utorok 14. mája 2013

Fall 24

Nakoniec som to napísala ešte dnes... Táto časť posteší najmä tie, ktoré majú radi Ashtona... :3 Romantiky tu bude až veľa, no ja vám sľubujem, že tieto (viacmenej) presladené časti sa pomaly blížia ku koncu... Ešte samozrejme budú, ale asi od 27 ich bude menej... Objaví sa nová postava a trošku sa to znova zamieša (Klaudia, ty vieš kto :D) trošku dosť... ale no nechajte sa prekvapiť ;)
AND! IMPORTANT! Zajtra ešte bude SOL a potom.. No Fall určite skôr ako v nedeľu nebude. Možno dám SOL, ale je to málo pravdepodobné. Asi pošlem Em pár časti, aby vám ich popridávala. Ak bude na hoteli wifi, tak sem dám minimálne jeden odveci príspevok. Všetko uviidíte, my dear unicorns. Ľubkam vás... Enjoyy... :)Xx - L
A HLASUJTE V ANKETE NAPRAVO!! NACHÁDZA SA NIEKDE TAM → → →


*24. časť*

Vystúpila som z taxíku a podala taxikárovi nejaké drobné. Poďakoval mi a ja som zdvihla hlavu k domu, pred ktorým som stála. Zistiť si jeho adresu fakt nebolo ťažké a dohodnúť sa s ostatnými členami jeho kapely, aby bol doma bolo ešte ľahšie. Zhlboka som sa nadýchla a stlačila zvonček. Z domu sa ozval smiech a odomykanie dverí.
,,Ahoj," pozdravil ma Calum a Luke spoza neho.
,,Ahojte," usmiala som sa a oni ma pustili dnu.
,,Ashtooooooon! Poď dole!" zakričal Luke na celý dom a ja som sa skoro rozosmiala.
,,O chvíľu tu bude," žmurkol Calum a spolu s Lukom odišli do druhej izby. Oprela som sa o stenu a čakala, kým príde. A nemusela som dlho.
Zbehol dole po schodoch a rozhliadol sa okolo seba. Keď pozrel na mňa, na chvíľku sa zamračil, no hneď potom sa usmial.
,,Nicole!" podišiel ku mne a silno ma objal, ,,chýbala si mi."
,,Aj ty mne. Preto som tu," odpovedala som mu a pustila ho z objatia. Opierala som sa o stenu a on stál predo mnou. Pozerali sme si navzájom do očí. Mal krásne oči. Takú tu farbu, ktorá sa nedá identifikovať. V prítmi sa na mňa usmieval a hladkal jedným prstom po líci.
,,Ash?" oslovila som ho, ,,naozaj si mi neuveriteľne chýbal," pošepla som a sklonila zrak, aby nevidel, že sa červenám. Ruka mu skĺzla z môjho líca na bradu a trochu ju nadvihol, aby som mu pozerala naspäť do očí. Nahol sa ku mne ešte viac. Nosy sa nám dotýkali a pery sme mali vzdialené len pár centimetrov.
,,Ty mne viac," vydýchol. Už som to nevydržala a postavila sa na špičky, aby sa naše pery konečne stretli. Zatvorila som oči a nechala sa unášať jeho sladkými bozkami. Ruka mu skĺzla na môj pás a ja som si tie svoje obmotala okolo jeho krku.
,,Neverím," pošepol, keď sa naše pery rozpojili, ,,neverím, že si tu prišla za mnou a teraz som ťa bozkával."
,,Tak tomu ver, lebo ja tu naozaj som. A nemám problém spraviť toto znova," zasmiala som sa a znova ho pobozkala.
,,Ja som ti to vravel Luke. Vravel som, že sa budú bozkávať. Čo si si myslel, že budú hrať šachy, abo čo?" ozvalo sa spoza Ashtonového chrbátu a ja som podľa hlasu spoznala Caluma.
,,Tak sa neposer. Ja som myslel, že tomu dá Ash trochu času. Nečakal som, že na to pôjde takto zhurta," odpovedal mu Luke a pobúchal Ashtona po chrbte, až odo mňa odskočil.
,,Ďakujem, že ste nás nechali samých," povedal ironicky Ashton.
,,Nemáte začo," odvetil so smiechom Calum.
,,Ale veď sa nemrač," povedala som mu s úsmevom a pohladkala ho po líci, po čom sa hneď usmial.
,,Poď, ukážem ti mesto," povedal s úsmevom a zamieril von. Preplietol si so mnou prsty na ruke a vtisol mi pusu na líce. Len som sa usmiala a zamierili sme do centra. Ukazoval mi rôzne miesta, smiali sme sa na hlúpostiach a užívali si náš deň.
,,Austrália nje nádherná," zhodnotila som.
,,Ja viem. Milujem to tu. Ale Londýn možno trochu viac," povedal a položil si ruku na moje rameno.
,,Prečo? Veď je tu krásne."
,,Ani nie. Londýn mi je oveľa sypmatickejší," odvetil. Len som pokrútila hlavou a pritisla sa k nemu bliššie. Dal mi pusu do vlasov a jemne ma hladil po ruke.
,,Ľúbim ťa," pošepol mi do vlasov a ja som sa zarazila, no on pokračoval, ,,ako som ti vtedy hovoril. Bola si moja platonická láska, ktorá prerástla v normálnu. Zbožňujem tvoje nádherné hnedé oči, tvoje krásne gaštanové vlasy, tvoje jamky v lícach, ktoré sa ti robia pri každom dokonalom úsmeve. Neuveriteľne som sa do teba zaľúbil," povedal a ja som len so začervenaním sklonila hlavu.
,,Ďakujem," pošepla som a sledovala svoje botasky. Zdvihol mi tvár, aby som sa na neho pozerala.
,,Si strašne roztomilá, keď sa takto červenáš," zasmial sa a ja som sa začervenala ešte viac. Lichotil mi. Nevedela som, čo mu na to povedať. Tak som ho len pobozkala, čomu sa vôbec nebránil. Vo vrecku mi zavybroval mobil, no vykašľala som sa na neho. Nechcela som rušiť našu chvíľku.
Naspäť do domu sme zamierili až po dobrej hodinke, keď začínalo pršať.
,,Ashton, pohni si!" zakričala som na neho so smiechom, keď sme utekali k domu, ,,už chcem byť v suchu a teple." Zastala som pred ich bránou a čakala na neho.
,,Vieš čo milujem? Dážď. A teba," zasmial sa a chytil ma okolo pásu, ,,a vieš po čom som vždy túžil? Po bozku v daždi," povedal s úškrnom a potom ešte takým sexy hlasom dodal, ,,s tebou."
,,Vyzerá to na tvoj šťastný deň," povedala som mu a dala mu pusu, z ktorej on vyrobil aspoň sto ďalších.
,,Ale teraz už poď dnu. Je mi zima," povedala som mu.
,,Ako povieš láska," žmurkol a potiahol ma k dverám. Otvoril ich jedným pohybom a pustil ma ako prvú dnu. Vyzuli sme si premočené topánky, vyzliekli mikiny a prebehli do jeho izby zanechávajúc za sebou mokré stopy.
,,Máš tu niečo na prezlečenie?" opýtal sa.
,,Tašku som nechala dole v hale," odpovedala som mu a jemne sa usmiala.
,,Skočím ti po ňu, okej?" tu pekne zostaň. Prikývla som a už ho nebolo. Prešla som k jeho skrini a vytiahla si jedno suché tričko. Mal tu dosť zimu a ja nechcem prechladnúť. Obliekla som si ho a prehrabla si vlasy na jednu stranu. Spomenula som si na správu, čo mi prišla, keď sme sa s Ashtonom bozkávali. Vytiahla som mobil a už ho išla odomknúť.
,,Nemôžem si pomôcť, ty v tom tričku vyzeráš lepšie ako ja," povedal so smievhom a dal mi pusu na odhalenú časť krku. Len som sa zasmiala a odomkla mobil, aby som si mohla prečítať tú správu, no keď som uvidela, od koho je, mala som náladu ju rovno zmazať.
No neurobila som tak a s blbým pocitom ju otvorila.

From: Hazz ;*
Time: 1:46 pm
Si myslíš, že sa ťa takto ľahko vzdám? Naozaj? Že na teba dokážem zabudnúť? Nicole ja ťa milujem. Najviac na svete. Ty si bola moja a navždy aj budeš. A je mi jedno, ako ti to dokážem. Získam ťa naspäť, aj keby to malo byť to poslednè čo urobím.x


7 komentárov:

  1. Zemri ! Ja som hovorila ze bude z nim !! Nananaa som boss ale dufam ze skonci s Haroldom :* love ya babe ;'))) lil-o

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale ty si taká zlá!!! Vieš čo?! Vysvetli mi prečo za ním utekala?! Ja si aj odpoviem lebo lúbi Harolda ale nechce si to priznať!!! A ty ani nevieš ako mi je Harryho lúto!! :( Strašne sa teším na ďalšiu :33 Musí byť s Harrym, zapíš si to niekde! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ona musí být s Ashtonem!žádnej Harry!:DD je to úžasný <33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ooo taková romantika ;) a tem konec ten se povedl,napínavé to je :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prečo takto skoro koniec?
    neznášam ťa!!! :) :) :) joke :)
    a poviem ti som zmätená? nemôžeš vymyslieť klonovaci prístroj a jedna Nicol (aa moja menovkina) bude s jedným a druhá s druhým? :)
    sci-fi to asi nie je čo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ona musi zostat s ASHOM a ano viem o tom kto to bude :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť