streda 12. decembra 2012

Dance Changed My Life - 3. kapitola

Hello! :D :D Neviem čo napísať... :D Asi len to, že kliknite sem OBRÁZOK ... Je to dobré? :) - Lav xx

btw 2260 zhliadnutí? :OO 

DCML 3. kapitola
Tanya



Došla som domov, utekala do sprchy a obliekla sa. 13:34 super o 14:00 prilieta Tanya (tá kamoška). Bomba, cesta na letisko trvá asi 20 min. A ešte pokiaľ nájdem parkovanie... Neznášam Heathrow je to tak obrovské letisko, všade milión ľudí a žiadne parkovanie ghrrrrh....
Sadám do mojej krásnej Audinky červenej farby. Aby som uviedla na správnu mieru, ani neviem ako som sa dostala k tomu autu, neviem ako som si ju mohla dovoliť, lebo som cca zo strednej vrstvy. Proste som ju chcela, a snažila som sa, a mala som ju .
Už čakám v hale a obzerám sa. No Tanyu nevidím a už je 14:30. Mierne sa začínam báť hoci dobre viem, že sa nemám čoho. A zrazu sa ma niekto zozadu opýta: ,,Na koho čakáte slečna?" Strhla som sa a hneď som objala Tanyu. ,,No čavelooo slečnaaa!" konečne som sa jej pozdravila. Bola som taká šťastná, že už je naspäť. Ona tiež býva v Londýne avšak ona študuje. Je to moja najlepšia kamoška, ktorá bola práve pol roka v USA prosím pekne na PRÁZDNINY!! Takže si viete predstaviť ako nechutne je bohatá.
,,Bože jak som rada, že ťa vidím!!" povedala naradostene a ja som sa cítila tak isto. Takto sme sa tam vytešovali asi 10 min. A potom som už zahlásila, že musíme ísť lebo tomu parkovaciemu automatu sa nedoplatím. A tak sedíme v aute a Tanya sa stále vypytuje, čož by malo byť presne opačne, ale dobre. ,,No čo slečna?? Taže One Direction??" spýtala sa nečakajúc odpoveď. ,,Pekne, pekne. No a jakí sú hmmmm???" sypala zo seba ako stroj. A vtedy som konečne dostala šancu sa ozvať: ,,Dnes večer ideme ku nim na žúrku takže uvidíš sama." povedala som a konečne som zastavila to tornádo. Ostala prekvapene s otvorenými ústami: ,,Čo ale šak počkaj to myslíš vážne alebo si zo mňa robíš srandu???" opýtala sa už normálne až trochu príliš vážne čo jej trochu nevyšlo, lebo jej mierne mikalo kútikmi úst od nadšenia. Niežeby milovala 1D skôr naopak, no tešila sa z toho, že sa ide na žúrku a že tam budú pekní chalani. A keďže Tanya sa takto teší už mám aj darček pre Harryho. ,,Tanya mám pre teba jednu úlohu. Vlastne to nie je len obyčajná žúrka, ale Harry Styles má narodky. Vieš ktorý???"
,, Jasnačka že hej čo si myslíš že kde žijem hmmm???" rýchlo odpovedala. ,,Ježiš šak kľud, dobre. Nezabi ma! Bola by si taká dobrá a bola by si mojím darčekom preňho???" urobila som psie oči aj keď som šoférovala. ,,A to akože jak si predstavuješ??? Akože čo pôjdem do nejakej krabice či čo ??"
,,Nie preboha nie. Tanya normálne prídeš so mnou, predstavím vás, on po tebe vyštartuje a ty ho nejako môžeš zabávať celú noc. Akože nechcem z teba spraviť štetku skôr naopak. On po tebe vyštartuje a ty sa mu nemusíš dať hneď, ale trošku ho ponaťahuj. Šak to máš rada aj ty a on sa ešte k tomu ožere na mol a viem, že po tebe pôjde lebo poznám jeho vkus a viem, že za tebou v živote nešli asi 2 chlapi. Nie?? Prosím on bude taký happy. Prosím prosím." usmiala som sa ako anjelik.
,,No.... dobre, šak to bude sranda." usmiala sa nakoniec.



3 komentáre:

  1. škoda že je to také krátké :) ale jináč super :o)) další prosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To len na začiatku budú take krátke časti... Potom sa to ustáli na takej celkom dobrej dĺžke ;) .... A ak smiem: Ďakujem ;-* :)

      Odstrániť
  2. není zač :o) tak já se teda TĚŠÍÍÍÍMMMM na další delší pokračování :*

    OdpovedaťOdstrániť