pondelok 20. mája 2013

Sosídž of laverz 11

And it all starts in this part.


*11. časť*

,,Lav? Možeš na slovíčko?" spýtal sa.
,,Jasné," usmiala som sa a vyšli sme na terasu, ,,čo sa deje?"
,,Ja som ťa počul," povedal a ja som na neho vyplieštila oči.
,,Čo si počul?"
,,Teba," zasmial sa, ,,ako si hrala."
,,A počul si aj niečo viac?" vykoktala som šokovane.
,,Áno. O kom si to vravela?"
,,O nikom."
,,Lav."
,,Nepoviem ti to."
,,Myslela si jeho, však?" kývol do obývačky, kde sa chalani ohadzovali popkornom.
,,Nie, nemyslela," povedala som a pozerala som hocikam inde, len nie do jeho modrých očí, ktoré ma prebodávali pohl'adom.
,,Niall, nebolo to o ňom," zaklamala som mu.
,,Vieš komu rozprávaj rozprávočky."
,,Zle si počul," rozhodla som sa zmeniť taktiku.
,,Lav, hluchý ešte nie som. A počul som dobre."
,,Nikomu to nepovieš jasné?"
,,Mlčím," povedal a zamkol si ústa neviditel'ným kl'účom.
,,Ďakujem," usmiala som sa a vrátila som sa dovnútra.
,,Čo chcel Niall?"
,,Nič," usmiala som sa a sadla som mu na kolená.
,,Zayn mobil!" zakričal Louis z kuchyne.
,,Dones mi ho sem!"
,,A čo som ja?" zahučal ale priniesol ho. Na obrazovke svietolo Perrie. V hlave som pretočila očami.
,,Áno zlatko?" zdvihol Zayn.
,,Nie. Pozajtra."
,,Do New Yorku. Prečo?"
,,To fakt? Super!"
,,Takže sa potom dohodneme dobre?"
,,Aj ja teba. Pa," cmukol a zložil.
,,Koho iného si nazval 'zlatko', ako Lav?" spýtal sa Niall a ja som ho prebodla pohľadom. Zabijem ho.
,,Volala mi Perrie," usmial sa Zayn.
,,A čo chcela?" spýtala som sa ho.
,,Nič doležité."
,,Okej, ja idem do izby," vybehla som po schodoch, vytiahla zo šuflíka notebook a vyšla na balkón. Počkala som kým mi nabehne internet a zatial' som si zapálila. Skontrolovala som skype. Elliot nebol prihlásený. Veď, čo som čakala. Určite nahráva, alebo niečo robí v štúdiu. Zapla som twitter a pozrela som novinky.
'I love twitcams. Want one? x'
Napísala som a položila cigaretu do popolníka. Nemusela som ani chvíl'u čakať a moj twitter, bol celý zaspamovaný. Rýchlo som ho nahodila a skočila po gitaru. Keď som sa vrátila, bolo tam už okolo 10,000 ľudí. S úsmevom som si položila gitaru na kolená a rozprávala sa s nimi. Na mobile mi cinkla sms. Otvorila som ju a potichu som si čítala.
'Máš úžasný twitcam, vieš o tom? Zahraj mi niečo. Prosím!  x E' Pretočila som očami a položila som mobil na stol, vedl'a notebooku. Poklepala som po gitare a zapojila všetky mozgové závity.
,,Túto pesničku, naspieval môj veľmi dobrý kamarát, Elliot. Dúfam, že ti ju nezničím," zasmiala som sa a zahrala som prvé tóny skladby.
Keď som dohrala, zložila som gitaru a nemusela som dlho čakať a na mobile mi zablikala nová správa.
'Pokaziť ju? Bolo to dokonalé! x E'
,,Ďakujem," zasmiala som sa.
,,Lav?" vyšiel Zayn na balkón.
,,No nie, fantomas."
,,Zase twitcam? Už si ako Liam."
,,Hej, ten prvý, bol Liamov. A ja twitcamy milujem."
,,Všimol som si."
,,Aký si všimavý," zasmiala som sa.
,,Ale, už končíš, však?" spýtal sa.
,,Nie, ešte nie."
,,Nedávaš mi na výber," povedal mi a otočil sa k notebook, ,,pre dnešok všetko, ahojte," povedal a rýchlo vypol twitcam.
,,Zayn! Prečo si mi to vypol?"
,,Lebo," zasmial sa. Na stole mi zavybroval mobil na ktorom svietilo Elliotovo meno.
'Prečo si skončila? Teraz musím ísť znova nahrávať.  xo E'
'Prepáč, ale musela som. xoxo L'
,,Ideme sa baliť!" zavelil Zayn, keď som si doniesla veci dovnútra.
,,Veď ideme až o dva dni. Kam sa chceš baliť?"
,,Na turné? Žeby?" uchcetol sa.
,,To počká." Vyšla som z izby a zbehla dole po schodoch. Chalani sedeli v obývačke a plánovali sa večer opiť.
,,Pridá sa aj Zayn?" opýtal sa Harry, keď si všimol, že som si k nemu prisadla.
,,Neviem, asi hej. Kde je Liam?"
,,Išiel vonku. Nedovolil by nám opiť sa."
,,Zayn! Ide sa píť!" zatiahla Em. Harry vytiahol prvú fl'ašku a otvoril ju. Rozlial ju do šiestich pohárov.
,,Odkedy pijeme z pohárov?" udivene sa ho spýtal Niall.
,,Odteraz," zasmial sa a zdvihol pohár.
,,Na úspešné turné," zasmiala som sa a štrngli sme si.
Po druhej fľaške sme už mali niečo v krvi a ja som si začala nadávať, prečo som s nimi šla piť. Znova to dopadne, ako minule. Obrovské okno a strašná bolesť hlavy.
,,Harry, podaj mi tú fľašku," vykoktal zo seba Zayn. Harry sa po ňu nahol, no preklopil sa z gauča, z čoho sme sa začali nekontrolovateľne smiať.
,,Ja idem spať," dopila som z pohára, ,,dobrú noc, zlatíčka."
,,Zvládneš schody?" zasmial sa Harry.
,,Poď mi pomocť," zvodne som sa zasmiala. On sa postavil a trochu pomalým krivým krokom prešiel ku mne. Položil si ruku na moj pás a ja som si svoju prehodila cez jeho ramená. Pomaly ale bez ujmy na zdraví sme sa dostali na poschodie. Zamierila som do svojej izby, no on ma obrátil do jeho. Zavrel za nami dvere a oprel ma o stenu.
,,Mám chuť na sex," zašepkala som.
,,Aj ja." Zasmial sa a odtiahol ma na postel'.
,,Harry, počkaj," nachvíl'u som sa od neho odtiahla, ,,len aby si vedel. Sme len dvaja nadržaní kamaráti. Jasné?"
,,Jasné," zasmial sa a pokračoval.
***
Poobzerala som sa po izbe a šokovane som sa posadila, keď som si uvedomila, čo sa včera v noci stalo.
,,Harry?"
,,No?" zakňučal.
,,Včera, to bolo bez citov jasné? Len sme obidvaja mali chuť a tak to vyšlo."
,,Jasné. Z mojej strany tak isto. Nikomu to nepovieme."
,,Tajomstvo?"
,,Tajomstvo," prikývol.

5 komentárov:

  1. mám ťa zabit teraz alebo potom ?
    to fakt?fakt?fakt? o.O Harold,Harold hej ? a kedy na scenu dojde najdokonalejšia Lilo ? hmhmhmh ? :D
    twl,bože to je tak dokonale,ja ani neviem čo písať,fakt awhgr o.O
    ak sa tam do 55 časti neobajvím,vlastnoručne ťa prizabijem :DDDDDD milujem taketo super dlhé komentíky.... milujem ťa,a až zajtra bude môj sexistický príbeh,hahahahahaha.
    Som najlepšia tak čo ti poviem,ale ty to vieš a nudim sa preto to píšem,a myslela som si kus že tam bude Niall ale viac som dúfala na Nialla,ved moje inštinkti neklamu,či?:DDDD vžy je to také ako ja si predstavujem to :-****** milujem sa zato,ja viem,že to neupravuješ podľa mňa a tak,ja som proste iba taka super veštica že AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW,každý ma miluje ;)) ... už som spomýnala ake je to božské a dokonalé ? asi hej,ale musím to napísať znova .. JE TO BOZSKE A DOKONALE,miesto toho aby som sa tešila na Fall ja debil sa teším na dalšie SOL lebo na SOL som super maxi dobra veštica:DDDDDD ako inaččč,ale tak vieš no chápeš ma predsa (*.*) a no myslím že to stačí,ľubkam ťa.Love ya,zajtra čakaj prvúúú časť a budeš radka ak budeš s Liamkom,lebo on je super chlop,haha. :DDDDDDD No to je všetko,milkujem ťa,papa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, ty si ma zabila práve vo chvíli, ako som uvidela tvoj komentár... :O ♥ hej, Hazzer... :3 ty? do 55 časti tam možno budeš... aj keď teoreticky už skôr... :33 aj ja milujem dlhé komentíky :) sexistický príbeh, jú ... excited:3 áno, si naj..a šak tam je Niall.. na začiatku časti :D Ale časom pochopíš, že Niall by tam byť nemohol... :D On nie je taká sviňa :D všetko po tvojom, ofcourse:3 a to ma teší, že ťa baví tak SOL... Zbožňujem tento príbeh najviac na svete. Nikdy ma neomrzí čítať a písať ho :3 ach aj ja ťa ľubkám, najviac na svete lásočka moja :333 ♥ A ĎAKUJÉÉÉÉÉÉM ♥ :)Xx

      Odstrániť
  2. A toto čo že sa vyspala s Haroldom? :OOO
    Teraz mi to príde tak že ona žiarli na Perrie, neviem prečo :DDD
    Je to proste úžasné!! :33
    Rýýýýchlo ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto niečo dôležité... :DD :3 A príde ti to správne.. ;) Ďakujem... :)Xx

      Odstrániť
  3. Ty kokso :D takový zvrat bych nečekala ani ve snu :D no dnad bude další díl a to velmi brzo :P ;) Jakože pecka Xxx

    OdpovedaťOdstrániť