utorok 18. decembra 2012

Forever Young - *15. kapitola*

18. december *-* Mám Take Me Home CD! (no, vlastne ešte nemám, lebo mama neprišla domov a nemohla mi ho dať... :D) Tu, leží, zabalené vedľa mňa... Dnes bude TMH párty! :D :* Ale ešte pred tým, ako budem party hard :D, vám sem dávam časť... ;) Kde sa to tak z časti vysvetlí... ;) :* - Lav. xxx


*15. kapitola*



,,Niall!" zakričala som za ním a on zdvihol hlavu.
,,Rád ťa vidím," usmial sa a objal ma.
,,Aj ja teba," usmiala som sa. Odtiahol sa odo mňa a pomaly sme vykročili niekam do neznáma.
,,Tak, vysvetlíš mi, čo si zač?" spýtala som sa po chvíli ticha.
,,Tu nie. Je tu privel'a l'udí," povedal.
,,Veď mi to len povedz."
,,Vysmeješ ma. Musím ti to ukázať," chytil ma za ruku a ťahal niekam do neznáma.
Po pár minútach sme zastali pred jednou budovou.
,,Ideme hore," povedal len tak.
,,Ako?" opýtala som sa ho. Netušila som ako sa tam chce dostať.
,,Poď sem," silno ma objal okolo pásu, ,,zatvor oči a doveruj mi," povedal. Pochybovačne som na neho pozrela, no zavrela ich.
,,Možeš sa ma pustiť, kliešť," zasmial sa po pár sekudách.
,,Ja nie som kliešť!" odula som spodnú peru.
,,Držala si sa ma ako kliešť," pripomenul mi a ja som pretočila očami.
,,Ako sme sa sem hore dostali?" Sadla som si na vyvýšeninu a rozhliadla sa. Bol z tade úžasný výhl'ad na skoro celý Londýn.
,,To ti chcem ukázať," usmial sa a ja som na neho pozrela so zdvihnutým obočím.
,,Ukazuj," usmiala som sa. Aj on sa usmial.
,,Sleduj," žmurkol.

*NIALL*

,,Sleduj," žmurkol som na ňu. Cítil som jemné svrbenie na chrbte, ktoré postupne silnelo. Trošku som pohýbal ramenami. Pocítil som za chrbtom závan vzduchu.
Musel som sa uškrnúť na jej výraze.
,,Wau," povedala.
,,Dobré, čo?" usmial som sa.
,,Dosť dobré," zasmiala sa. Podišla ku mne a rukou po nich prešla.
,,Takže ty si anjel," skonštatovala. Spustila sa na zem a ja vedl'a nej. Stiahol som krídla, aby nezavadzali.
,,Čo by som ešte mala vedieť o vašej skupine? Máte nejakého diabla? Vlkodlaka? Alebo niečo pobodné?" uchcetla sa.
,,No," zatiahol som. Neviem, či by som jej mal vravieť o Liamovi.
,,Vrav," povedala a ja som vedel, že sa z toho už nevykrútim.
,,Liam je niečo ako veštica," povedal som popod nos a ona vybuchla do smiechu.
,,Takže veštica," smiala sa a ja som prikývol.
,,Predpovedá budúcnosť, no a," zamračil som sa. Liam by asi nechcel, aby som o tom niekomu rozprával.
,,No a?" nabádala ma, aby som pokračoval.
,,Vie meniť veci, čo sa dejú. Vie si budúcnosť, no i minulosť priposobiť podl'a seba. Ale nerobieva to," povedal som, ,,len občas," dodal som šeptom.
,,Kedy naposledy?"
,,Pred pár dňami," povedal som a dúfam, že zmeníme tému, lebo som jej fakt nechcel vravieť, čo menil. Zamyslene na mňa pozrela a pritom si hrýzla do pery.
,,Prečo mi o tebe a Liamovi, Harry nepovedal?"
,,Pravdupovediac, o nás nevie," povedal som.
,,Nevie? Akoto, že ty vieš o ňom? A čo Liam?"
,,Anjeli vedia vycítiť iné nadprirodzené osobnosti. Ako si myslíš, že som vedel, že si ty upírka? A Liam? Videl, ako ťa Harry premieňa."
,,Ako v minulosti?"
,,Videl to v budúcnosti."
,,Videl, ako ma Harry zabíja, ale nezachránil ma? Nemohol nejak zmeniť budúcnosť?" spýtala sa a ja som pokrútil hlavou.
,,Nemohol, lebo Harry by prišiel na to, že mu niekto manipuloval s jeho životom a rozhodnutiami."
,,A nemyslíš, že by možno chcel vedieť, čo ste s Liamom zač?"
,,Mohol by, ale ja neviem," povzdychol som si.
,,Niall, mali by ste mu to povedať."
,,Ale ja neviem ako."
,,Ústami?" zasmiala sa.
,,Vážne?" opýtal som sa.
,,No, tak asi očami mu to nepovieš," uškrnula sa.
,,Myslím to vážne," zamračil s sa.
,,Veď aj ja," zasmiala sa, ,,mám mu to povedať ja?" opýtala sa.
,,Radšej by to počul odo mňa alebo Liama," povzdychol si. Chvíl'u som l'utoval, že som jej o tom povedal, ale hneď som tieto myšlienky zahnal preč. Bol to dobrý nápad. Potreboval som sa s niekým porozprávať. Potreboval som byť k niekomu úprimný. Nič netajiť a povedať si všetko. Síce som sa tak rozprával i s Liamom, no potreboval som aj iný pohl'ad.
,,Ako dlho už?" spýtal som sa jej po chvíli.
,,Pár týždňov," mykla plecami.
,,A ty?" opýtala sa ma po chvíli.
,,V podstate od narodenia."
,,Ako v podstate?"
,,Dobre, tak od narodenia," pretočil som očami.
,,Ako Harry," zamrmlala si, no i napriek tomu som ju počul.
,,Porozprávaj mi o vás dvoch," povedal som jej.
,,A čo by si chcel vedieť?"
,,Neviem. Hocičo."
,,Široký pojem," uškrnula sa.
,,Čo ja viem," zasmial som sa. Mobil sa jej pomaly rozozvonil a ona sa po neho natiahla.
,,Spomeň čerta," zamrmlala si a priložila si ho k uchu.



3 komentáre:

  1. Koksoo toto je iné sci-fi :D:D originálne, nikde som nečítala že by mali chalani nejaké nadprirodzené schopnosti.. a už vóbec nie že hneď traja :D:D s. týmto. musíš. pokračovať. lebo. je. to. moja. droga. bez. ktorej. som. maximálne. nervózna.!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, ďakujem... :) ^^ Úplne happy som z tvojho komentu... Usmievam sa jak slniečko... ;) Sci-fanfi :D Nový štýl... :)

      Odstrániť
  2. Takže anjel?? To sa k nemu hodí... :) ... Wauw Teraz sa teším ešte viac na dalsie casti... :) ... Nemám ani potuchy čo sa stane no STRAŠNE sa uz tesim!!! :D ... Ináč všetko naj k meninkám... Dneska už 3-krát... :D :D ;-*

    OdpovedaťOdstrániť