nedeľa 16. decembra 2012

Good night! xx

Hey, hi guyz! Bože, ja mám v sebe tol'ko energie... :D Dneska... Up All Night... :D Dobre... Tak len Up Skoro All Night... :D Predsa, o chvíl'ku už idem spinkať... :D :D Nebolo by na škodu, nie? Predsa, je po 4:15... :D To je vel'a hodín... :D :D Alebo skor málo... No ja neviem... :D :D Každopádne, písala som kamoške také krátke imagine..  So, here you are...

,,Niall James Horan!" zakričala si za ním, keď si ho uvidela v letiskovej hale. Tvoj najlepší kamarát sa konečne uráčil vrátiť sa zo svetového turné a stráviť trochu času so svojou najlepšou kamarátkou. ,,Viktória!" zakričal. Pustil kufre na zem a rozbehol sa ti oproti. Stisol ťa v objatí a zakrútil s tebou. ,,Chýbal si mi," zamrmlala si mu do trička. ,,Aj ty mne," usmial sa, ,,ani si nevieš predstaviť ako." ,,No, ideme?" opýtala si sa ho a on prikývol. Zobrali ste jeho kufre a zamierili k autu. Nasadli ste a vydali sa na cestu domov. Celý čas ste sa presmiali. Rozprával ti, ako bolo na koncertoch, ako sa stretli s Obamom a s Jusinom. Kypel šťastím. Keď ste konečne dorazili do Mullingaru, zaparkovala si pred jeho domom. ,,Poďme sa niekam prejsť," usmial sa. ,,Dobre," prikývla si. Vybrali ste sa do parku. Smiali ste sa, robili si srandu a blbi ako za starých čias. ,,Musím ti niečo povedať," povedal, keď ste sa zvalili na kopec. Sledovali ste modrú oblohu, ktorá bola pre pochmúrne Írsko dosť nezvyčajná. ,,Počúvam," pootočila si hlavu tak, aby si mu vydela do tváre. ,,Celý let sem, som premýšl'al, či ti to povedať. Nakoniec som dospel k názoru, že by si to mala vedieť. Páči sa mi jedno dievča. Už strašne dlho ju l'úbim, no neviem, ako jej to povedať," povedal a ty si zosmutnela, no nedala si to na sebe poznať. L'úbila si ho, no keď on inú... Hlavné je, aby bol šťastný. ,,Zober mobil, zavolaj jej a povedz jej to. Hneď," usmiala si sa. ,,Dobre," prikývol a vytiahol mobil. Niečo do neho naťukal a priložil si ho k uchu. V tvojom vrecku sa rozvybroval mobil. Rýchlo si ho vytiahla, ani sa nepozrela kto volá a zdvihla si. ,,L'úbim ťa," ozvalo sa z Niallových úst a ako ozvena aj z mobilu. Zložila si a usmiala sa na neho. ,,Aj ja teba," pošepla si a on sa k tebe naklonil, aby mohol spojiť vaše pery v bozku.

No, páči sa? Je len tak odfláknuté, lebo na mňa začína ísť únava...
Good night guyz... Nebojte, FY dnes bude... ;) Keď vstanem... :DDD - Vaša Lav, ktorá mala potrebu napísať ďalší článok o ničom. -.-

Jazýčky... Jaké sexy ich majú! :OO Len ja mám asi Hazzovské predstavy, že? :DDDD :*

2 komentáre:

  1. :) zlaté :) .... Ale to mi čisto ide tak k Niallovi .... Akože ten spôsob oznámenia toho :)

    OdpovedaťOdstrániť