piatok 14. decembra 2012

Dance Changed My Life - 4. kapitola

Sorry, že krátka... Po tejto sa už buudú len predlžovať (mýslím :D)... Každopádne, ENJOY it... ;) xx

DCML 4. kapitola
Pred žúrkou



,,Ale mám jednu podmienku." zahlásila Tanya keď sme vchádzali do mesta. Tušila som čo zahlási no počúvala som ju: ,,Ide sa na nákupy!!!!" rozosmiala sa. No takže Tanya sa ale že vôbec, nezmenila . Presne toto som čakala.
O cca 20:30 sme už s Tanyou boli kompletne pripravené a nemali sme čo robiť. Tanya začala tému chalani. Čakala som kedy k tomu dôjde. Chcela som to skopnúť ku nej, že nech najprv povie ona. No zhrnula to do 10 viet, bolo očividné že čakala len na to čo poviem JA. Vlastne odkedy odišla som nemala žiaden vzťah dlhší ako jednu noc takže som sa jej veľmi nemala s čím chváliť. To isté som jej povedala a nakoniec z nej vyšlo: ,,A chalani zo skupiny?? Nič?? Nehovor mi, že ešte vôbec nič a s nikým. To ti neuverím. Veď ťa poznám." uchechtla sa. Začo si odo mňa vyslúžila jeden škaredý pohľad. Chcela som to zakecať tým, že čo malo znamenať to: "veď ťa poznám" . No rýchlo sa vrátila k pôvodnej téme. ,,Tak počkať ty zakecávaš!!! S ktorým si si začala hmmm??" pre tento Tanyin úžasný talent čítania ľudí som už bola v koncoch. Keď som len tak náhodou zablúdila pohľadom na hodinky bolo 20:47. ,,Čo keby sme už išli??" navrhla som pozerajúc na hodiny. Tanya sa ani nehla, smrteľne vážne sa na mňa pozrela a opýtala sa: ,,Zlato, stalo sa niečo??" zahľadeľa sa mi hlboko do očí a ten jej pohľad som cítila až niekde v žalúdku ak je to vôbec možné. ,,Tany ja som v pohode. Vážne. Áno s niekým som si začala, ale už som to aj ukončila. Všetko ti poviem niekedy, keď budeme mať viac času." týmito slovami som konečne ukončila tému chlapci.




2 komentáre:

  1. Ta to že fest krátka.... :D :D ... A budú uz LEN dlhšie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jo krátká jak babičina hůlka :D ale jináč zajimavé :o)

    OdpovedaťOdstrániť