utorok 4. decembra 2012

Dance Changed My Life - Prológ



Takže Ahojte všetci, čo si toto budete čítať. Taký úvodný pokec k Dance changed my life. Tento príbeh je môj prvý a vlastne vznikol úplnou náhodou. Nebola som directionerka ani som o tom v podstate nevedela pokiaľ som sa nezačala baviť s Em a Lav a začala čítať ich príbehy. Veľmi sa mi to zapáčilo a samozrejme, že som musela začať aj ja :). Len tak pre seba som napísala prológ a zopár kapitol a bola
som z toho strašne happy, lebo som chcela písať niečo aj pred tým no nedarilo sa mi to.... A teraz?? Tak som bola z toho nadšená ale nechcela som to o tom dať nikomu vedieť, no ja nie som typ človeka, ktorý udrží tajomstvo a tak som to dala prečítať Em. Veľmi ma zaskočilo, keď sa jej to úprimne zapáčilo.... Pokračovala som (aj s jej pomocou čiže v prvých kapitolách sa nedivte keď píšem ako rozdvojená osoba... :) ) a doteraz to píšem.... takže som z toho veľmi nadšená a
chcela by som vedieť, či sa to aj Vám páči.... :)
PS.: snažila som sa, aby to nebol len taký typický príbeh, čiže keď to dočítate (ak to dočítate...) akože celé, dúfam že tam uvidíte nejaké rozdiely.... :-*
;)
A ešte jedna obrovská vďaka Em 'n' Lav!!!!! ;-) Love you.... - Sarah ;)


 Prológ DCML

Volám sa Angela Simons, mám 19 rokov a som vedľajšia choreografka skupiny One direction. Vedľajšia choreografka znamená, že pomáham hlavnej choreografke, dávam jej nejaké návrhy na kroky a ak niektoré kroky nejdú niekomu z chlapcov tak ich to doúčam. A ešte s nimi občas mám také niečo ako WORKSHOPY,čo znamená, že s nimi mám nejaké hodiny, buď s jedným alebo so všetkými. Tak ako chcú oni alebo ich "manažér"(Paul). Čiže v podstate s nimi trávim viac času ako hlavná choreografka (Mima).
S chlapcami mám skvelý vzťah. Louis a Niall tam sa stále smejem ako najatá (vlastne so všetkými, ale s nimi asi najviac), Zayn toho asi najviac učím, lebo stále keď ukážem nejaký krok sa zatvári ako keby som bola z Marsu. Harry s ním sa stále doberám, ale ináč je úplne bomba chlapec (to každý, bez výnimky) a je taký zlatý ak niečomu nerozumie :) (to sa nestáva často, ale ak, tak potom tomu, ale že
poriadne nerozumie) a Liam. Ten je je snáď úplne najlepší. S ním si asi najlepšie rozumiem. Viem si s ním pokecať o ničom aj o všetkom. Takže toľko asi k vzťahom.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára