac, ako vtedy. No po chvíli som prišiel na to, že nemusím počuť nič na to, aby som sa naštval úplne. Stačí SMS od Paula.

3 komentáre:

  1. Odo mňa koment máš.... Jak furt... :) Bomba! ;-) čo ti na to povedať.... Furt vás len chválim.... Uz som Vám napísala toľko pochvál že uz ani neviem jak nejakú sformulovať, aby som sa neopakovala :P :D...Ináč práve som si vypocula zopár pesničiek od nich.... Konečne!!!! :D :D a zistila som že sa mi dost páčia........ :) ;-* ľúbim vás..... ;-* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásna :*..ako vždy :)...a aj veľmi napínavá :D..som zvedavá ako to dopadne :)...snáď len dobre ;)...verím ti :D...daj ďalšiu prosím :)*..

    OdpovedaťOdstrániť