sobota 22. decembra 2012

Dance Changed My Life - 8. kapitola

Taká dobrá nálada... ^^ Keď sa mi bude chcieť, tak vám sem hodím aj prečo ;) Ale o tom potom... :D :) Teraz si čítkahte ;) :D - Lav Horan. xx

DCML 8. kapitola
Po žúrke *
Nejak tesne po 4:00 sa všetci pomaly rozpŕchli a v dome sme ostali len ja, Liam, Niall, Louis s El, Harry s Tanyou a Zayn. Všetci okrem mňa a Liama boli kvalitne opití, tak sme ich išli pekne poukladať do postelí. Liam zobral Louiho s El, a Nialla, a ja som si zobrala Harryho s Tanyou a Zayna. Chytila som najprv Tanyu, to najľahšie, a uložila som ju do Harryho postele. Potom som zobrala Harryho ten bol trošku tvrdší oriešok. Chytila som ho pod pazuchu, ale on sa najprv nechcel postaviť a potom keď som ho už zdvihla tak sme sa tak potácali, že som ani nevedela ako sme sa vlastne dostali ku schodom. Tam som ho na chvíľu oprela o zábradlie, aby som si vydýchla a on sa zrazu ozval: ,,Vezmeš si ma..... Tanya???"
,,Čo?!?! Nie, nevezmem si ťa zlatko, lebo ja nie som Tanya." zasmiala som sa a on sa na mňa pozrel. Videla som ako zaostruje očami a po chvíľke sa mu po tvári rozlial výraz pochopenia. Usmiala som sa.
,,Tak ťa aspoň požiadam o ňu, teda o jej... Čo to je??" ty kokso, môj zlatý ty si sa, ale dobre zrúbal. ,,O jej ruku." dokončila som jeho vetu. ,,Vieš čo Harry dohodneme sa. Teraz ťa odprevadím do postele a tam už ťa čaká aj Tanya, tak sa jej môžeš opýtať. Čo ty na to?" už som sa s ním rozprávala ako s malým deckom. Po dlhšom rozmýšľaní prikývol. Potom som ho nejakým zázrakom dostala hore schodmi a pred dverami sa ma celkom vážne (stále opito) opýtal: ,,Vyzerám dobre?"
,,Hmm... Nuž, dnes už lepšie vyzerať nebudeš" povedala som úprimne. Zátvaril sa nechápavo, ale neriešil to ďalej, lebo sa už pripravoval na svoju otázku. Pomaly sa dopotácal k posteli, rýchlo som schytila mobil a začala natáčať. Viem, že to je hnusné, ale dnes poobede by mi neuverili ani keby neviem čo bolo. No takže došiel ku posteli no tentokrát bol pozornejší a všimol si, že Tanya spí a tak ňou triasol, až sa zobudila. Tanya sa strhla, no všimla som si ako sa usmiala, keď zbadala Harryho. On si kľakol, pozrel sa jej do očí a nakoniec vyriekol: ,,Tanya vezmeš si ma???"
Tanya sa tvárila typicky opito, no keď dokončil svoju otázku sa najprv zatvárila zaskočene a potom sa rozosmiala na plné kolo. Keď sa mierne upokojila jednoducho mu odpovedala: ,,Jasné zlato!" a už sa bozkávali (a mala som taký pocit, že skončia pri sexe aj keď som nechápala z kade na to berú energiu. Asi tá ich nehynúca láska :D) tak som ich už radšej vypla nahrávanie a vyšla z izby. Došla som do obývačky a Liam tam už čakal. Zayn odpadol na gauči a tak som sa pýtala Liama, či ho necháme tam alebo ho odnesieme do jeho izby. ,,Ále, odnesme ho hore ešte keďtu budeme upratovať alebo robiť niečo iné..." potmehúdsky sa usmial. Tak sme ho spoločne vyniesli do jeho izby. Ukladala som ho do postele, keď sa mierne prebral a zbadal mňa s Liamom pošepol mi do ucha: ,,Ešte som ťa nevidel tak šťastnú." usmial sa a zatvoril oči. Keď sme s Liamom za sebou zavreli dvere hodil na mňa spýtavý pohľad. ,,Len povedal, že nám to sekne." usmiala som sa.
,,Ináč predchvíľou ma Harry požiadal o ruku." povedala som len tak a čakala Liamovu reakciu. Najprv nechápal a potom sa opýtal: ,,To si robíš srandu!!! To myslíš vážne či si zo mňa strielaš???"
,,Vážne, čo chceš?? Tu dole pod schodmi vyriekol: Vezmeš si ma..." urobila som krátku odmlku, ,,Ten idiot!! Ten si nedá pokoj!" naštval sa Liam. Keď som dokončila: ,,...Tanya? Kľud!!! Myslel si, že som Tanya. Haló zlato upokoj sa." povedala som ukľuďňujúco. ,,Jaj." skrotol.
,,Len kľuď ty môj rytier. Veď už mám teba." usmiala som sa a vášnivo som ho pobozkala. ,,Ale zase nemusíš byť až tak žiarlivý, hej? Lebo potom to nebude fungovať. Eeee." zasmiala som sa.
,,No ale ja som mu vysvetlila, že ja nie som Tanya, ale že ona je hore v jeho izbe a že sa jej môže opýtať. A on sa jej vážne spýtal!" pokračovala som.
,,A ona???" nedočkavo sa spýtal. ,,Najprv nechápala potom sa rozosmiala a potom povedala áno. A ja som to celé natáčala." hrdo som sa usmiala. ,,No a potom sa len pobozkali a pokračovali. Takže možno teraz má Tanya prvý orgazmus po zasnúbení!!!" zachichotala som sa. ,,O do prčic."
,,Čo?" zľakol sa Liam.
,,Vieš čo už poďme spať lebo keď sa JA chichocem už dačo neni dobre." zasmiala som sa sama na sebe. A pokračovala som do Liamovej izby.
,,Ináč ako to teraz s nami bude??? Hmm???" spýtal sa ma Liam, keď už sme ležali schúlení vedľa seba v jeho posteli, umytí a riadne vyšťavení z celého večera (chcem upozorniť, že sme nemali sex!!!). ,,Čo ja viem? Takto sa ťa spýtam. Sme oficiáne spolu???" odpovedala som otázkou.
,,To musíš povedať ty." usmial sa na mňa.
,,No bola by to sranda držať to v tajnosti pred ostatnými, ale tým, že sme sa verejne pobozkali po battli," usmiala som sa pri tej spomienke, ,,to určite má niekto na videu a zajtra to URČITE bude hitom všetkých directioner-ov. A taktiež nás už videl Zayn a možno aj ostatní. Takže nič z toho. Jediné čo môžme spraviť aby sme ich aspoň trošku prekvapili je, že ráno vstaneme a budeme sa tváriť ako normálny párik." potmehúdsky som sa usmiala.
,,Fajn, ale je tu ešte problém menom Paul." vzdychol Liam.
,,No. Tak ja neviem zajtra to ešte nechajme tak a až niekedy pozajtra čo ty na to???" navrhla som.
,,No ináč to ani neporiešime lebo Paul išiel na dovolenku a vráti sa až niekedy o týždeň."
,,Jaaj šak jasnééé... Úplne som na to zabudla..." až mi to zdvihlo náladu. Otočila som sa k Liamovi a pobozkala ho. Po chvíli som sa odtiahla a on sa ma zarazene opýtal: ,,A sex nič?!?!"
,,Nie zlatko, lebo aj keď tak nevyzerám, som maximálne unavená a aj keby si bol neviem aký dobrý tak by som pravdepodobne zaspala." uchechtla som sa. Sama som tomu neverila, ale hlavne, že tomu uverí on . Teraz som taká unavená, že chuť na sex nemám,ale som si istá, že Liam by ju vo mne dokázal vyvolať, ale teraz som bola vážne unavená.
,,No teda diky ti!!" urazene sa "poďakoval", ale vzápätí sa zase usmial a ja už som mu ležala na hrudi. ,,Nee.. V pohode ja som si robil srandu." ozval sa. ,,Božeee... šak ja viem!!" naoko nahnevane som mu odsekla.
,,Jooj božeee šak dobreeee.." tak isto pokračoval Liam.
,,Takže prvú hádku máme za sebou." zasmiala som sa a potom už bolo ticho. Ale iba na chvíľu lebo po chvíli sa zase ozval Liam: ,,A vážne neskúsime ten sex??"
,,Liam!!!!"
,,Jooj šak dobre!" zasmial sa a ja tiež. Pritúlil si ma a takto sme zaspali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára