nedeľa 12. mája 2013

Fall 23

Mám časť! ★mexická vlna★ :D No, je trochu kratšia, ale za to vlastne nemôžem... Teda môžem, ale začiatok ďalšej časti som chcela mať tak v celku, ako ju mám :D Takže enjoyy... ♥
A ja idem pozerať hokej... Slovensko - Rusko... Čo mi pripomína... Nemali sme sa na zajtra naučiť na zajtra básničku z ruštiny? ô.Ô Ale veď let it be, zajtra bude dosť času.. ;D Takže enjoyy (nevravela som to už?) and leave comment... 3+, ako stále ;)
baj d vej - na pravo máte anketuuuuu!! hlasujte tam prosím...!!! Thanx :)Xx - L

*23. časť*

Ako ten debil mohol?! Ako ma mohol podviesť s Emily?! Ako sa s ňou mohol vyspať? Prečo to urobil? Prečo? Zlomil mi srdce! Čo som pre neho naozaj nič neznamenala? Naozaj mi celú dobu klamal? Sviniar jeden.
Niekto zazvonil, tak som išla otvoriť, no keď som uvidela kto tam stojí, mala som chuť zabuchúť dvere pred jeho nosom. Teda, aj som to spravila, no nestihli sa zavrieť úplne a on sa pretlačil dnu.
,,Láska prepáč mi to prosím," povedal a pozrel na mňa so psími očami.
,,Čo ti mám odpustiť? Že si ma podviedol? Zlomil mi srdce? Oklamal ma? Nie, ďakujem ale toto ti nebudem odpúšťať. Nemám ani najmenší dôvod.Takže, tam sú dvere," ukázala som na nich.
,,Drobec prosím!"
,,Vypadni. Počítam do troch," oznámila som mu.
,,Láska bol som opitý!"
,,To nie je ospravedlnenie. Raz.
"
,,Najstražili to na mňa!"
,,Dva."
,,Nicole ja ťa ľúbim."
,,Tri," povedala som a strelila mu facku. Od obývačky sa ozval tlmený smiech. Je milé, že to Edovi príde vtipné.
,,Nenávidím ťa Harry Styles. Pochop to a vypadni," povedala som a ukázala na dvere. On so sklonenou hlavou odišiel preč.
,,Si mu dobre dala," povedal Ed so smiechom a ja som len pokrčila plecami.
,,Nebuď smutná, všegko bude dobré. Na sto percent," objal ma okolo ramien a ja som len s povzdychom prikývla.
,,A teraz si poďme pozrieť nejaký film."
,,Ale iba horor, na romantiku a komédie fakt nemám náladu," usmiala som sa.
,,Ako si praješ," odpovedal mi, ,,choď spraviť popkorn, ja zatiaľ niečo vyberiem."
Vytiahla som zo skrinky popkorn a strčila ho do mikrovlnky. Oprela som sa o kuchynskú linku a zahľadela sa von oknom, na ktoré dopadali kvapky veľké ako hrachy. A mne sa raz znova pustili slzy z očí. Prečo na neho musím stále myslieť? Lebo ho ľúbim. Ale už nechcem. Už ho viac nechcem ľúbiť, už naňho nechcem myslieť. Už viac nie. Chcem zabudnúť na všetko čo sa s ním spája. Na všetky spomienky, všetky slová, všetky dotyky... Na neho.
V myšlienok ma vytrhlo cinknutie mikrovlnky. Opatrne som z nej vytiahla horúce vrecúško a vysipala jeho obsah do misky, ktorú som odniesla do obývačky. Ľahla som si na gauč a misku si položila do lona. Pomaly som z tamadiaľ odjedala kúsok po kúsku. Ed zapol telku a sadol si ku mne.
,,Čo si vybral?" opýtala som sa ho a znova odjedla z popkornu.
,,Volá sa to, že Žena v čiernom. Videla si?" odpovedal mi.
,,Nie," usmiala som sa a oprela sa o jeho hruď. On si položil ruku na moje plecia a jemne ma hladkal. Film sa začal. Obaja sme sa ho zamyslene sledovali. Miestami to bolo fakt strašidelné.
Hlavne v tej chvíli, keď mi zazvonil mobil. Ed aj ja sme až podskočili od ľaku.
Natiahla som sa po neho a jedným pohybom ho odomkla.

From: Ash:)
Time: 8:06 pm
Chýbaš mi drobec. xox:)

Na tvári sa mi automaticky roztiahol úsmev.

To: Ash:)
Time: 8:07 pm
Aj ty mne. Veľmi. xx

From: Ash:)
Time: 8:09 pm
Kiež by si tu mohla byť so mnou. xox:/

Kiež by som mohla byť s ním. Prečo je všetko také komplikované? Prečo je on tak ďaleko?

To: Ash:)
Time: 8:14 pm
Kiež by som mohla. xx:)

A vlastne... Čo mi bráni?
,,Ed?" oslovila som ho, ,,mala by som na teba jednu otázočku," usmiala som sa a myšlienkami už bola pri tom, ako ho prekvapím.

5 komentárov:

  1. Lilko pise komentarik
    Si ma sklamala ze neni z ashom ccc hambi sa! :D
    ale ona pojde za ashom a budu sa luubit :33:DD
    lovkujem taaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavý díl ;) těším se na další xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ona teď pojede za Ashem a budou spolu:3 a budou šťastní:') a budou spolu v Austrálii a tam potká svou budoucí nejlepší kamarádku Adélku (tím myslím samozřejmě sebe:DD:3 ) která bude s Lukem a všichni budou společně spokojeně žít v zemi plné jednorožců<33 :DD
    - ano, hrabe mi:DD ale je to naprosto úžasný a neskutečně se těším na další část <33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A toto čo? :OOO
    Je to proste dokonalé :3
    A teraz mi prišlo aj Harryho lúto :(
    Teším sa na ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť