piatok 31. mája 2013

Sosídž of laverz 20

to už 20? :O čajoriss... :D užite si e§te celkom "pekné" časti, lebo sa pomaly končia :DD enjoyy ... 4+ komentáre a hviezdičky.... plís, potešíte ma :D love yaaa :)Xx
p.s. Lilo povedala si, že keď dám 20, tak bude tvoj príbeh :3 taže c'mmon :33 :D - L


*20. časť*

Skopla som topánky z noh a zabočila som do obývačky.
,,Aha kto prišiel!" zakričal Louis.
,,Fantomas," uchechtla som sa.
,,Kde?"
,,Si pako," zasmiala som sa a jemne som ho buchla po hlave.
,,Kde je Em so Zaynom?" opýtala som sa ho.
,,Išli niekam vonku. Prečo?"
,,Prečo asi, Louis zapni mozog. Asi s nimi chcem byť nie?"
,,Dobre, tak mi to dnes trošku nemyslí. Zabi ma za to," povedal a obranne zdvihol ruky.
,,Dnes?" zasmiala som sa a rýchlo sa uhla pred vankúšom, ktorý preletel vedľa mňa. Zo schodov sa ozval až preafektovaný smiech.
,,Prosím, nech sa mi to len zdá," zašomrala som si.
,,Ahoj Lav!" ozvalo sa spoza mňa.
,,Ahoj Rowan," nahodila som big fake smile nubmer 1. (:D)
,,Dlho sme sa nevideli, nie?" zachichotala sa. Do obývačky sa dostavila aj kučeravá hlava. Už len on mi tu chýbal. Prebodol ma pohl'adom a zohol sa k nej.
,,Zlatko, nepôjdeme hore?" spýtal sa jej.
,,Teraz nie. Rozprávam sa s Lav. Je to super baba," povedala a ja som sa musela premáhať, aby som jej niečo nepovedala.
,,Kľudne choďte. Ja pôjdem," kývla som im a postavila sa. Vyšla som do izby a ľahla som si na posteľ. Nech sa rýchlo vrátia. Niekto hore, akoby vypočul moje myšlienky a moj mobil zavibroval.
'Sme v parku, dôjdi za nami. Z xoxo'
Postavila som sa a odtrepala dole po schodoch. Nenápadne som sa vytratila z domu a zamierila k parku.
,,Lav!" zakričala Em.
,,Čavte," usmiala som sa na nich.
,,Konečne si tu," zasmial sa Zayn.
,,Ale čo, chýbala som ti?"
,,Strášne," zatiahol Zayn.
,,Mal si si niekoho zavolať. Ako Harry tú pipku."
,,Ja nie som ako on. Nemám rád umelé baby."
,,Ale za každou sa otočíš," poznamenala Em, za čo si vyslúžila placák po chrbte od Zayna.
,,To je iné. Hlavne tá baba je iná."
,,V čom konkrétne?" opýtala som sa ho a Em na neho pozrela so zdvihnutým obočím.
,,Ako to opísať? Vtieravá. Namyslená. Umelá. Divná. Nesympatická. Harry s ňou nebude šťastný."
,,Myslíš?" zasmiali sme sa s Em naraz.
,,Viem," usmial sa a na chvíl'u zamyslel, ,,mali by sme už ísť."
,,Súhlasím. Sme tu už dosť dlho," prikývla Em. Vstali sme a zamierili domov. Nedalo sa nevšimnúť si, ako sa Zaynova ruka, občas nenápadne obtrela o Eminu.
***
,,Ja nevládzem," povedala som a hodila som sa na gauč.
,,Lebo ti trebalo hrať s nami futbal."
,,Nabudúce Niall určite nebude s Louisom v družstve. Ani cez moju mŕtvolu," zachrapčala unavene Em.
,,Ale no tak. Dali sme jeden gól," povzbudzujúco sa na nás usmial Zayn.
,,Jasné. Vlastný," pripomenula som mu skutočnosť.
,,A oni ich dali sedem," kývla smerom k Niallovi, Louisovi a Liamovi.
