utorok 21. mája 2013

Fall 25

Asi po týždni som zo seba doslova vypľula novú Fall.. :D Mám aj venovanie... for Lilo, za náš dnešný skype... zopakujeme aj so zvukom... :D 2 retardované tulene budú forever young :3 u know babe :D a aj za tboj dlhočizný komentár pri SOL :>  Aj keď, za to by som ti mala venovať SOL, či? :D to je jedno... Ľúbim ťa a ľúbim vás všetkých... Výnimočne som odpisovala na niektoré komenty pri SOL, takže ak ste tam komentovali, tak pozrite ;) Enjoyu... 3+ komenty, ale ak budú do 21:30 5+ bude aj SOL :)Xx - L
A ešte... Môže byť ďalšia časť viacmenej 13+? :D xox


*25. časť*

Rozhodla som sa Harryho SMSkou nezaoberať, len si užívať chvíle s Ashtonom.
,,Kto ti písal?" opýtal sa s perami prilepenými na mojom krku.
,,Nikto dôležitý," odvetila som mu a vtisla mu jeden bozk. Nikto dôležitý. Naozaj Nicole, koho tým chceš oblafnúť? Seba? To sa ti nepodarí.
Ashton ma zatlačil na posteľ a ďalej bozkával. Rukou som mu zašla pod tričko a potom mu ho jedným pohybom vyzliekla. Prešla som pohľadom po jeho vypracovanom bruchu. Sakra, prečo musí byť tak úžasný? Trochu ma nadvihol, aby zo mňa mohol stiahnuť moje (vlastne jeho) tričko. Odhodil ho na zem a pozrel mi do očí. Kusla som si do pery a znova ho pobozkala.
,,Si dokonalá," zašepkal mi pomedzi bozky. Len som sa začervenala a skryla si tvár do jeho krku.
,,A neuveriteľne roztomilá," povedal a bozkával mi tvár.
,,A len moja," dopovedal a stiahol mi nohavice.
,,Len tvoja," potvrdila som mu. Znova ma začal bozkávať a už som mu chcela stiahnuť nohavice, keď niekto vtrhol do izby.
,,Ah, Ashton! Bože, rešpektujte, že tu nie ste sami! Toto som fakt nemusel vidieť," pokrútil hlavou a ja som si hrýzla do pery, aby som zadržala smiech.
,,Mikey čo chceš?" spýtal sa Ashton.
,,Tak zajtra máme vystupovať a myslím, že by nebolo na škodu si niečo precvičiť. Ale keď ty tu máš niečo rozrobené..." povedal a pri poslednej vete už musel zadržiavať smiech.
,,Nepočká to hodinku?" opýtal sa Ashton a Michael prikývol. Privrel nám dvere na izbe a potom už len dupotal po schodbe a vykrikoval niečo o tom, že sme spolu išli spať.
,,Počkáš ma tu?" opýtal sa ma a ja som prikývla. Postavil sa a vyšiel z izby. Obliekla som si jeho tričko, vyšla na chodbu, oprela som sa o zábradlie a pozerala sa dolu.
,,Nemusia to vedieť všetci, ty idiot," povedal Ashton Michaelovi a ten sa iba rozosmial.
,,Obávam sa, že musia," odpovedal mu so smiechom.
,,Ale Ash, naozaj musíš uznať, že je to dobré. Ty, naše malé zlatíčko máš babu a chcel si sa s ňou vyspať," povedal Luke.
,,Takže ja môžem za to, že vaše malé zlatíčko si našlo priateľku skôr ako vy traja?" opýtal sa a pri slovách 'vaše malé zlatíčko' použil značnú dávku irónie.
,,Nehnevaj sa na nás Ash," povedal Calum s ospravedlňujúcim sa úsmevom, ,,ale keď to je taký výnimočný moment, keď dospeješ," povedal a všetci traja sa rozosmiali.
,,Choďte do riti," zamrmlal si.
,,My teba tiež," povedal Luke so smiechom. Ashton len pokrútil hlavou a zamieril naspäť hore, za mnou.
,,Láska, nehnevaj sa na nich," povedala som mu a oprela sa o zábradlie.
,,Pre teba všetko," povedal a vtisol mi jednu pusu. Položila som si ruky na jeho krk a on ma objal okolo pásu. Sakra, prečo je taký úžasný?
,,Ashton, ideme skúšať. Môže ísť aj Nicole, ale pohnite si," zakričal z dola Michael a ja som sa usmiala.
,,Päť minút!" zakričal im Ash a potiahol ma do izby. Obliekla som si rifle a nechala na sebe jeho tričko. Zašla son do kúpeľky a aspoň trochu si upravila vlasy.
,,Si pripravená?" opýtal sa.
,,Môžme ísť," prikývla som a preplietla si s ním prsty. Ešte som si zobrala mobil a spolu sme zišli dole. Obuli sme sa, zamkli dom a nasadli do mini dodávky k ostatným chalanom. Odviezli sme sa do ich skúšobne.
Chalani si pripravili nástroje a začali skúšať. Išlo im to skvele. Po asi trištvrť hodine skúšania ma to prestalo baviť, tak som povedala Ashovi, že sa idem prejsť po meste. Zobrala som si jeho koženku a vyšla do chladného počasia. Silnejšie som sa zabalila do bundy a odhrnula si vlasy z tváre, no po pár sekundách mi ich tam vietor znova nafúkal. Asi pôjdem do nejakej kaviarne.
Zabočila som do prvej kaviarne, ktorú som uvidela. Konečne trochu tepla. Sadla som si k jednému stolu a prezrela si nápojový lístok.
Objednala som si horúci čaj a čakala, až kým mi neprišla SMSka.

From: Hazz ;*
Time: 4:56 pm
Takže ty ma teraz budeš ignorovať? Zdrhneš si do Austrálie a ja to mám nechať všetko tak? Ty si moja a aj budeš. A nikto, ani Ashton mi ťa nevezme.

To: Hazz ;*
Time: 5:00 pm
Aha, takže TY mi zlomíš srdce, TY mi ublížiš, TY ma podvedieš a JA som z toho zlá? Choď do riti Styles.

Na toto už neodpísal. Dopila som čaj, zaplatila a vyšla na ulicu. Znova ma začalo prefukovať, takže som si k sebe pritiahla bliššie bundu a zrýchlila krok. Už som skoro bola pri ich skúšobni, keď ma niekto chytil za zápästie a odtiahol do vedľajšej uličky.

10 komentárov:

  1. je to úplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. love ya,retardovane tulene forever :33 :DD
    dokonale,užasne,a musí byť Haroldom hoc moja milovaná Tin chce aby bola s ashom,ale to nieje podstatne pretože bude z Haroldom,ja to viem .. pre mna to spravíš,lebo ti si môj tulenik a my dve sme FOREEEEEEEEEVEEEEEER YOUUUUUNG :DDDD je to super,ale nechápem prečo to není dlhšie,ale aspoň viem čo bude v 26 :33 muhahah všetcky ostatne tak vám treba že neviete ja viem hahahah ! :DDDD milujem svoje dlhe komentare,nemajú hlavu ani patu ale to nevadí :3 ešte raz dokonale,užasne,božske a ja ešte neviem čo a tak isto ako k SOL som napísala,buď budem v tomto príbehu FALL alebo v SOL,lebo ti budeš v mojom a pri takej dokonalej osove ako je LIAM a to je už čo povedať,no nie ? :DDDDDD ok myslím že tento komnetárik už je dosť dlhya ja už nemám čo písať,ešte raz že je to super,dokonalé,najlepšie,božské a ďakujem za venovanie,lubkam ťa,tvoj retardovaný tuleň - foreveeeer young Lilo,xx. alias PineappleCupcake Lilo,xx. :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je*bem na to a budem vrtuľník. :) Proste nech ma tu zajtra čaká nová časť a nech je poriadne dlhá a pre mňa za mňa aj nech je 18+ :) ale hlavne aby bola rýchlo.
    A však ju do uličky vtiahol Harry či? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super ;) chci další Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Inak ešte som zabudla, že kvôli tejto poviedke som si pustila 5SOS a môžem povedať, že to určite nebolo posledný krát. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D proste sa mi toto začína páčiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A toto čo za koniec?!?!
    Rýchlo ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť

  8. Len teraz som to zacala citat a je UZASNE tesim sa na dalsiu:*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Davaj dalej csaja :* je to uzasne :*

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oh shit!! Ty !!!!!! Okamžite zo seba láskavo vypluj ďalšiu časť lebo .... Bude kuca-paca!! :D :D ... Fuu uz sa strašne tesiiim ;-)

    OdpovedaťOdstrániť