piatok 21. decembra 2012

Forever Young - *16. kapitola*

<3 I fell in love with... holidays! :D Ale úplne vážne... Moja nová láska sú prázdninky :) And nech sa páči, nová časť... ;) Úplne bohovskú náladu mám... :) Takže si ju užite... :D :D - Lav xxx

*16. kapitola*

*EM*

,,Ahoj," usmiala som sa do telefónu.
,,Ahoj," povedal, ,,čo robíš?"
,,Som von," odvetila som mu.
,,A s kým?" vyzvedal.
,,S nikým," zamrmlala som si, aj keď som vedela, že príde na to, že klamem.
,,Neklam mi, prosím," povedal prosebne.
,,S kamarátom," zamrnčala som.
,,S kamarátom?" spýtal sa neveriacky.
,,Harry, je to len kamarát, ver mi. Nič viac. Prisahám."
,,Len aby. Inak by som mu rozbil hubu," povedal a ja som vedela, že to myslí vážne.
,,Beriem ťa za slovo. Varujem ho, dobre?" povedala som so smiechom.
,,Varuj ho," povedal.
,,Keď prídem domov, zavolám ti," povedala som a s týmito slovami som ho zrušila.
,,Už sa ho bojím," zasmial sa Niall.
,,Ty si počúval?"
,,Nie," pokrútil hlavou.
,,Tak určité," zasmiala som sa, ,,vieš o tom, že to nie je slušné?"
,,Viem, ale mne to nedalo. Hlavne s mojím sluchom."
,,Čo je s tvojím sluchom?"
,,S mojím perfektným sluchom? Nič," zasmial sa.
,,Takže perfektný sluch. Ako pes?"
,,Nie, pes má ako ja," povedal a ja som sa zasmiala.
,,Zaujímavé," uškrnula som sa.
,,Až tak nie," pokrútil hlavou a ja som sa rozosmiala.
,,Porozprávaj mi o sebe," usmiala som sa a pohldne sa oprela o stenu.
,,A čo by si chcela počuť?"
,,Aké je to byť anjelom?"
,,Úžasný pocit. Lietať v oblakoch. Doslova. Predstav si vietor všade okolo seba, ten krásny výhl'ad. Pocit vol'nosti. Niekedy ťa so sebou vezmem. Musíš to zažiť, je to porste zážitok na celý život. Niečo neuveritel'né."
,,Beriem ťa za slovo. Niekedy ma so sebou vezmeš," zasmiala som sa.
,,Malíček na to?" zdvihol obočie a vystrčil ho.
,,Malíček na to," prikývla som mu a potriasli sme si nimi.
***
Namiesto toho, aby som mu len zavolala, zamierila som k nemu do bytu. Opatrne som zaklopala na dvere.
,,Čo zas!?" odsekol.
,,Prepáč, že som za tebou prišla," zavrčala som mu a zamierila na odchod.
,,Prepáč," rýchlo ma k sebe pritiahol, ,,pred chvíl'ou odišla Debby s Paulom. Myslel som, že sa vrátili."
,,Nabudúce nemysli," uškrnula som sa. Prešla som mu rukou po hrudi a zastala pri krku. Zakvačila som sa do neho a silno ho pobozkala. Najprv bol trochu zaskočený, no hneď začal spolupracovať. Potlačil ma k stene, ktorá bola za mnou. Pretože sme stáli v dverách, opierala som sa o l'adovú stenu na chodbe. Jazykom mi najprv poriadne prehliadol ústa a potom postupne prešiel celú dlžku krku.
,,Harry," zakňučala som, keď mi rukou zašiel pod tričko.
,,Áno?" spýtal sa a rukou mi prešiel po zapínaní podprsenky.
,,Nie," pokrútila som hlavou a vytiahla mu ruku spod mojho trička.
,,Prečo?" spýtal sa.
,,Ešte to nechcem," povedala som a zahl'adela sa na moje špinavé topánky, ktoré boli momentálne zaujímavejšie ako všetko ostatné. Opatrne mi prešiel rukou po brade a zdvihol ju, aby sa mi pozrel do očí.
,,Počkám. Už ti nikdy nechcem ublížiť," pošepol a znova ma pobozkal.
,,Ach, ako romantické," ozvalo sa za nami.
,,To nemyslia vážne," pošepol mi a otočil sa.
,,Čo tu chceš?" sykol.
,,Som tvoje dievča. Chcem teba," zasmiala sa, akoby to bola najbanálnejšia vec na svete. Prešla k nemu a objala ho okolo pásu.
,,Možeš ísť domov. Teraz, keď si ho odmietla a má tu mňa aby som mu to splnila," uškrnula sa.
,,Ja som ho neodmietla," precedila som pomedzi zuby.
,,Povedala si mu, že sa s ním nevyspíš. To je odmietnutie. Takže poď Harrynko," uškrnula sa.
,,Vieš, asi na to mám svoje dovody," povedala som jej.
'Len zhlboka dýchaj,' opakovala som si v hlave. Pocítila som Harryho ruku v tej mojej.
,,Hej? Bojíš sa?" spýtala sa ma posmešne.
,,To nie je tvoja starosť," odsekol jej Harry.
,,A tvoja hádam áno?"
,,Áno je," usmial sa. Vyzerala, akoby v nej kypela zlosť. Určite v nej aj kypela. Usmiala som sa na Harryho.
,,Ešte niečo?" spýtal sa jej. Keďže mu neodpovedala, pritiahol si ma k sebe a znova mi strčil jazyk do úst. Oprel ma naspať o stenu a zašiel mi rukou k lemu trička.
'Neboj sa, nič nebude,' ozvalo sa mi v hlave. Nechala som ho, aby si robil čo chcel. Jeho ruka bola jednu chvíl'ou pod mojím tričkom a o pár sekúnd už bola niekde na zadku.
,,To by stačilo," ozvalo sa naštvane a odtrhala odo mňa. Len sme sa obaja uškrnuli. Ona si ho k sebe surovo pritiahla a pobozkala ho. Položila si ruky na jeho zadok.

*HARRY*

Začala ma bozkávať a ja som jej mal chuť jednu streliť. No ovládol som sa, aby nešla za Paulom. Pootvorila ústa a čakala. Čakala, že začnem spolupracovať. Čo by nechcela. Stál som pred ňou, s pevne zatvorenými ústami.
Fajn, to by stačilo. Celou silou som ju od seba odstrčil. Ona sa zapotácala dozadu, no nespadla.
,,Čo si to spravil?" povedala. Priblížila sa ku mne a medzi nami zostala milimetrová medzera.
,,Odstrčil ťa od seba," povedala za mňa Em. Debby sa odo mňa vzdialila a podišla k nej.
,,Kto sa ti dovolil ozvať?" vyštekla na ňu.
,,Ty mi to nezakážeš," uškrnula sa Em. Keď Debby spravila niečo nečakané.

4 komentáre:

  1. Hmmmm .... Waaaaaawwwww !!! :) bomba uz sa straaaaaaaasne tesim na dalsiu!!! ;-* bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hmmmm .... Waaaaaawwwww !!! :) bomba uz sa straaaaaaaasne tesim na dalsiu!!! ;-* bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmmmm .... Waaaaaawwwww !!! :) bomba uz sa straaaaaaaasne tesim na dalsiu!!! ;-* bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uzasnaa cast..bombovo pises... uz sa tesiiim na dalsiu :-)

    OdpovedaťOdstrániť