,,Ale veď je to len hra. A čo by si čakala? Niall s Louim sa venujú predsa futbalu o trochu viac. Hrať s nimi je pocta," zasmial sa Zayn a zohol sa k DVDčkam. Chvíl'u sa tam prehraboval, až našiel nejaký film.
,,Ide sa pozerať!" zahlásil.
,,Ja idem spať," rýchlo som sa vyhovorila, aby som mohla trochu vypnúť. Potrebovala som spánok. Nutne. Pomaly som sa vyteperila hore po schodoch a lenivo som prekladala nohy smerom k Zaynovej izbe. Ako som tak kráčala, začula som za sebou kroky. Otočila som sa a uvidela som ho. Smeroval ku mne.
,,Čo chceš?" sykla som.
,,Varovať ťa."
,,Znovu?" prekrútila som očami. Chcela som sa dať na odchod no on ma zdrapil za ruku a silno pritlačil k stene.
,,Prestaň s tým."
,,S čím?"
,,S tým, na čo sa hráš."
,,Na nič sa nehrám."
,,Varujem ťa."
,,To som už počula."
,,Mala by si sa báť," pocítila som jeho dych na mojom krku.
,,Teba?"
,,Áno," zavrčal a prešiel mi ústami po krku. Kebyže ma neopiera o stenu, spadla by som na zem.
,,Nebojím sa ťa. Nič mi nespravíš," dostala som zo seba a snažila sa znieť čo najmenej rozrušene.
,,Tebe ani nechcem nič spraviť. Mne stačí, že spravím niečo niekomu inému," vydýchol mi na krk a chcel odísť, no to som mu nedovolila.
,,Komu?" sykla som a on sa len zaškeril. Ako chce chlapec. Treba na neho ísť tvrdšie.
,,Nechci ma naštvať. Viem byť zlá," zavrčala som mu do ucha.
,,Ty a zlá?"
,,Áno ja. Spravíš niekomu niečo a nepraj si ma Styles," zavrčala som a prešla mu perami po tých jeho. Potom som sa rýchlo otočila a zamierila som do svojej izby. Ak niečo spraví niekomu, na kom mi záleží, nedopadne dobre. Vážne mu ublížim. Zavrela som sa v izbe a ľahla si na posteľ. Po pár minútach ťažkého premýšľania som kľudne zaspala.
***
,,Vstávaj!" ozvalo sa mi vedľa ucha a ja som vyskočila.
,,Ty idiot!" zavrčala som hneď, ako som zistila, kto ma potešil ranným budíčkom.
,,Dobré ráno," ozvalo sa umelo od dverí.
,,Dobré nie je," zavrčala som a pedrala sa okolo nich von z izby. Tak 'príjemný' budíček v podobe Murdochovej a Stylesa. Zbehla som po schodoch a zamierila som do kuchyne, kde sa hádali Liam s Em.
,,Liam, nie je to tvoja vec!" zavrčala na neho Em.
,,Si moja sesternica. Je to moja vec!" odsekol jej.
,,A čo! Možem si robiť, čo sa mi zachce! Je to moj život!"
,,Povedal som, že nie, tak nie!"
,,Smola."
,,Budeš ma počúvať!"
,,Nebudeš mi rozkazovať!" skríkla naštvane a vybehla von. Silno tresla dverami a ja som sa nenápadne vybrala naspäť do izby. Nemám rada, keď sa niekto háda a kričí po sebe. Bolí ma z toho hlava. Bola som tak zamyslená, že som si neuvedomovala, že niekto kráča oproti a mne a tak to aj dopadlo. Narazila som.
,,Prepáč," zašomrala som si.
,,Ty," zavrčala a odtiahla ma na kraj, ,,nechaj mojho priateľa na pokoji!"
,,Čo?"
,,Nechaj Harryho na pokoji, lebo netopadneš dobre," sykla a namyslene odkráčala preč. Len som za ňou nemo zírala. Čo im všetkým preskočilo?
***
,,Ahoj," pozdravila som Elliota a silno objala.
,,Ahoj," povedal a dal mi pusu na líce.
,,Nepojdeme do parku?"
,,Jasné, poď," chytil ma za ruku a vykročili sme smerom k parku.
,,Tak, čo ťa trápi?" spýtal sa, keď sme klesli na lavičku v parku.
,,Ako vieš, že ma niečo trápi?" spýtala som sa ho.
,,Vidím to na tebe."
,,Ja," začala som, no slová mi uviazli v krku.
,,Sweetie, čo sa deje?" spýtal sa.
,,Ja sa bojím," šepla som.
,,Zlatko čoho?" opýtal sa a objal ma okolo ramien.
,,Harryho," šepla som sotva počutel'ne.
,,Harryho?" odpovedal šokovane a ja som prikývla.
,,Elliot, ja sa ho bojím. Bojím sa, že niečo niekomu spraví."
,,Prečo by to robil?"
,,Povedal mi to."
,,Nech sa neopováži," zavrčal, ,,ak ti niečo spraví, nech si ma nepraje."
,,Elliot, nechcem, aby si mu niečo spravil," zašomrala som.
,,Ani ja mu nechcem nič spraviť, ale budem musieť. Som tvoj brat, nedovolím, aby ti ubližoval."
,,Ja viem, ale ja to zvládnem sama."
,,Vieš, že som tu pre teba," usmial sa a pohladil mi ruku.
,,Viem," zasmiala som sa.
,,Nejaká múdra," povedal a rozosmial sa.
,,Vieš, prirodzená inteligencia," žmurkla som na neho.
,,Po kom asi?" zamyslel sa.
,,Po tebe určite nie," zasmiala som sa.
,,Hej! Náhodou, ja som inteligentný," zamračil sa.
,,Jasné, jasné. A ja som kráľ sveta."
,,V tomto prípade si," zasmial sa.
,,Klaňajte sa mi!" zakričala som a rozosmiala som sa.
,,Vaše veličenstvo. Prajete si niečo?"
,,Zanes ma domov," povedala som zo srandy, no nečakala som, že to naozaj spraví. Zobral ma na ruky a postavil sa.
,,Daj ma dole!" zakričala som.
,,V žiadnom prípade," povedal s úsmevom.
Keď sme prišli ku nám, konečne ma položil na zem.
,,Ďakujem," povedala som, keď som konečne cítila pod nohami zem.
,,Nie je zač," zasmial sa.
,,Ideš dnu?" spýtala som ho.
,,Neviem, asi nie," usmial sa.
,,Prečo?"
,,Mám sa stretnúť s Edom, prepáč," rýchlo sa usmial.
,,V pohode," usmiala som sa, ,,tak bež."
,,Vidíme sa neskor," silno ma objal.
,,Dobre," usmiala som sa a vošla do domu. Vybehla som po schodoch a zamierila som do izby. Namierila som si to rovno na balkón, aby som si zapálila.
,,Čavko," ozvalo sa za mnou.
,,Ahoj," odzdravila som sa mu. Sadol si vedľa mňa a vytiahol si jednu cigaretu.
,,Neuhádneš, čo sa stalo," povedal.
,,No netuším," zasmiala som sa.
,,Povedal som jej to," povedal potichu.
,,A? Čo ona na to?" spýtala som sa ho. Zatváril sa trošku kyslo.
,,Zayn, je mi to ľúto," povedala som a objala ho okolo pliec.

4 komentáre:

  1. fuck,ja som zabudla,že to už tak rýchlo prešlo!:D
    ešte nemám napsíane :* ale dnes budem písať,ked budeme skypovať slubujem ;) :DDDDDDDDd zajtra to tu bude,lubkam ťa
    inak dokonale,super najviac ako vždy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to úplne super :)chcem ďalšiu! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuuj to je suprovee :D Davaj dalsie toto aj dalsiu fall bo Se zblaznim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavé,dlouhé a velmi poutavé :D těším se na další :D A ten Hazza grrrr -.- Xxx

    OdpovedaťOdstrániť