sobota 4. mája 2013

Fall 21

Prosím, nezabite ma. Ale veď ma poznáte. Blíži sa 22 kapitola, tak treba pokaziť príbeh ;D takže sorzz... Nehnevajte sa, ale muselo to byť.. Ale veď ešte za toto budete radi... ;) :D Ale už nič neprezrádzam... :) ejnoyy Xx
P.S.: strašne mi blbne mobil, takže som nesmierne rada, že mi sem ide pridať časť... :)
P.S.S.: potrebujem vám vysvetliť pár vecí, ale nie tu... http://queen-of-ur-dreams.blogspot.sk - večer okolo siedmej sa tam objaví článok ... osobný blog ;)
Takže, enjoyy časť & leave comment please Xx - L


*21. časť*

,,Prosím, poďme preč," pošepla som a otočila som sa mu chrbtom.
,,Nicole," pošepol mi Ashton do vlasov a silno ma objal, ,,je mi to l'úto."
,,Nie, nie, nie," krútila som hlavou, ,,prosím, nech to nie je pravda," kňučala som mu do pleca.
,,Psst, neplač," ukl'udňoval ma.
,,To sa ti povie! Teba práve nepodviedol človek, ktorého miluješ! Pomož mi prosím," už som plakala.
,,Možem mu ísť vlepiť?" opýtal sa a ja som sa na neho zamračila.
,,Nie," odpovedala som mu jednoducho.
,,Možem mu ísť ponadávať?" opýtal sa opať.
,,Nie," pokrútila som hlavou, ,,zostaň pri mne," zašepkala som mu do hrude.
,,Rád by som, ale..." začal.
,,Ja viem, musíš ísť domov," povzdychla som si.
,,Neplač prosím," hladkal ma po chrbte a snažil sa ma ukl'udniť.
,,Odprevadíš ma domov?" zamrmlala som si.
,,No poď drobec," usmial sa a objal ma okolo pliec. Po ceste som ešte trochu vzlykala a on ma celý čas upokojoval.
,,Zostaneš tu na noc?" opýtala som sa ho, keď sme zastali pred mojími dverami.
,,O druhej v noci mi letí lietadlo, ,,takže asi nie," pokrútil hlavou.
,,Budeš mi chýbať," povedala som a silno ho objala.
,,Aj ty mne. A už neplač," povedal a utrel mi slzy spod očí. Dal mi pusu na líce a ja som sa jemne začervenala.
,,Ak by sa niečo stalo, zavolaj mi," povedal.
,,Neboj, zavolám," prikývla som. Pomaly sa začal vzďalovať. Ešte zastal pod jednou lampou, aby mi zakýval. S úsmevom som mu odkývala a vošla do vnútra. Už neplač, vravela som si, no nepomáhalo to. Slzy mi znova tiekli prúdom. Prečo to spravil? Prečo? Spustila som sa na zem a vzlykala.
,,Ed?" zakričala som a utrela si slzy.
,,Nicole? Kde si?" odpovedal mi.
,,Dole. Poď sem prosím," povedala som a ďalej plakala. Počula som ho dupať po schodoch a o pár sekúnd už stál pri mne.
,,Čo sa deje?" opýtal sa, ,,zlatíčko moje, poď ku mne." Roztiahol náruč a pevne ma v nej stiskol.
,,Psst, neplač prosím," hladkal ma po chrbte.
,,Ale keď to sa nedá neplakať," povedala som a ďalej mu smoklila do ramena.
,,Povedz mi to," povedal a pozrel mi do očí.
,,On-n ma pod-dviedol," povedala som trhane cez plač.
,,Čo ťa?" opýtal sa.
,,Ed, to všetko bolo tak nádherné, ako v rozprávke. Tá dovolenka, všetky slová, ktoré mi hovoril. Ja som im tak naivne verila. Ešte včera mi povedal, že ma l'úbi najviac na svete a že som mu úplne poplietla hlavu. A dneska sa olizoval s inou," povedala som jedným dychom.
,,To nemyslíš vážne," povedal. Pozrela som na neho zabijáckym pohl'adom.
,,Chcem byť sama," povedala som mu a postavila sa.
,,Nicole, počkaj, ja som to tak nemyslel," povedal rýchlo.
,,Nechaj ma. Potrebujem byť sama," povedala som a vybehla do mojej izby. Bol mi hneď za patami, no ja som mu zabuchla dvere pred nosom a hneď ich aj zamkla.
Otvorila som skriňu a zo spodného šuflíka vytiahla krabičku cigariet a nejakú vodku. Mala son to tam pre prípady núdze, ako tento.
Sadla som si na balkón a zapálila si. Raz som si potiahla a potom si odpila. Takto to šlo desať minút. Vodka sa mi pomaly začínala dostávať do krvi, no stále som vnímala okolie. V izbe sa mi rozozvonil mobil, tak som sa po neho vybrala. Keď som uvidela Harryho meno, jedným ťahom som zrušila. Opakovalo sa to ešte štyrikrát. Nakoniec mi prišla správa.

From: Hazz ;*
Time: 10:02pm
Čo sa deje? Prečo nedvíhaš drobec? xx

To: Hazz ;*
Time: 10:04pm
Strč si niekam toho svojho drobca.

From: Hazz ;*
Time: 10:05pm
Čo sa deje zlatko? Mám prísť? x

To: Hazz ;*
Time: 10:08pm
Neopováž sa. Teda, pokial' nechceš mať monokel a pár faciek.

From: Hazz ;*
Time: 10:11pm
Čo som spravil láska? :'(

From: Hazz ;*
Time: 10:15pm
Láska? :'(x

From: Hazz ;*
Time: 10:18
Nicole? Čo sa stalo? xxxx

From: Hazz ;*
Time: 10:22pm
Odpíš mi. L'úbim ťa najviac na svete. :(xxxxx

To: Hazz ;*
Time: 10:23pm
Zaujímalo by ma, kde bolo tvoje l'úbim ťa najviac na svete a láska, keď si sa olizoval s Emily.

Po tejto správe som vypla mobil a vrátila sa k vodke.

6 komentárov:

  1. no docela pecka tento díl ;))) takže jsem napnutá a těším se na další díl :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow !! no už sa teším na dalšiu :) xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to dokonale a poprosila by som ta, aby si odpisovala na FB, lebo mi to lezie na nervy a som z teba poriadne vytocena. Ak chces aby som s tebou este niekedy prehovotila, tak by si mala odpisat. Dakujem! Alecast je dokonala.. A ved preco by si vsetko v mojom oblubenom cisle neposrala? -_- mas na to talent :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hovorila som ze to bude harold :DZ ale uzastne to je :* :)) lil-o

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné .. musíš pokračovat.!!

    OdpovedaťOdstrániť