štvrtok 27. decembra 2012

Moj nočný príspevok (again)

Zas raz, vám prinášam jeden z mojich nočných výlevov ejkejej - to, čo som lenivá písať si do denníčka (bolí ma z toho ruka :D). So, here you are:

1. Chcem sa ospravedlniť za moju neaktivitu, cause sú sviatky... :D A proste neni čas... :D Ale ako pozerám na štatistiky, tiež to neni nič moc... :D
2. Neviete niekto, prečo som toto začala číslovať? Lebo ja NETUŠÍM, čo mám dať ako ďalšie body... :D :D Niečo vymyslím, wait. :D
*o 5 minút*
3. Už viem! Mexican wave! :D
4. Jsbdoshhdhbdjdbcjdbjbdkbd - sesternica mi včera písala, že jej už  prišli lístky na koncert do Mníchova (som tu najprv napísala Milána.. :D :D Em, you know, what I mean :D) taže som z toho úplne že hdjdjdjsbckbdhd DEAD :D
5. :) Keep smiling :-)
7. Stále čakám komenty k mojej úžasnej (rozmýšl'ala som [hahahahah, good joke], či to úžasnej dať do úvodzoviek, ale asi nie... :D) vianočnej jednodielovke :D
8. Hahahahahah. :D
10. Stavím sa, že ste si nevšimli, že som preskočila 6 a 9... :D Čo je logické, lebo 6 + 9 = 69 :D (a NIE 15!! :D)
11. I think (hahahahah , znova som myslela?? :DDDDD) že to je všetko... Hodím vám sem ešte pár obrázkov a idem hajať!
12. I loveeeee you! :-* <3 Lav :)

1 komentár: