štvrtok 30. mája 2013

Sosídž of laverz 19

Nenormálne milujem youtube a hlavne českých (a anglických) youtuberov :3 oni sú všetci takí dokonalí... či už z česka Nejfake a Ati (dve lásky najväčšie :3) alebo z anglicka Finn a Jack :3
No, môj pokec odveci (once again) :D enjoyy, dnes už druhú časť.. SOL 18 a... no dajte komenty... :)Xx ľúbim vás - L


*19. časť*

Zobudila som sa na príjemné šteklenie slnka na mojej tvári. Posadila som sa a skoro som skončila na zemi vedľa gauča. Zabudla som, že som dnes nespala doma. Pomaly som sa dostala z postele a zamierila do kuchyne. Podišla som k chladničke a strhla z nej papierik.
'Išiel som do reštiky a nechcel som ťa budiť. Potom za mnou príď. 
btw- pozri si mobil xoxo J'
Natiahla som sa na mobil, čo ležal na stole. Zopár správ a neprijatých hovorov. Pohodká.
'Kde sí? xo Z'
'Lav, migaj naspäť! E x'
'Bol som u teba a nebola si tam. Kde si? Ozvi sa, mám o teba strach. xxx E'
Starajú sa o mňa. Presne ako povedal James. Oni traja.
'Neboj, žijem. Len si potrebujem na chvíl'u odýchnuť. L xxx' Rýchlo som odpísala Elliotovi. Zobrala som kabelku a vybrala sa von. Zabuchla som dvere, zamkla a vyšla na ulicu. Prešla som k reštike. Vošla som dnu. Bola pomerne plná.
,,Čauko," s úsmevom som ho pozdravila, keď som vošla do kuchyne, ,,nepotrebuješ pomoc?"
,,Jasné, chytaj," hodil mi zásteru, ,,choď objadnávať." Vyšla som z kuchyne a obzrela sa po jedálni. Zhrabla som dva jedálne lístky a odniesla som ich na stol jednému páru. Vrátila som sa a rozhliadla sa po reštike. Do miestnosti práve vstúpilo sedem l'udí. Prosím nie. Rýchlo som zobrala jedálne lístky a prešla k nim.
,,Ahojte," pozdravila som ich s úsmevom. Zayn s Em sa na mňa naraz vrhli.
,,Báli sme sa o teba," povedal Zayn vyčítavo.
,,Potrebovala som vypnúť," ospravedlňujúco som sa usmiala.
,,To je v pohode," povedala Em.
,,Dobre, ja musím utekať. O chvíľu prídem späť." Otočila som sa a zamierila za Jamesom do kuchyne. Oprela som sa o stenu a zhlboka nadýchla. Dokelu.
,,Si v pohode?" ozvalo sa z predo mňa.
,,Áno. Teda nie."
,,Čo sa stalo?"
,,Chalani sú tam."
,,A?"
,,Je tam aj Em a nejaká baba."
,,Aká baba?"
,,Videla som ju pár sekúnd, ale mala na sebe viac make-upu ako som kedy použila ja dokopy," povedala som rýchlo, ,,a bola tam s Harrym."
,,Si si istá?" spýtal sa a ja som mu prikývla.
,,Keď prišli, držali sa za ruky. A hádzali na seba zamilované pohl'ady."
,,Ideš tam, či pošlem niekoho iného?"
,,Pôjdem tam," povedala som a pomerne sebavedomo som zamierila k ich stolu.
,,Už ste si vybrali?" spýtala som sa a nasadila falošný úsmev.
,,Jasné," zasmial sa Niall a začal diktovať, ,,jednu mega pizzu so všetkým, hranolky s kurčaťom, špagety a pepsi."
,,Dobre, mám. A čo ostatní?" spýtala som sa.
,,Jednu ananásovú pizzu pre mňa a Zayna," usmiala sa Em.
,,A dva krát colu," doplnil ju Zayn.
,,Zlatko, máme len Pepsi," smutne som mu povedala.
,,Tak dva krát Pepsi."
,,Pre mňa rezeň s ryžou, minerálkou" povedal Liam a vzápätí dodal, ,,a šalátom!"
,,Pre mňa tiež," zasmial sa Louis.
,,Ja si dám vyprážaný syr s hranolkami a pepsi (Mňám:D)," povedal Harry a pozrel na tú blondínku, ,,a ty zlatko?" Až ma naplo na zvracanie. Pozrela som na Em, ktorá mala v tvári rovnaký výraz. Obidve sme sa rozosmiali, za čo sme si vyslúžili od Harryho pohl'ad, čo by mohol zabíjať.
,,Dám si malý vegetariánsky šalát a diétnu Pepsi," povedala a ja som sa musela premáhať, aby som nepretočila očami.
,,Fajn, mám všetko."
,,Zostaň tu," povedal Zayn.
,,Sekundu. Odnesiem toto Jamesovi a som naspať," usmiala som sa na nich a vrátila sa do kuchyne.
,,To je objednávka chalanov?"
,,Hej. Nemusíš sa ponáhľať," povedala som.
,,Hej, aby ma Niall zabil," zasmial sa.
,,Neboj, nezabije ťa. Idem za nimi. Ak by si ma potreboval, len ma zavolaj." Vyšla som z kuchyne a prišla k ich stolu.
,,Takže teraz pracuješ pre Jamesa?" spýtal sa ma Zayn.
,,Nie, len zabíjam čas. A pomáham mu."
,,Mohla si zostať doma," odvetila Em.
,,Em, mohla som. Ale pomožem predsa priateľovi nie?" zasmiala som sa a očkom som pozrela na tú blondínu, ,,my sa ešte nepoznáme. Ja som Lav," zoširoka som sa na ňu usmiala. Budem k nej milá, kým mi niečo nespraví.
,,Ja som Rowan," povedala kyslo.
,,Teší ma," usmiala som sa no ona, sa ma rozhodla ignorovať. Fajn.
,,Čavko," ozvalo sa spoza mňa.
,,James!" skríkol Niall a postavil sa, aby ho mohol objať, ,,kedy bude jedlo?"
,,Keď sa tu na, vážená slečna Stephanie, rozhodne postaviť sa a pomocť mi ho priniesť."
,,Lav, makaj!" prikázal mi Niall a ja som sa zasmiala.
,,Čo by som pre teba nespravila?" postavila som sa a išla som za Jamesom do kuchyne.
,,To bola tá Harryho blondínka?"
,,Jo. Vyzerá milo čo?" spýtala som sa ironicky.
,,Strášne," zatiahol James. Zobrali sme jedlo a odniesli sme ho na stôl.
,,Em, možem na chvíl'ku?" spýtala som sa jej a odtiahla trochu do súkromia.
,,Kto to je?"
,,Tá blondína?"
,,Hej."
,,Harryho nová baba."
,,Harryho nová čo?" povedala som, aj keď som to vedela.
,,Nová baba."
,,Ako dlho sú spolu?"
,,Dali sa dokopy u Harryho doma."
,,Och. Plánuje s ňou byť dlho?" spýtala som sa, čím som ju mierne zaskočila.
,,Netuším. Ale neboj, nikto nie je nadšený ich vzťahom," na chvíl'u sa zamračila, ,,nepáči sa mi to. Keď je u nás, vládne tam taká dusná atmosféra. Mám pocit, že to tam každú chvíľu vybuchne. Potrebujeme ťa tam. Celý čas sedíme so Zaynom medzi štyroma stenami, lebo ak by sa nám dostala na oči, niečo by sme jej spravili. Ty jej povieš niečo milé a už si nedovolí."
,,No, nebola by som si taká istá," zašomrala som si.
,,Tak povieš niečo Harrymu. Ten ťa počúvne. Určite," usmiala sa.
,,On ma nepočúvne. Poslednou dobou spolu moc nevychádzame," zamračila som sa.
,,,Em! Poď jesť, lebo ti to Niall zje!" ozvalo sa smerom od stolu chalanov.
,,Bež. O tri dni budem už naspäť. Ak niečo, budem tu alebo u Jamesa. Chalani vedia kde to je."
,,Zajtra. Príď už zajtra."
,,O dva dni. Skôr nie. Potrebujem trochu oddych," žmurkla som a vrátila sa do kuchyne.

Takto to šlo ďalšie dva dni. Pomáhanie Jamesovi v reštike, večerné rozhovory so záchvatmi smiechu.

,,Budeš mi chýbať," zasmial sa a s povzdychom ma objal.
,,Preboha, veď idem len domov!" rozosmiala som a šťuchla ho do pleca.
,,Prirástla si mi k srdcu. Teraz mi tu bude smutno."
,,Neboj, niekedy ešte prídem," zasmiala som sa a nasadla do auta, ,,alebo príď ty. Dohodneme sa. Ale teraz už idem." Silno som ho objala a on mi dal pusu na líce.
,,Choď," zasmial sa a postrčil ma do auta.
,,Dobre, idem. Keď ma vyháňaš. Pekne od teba."
,,Steph, vieš, že by som ťa nikdy nevyháňal. Si moja kamoška. Som tu pre teba, tak ako posledných šesť rokov."
,,Ja viem. Ale už fakt musím ísť," povedala som, ignorujúc vibrovanie mojho mobilu vo vrecku.
,,Padaj," zasmial sa.
,,Aj ja teba!" ironicky som mu odkričala. Nasadla som do auta a vytiahla mobil.
'Pohni siiiiii...!! Z&E xx'
Mobil som hodila do kabelky a naštartovala som. Smer domov.

4 komentáre:

  1. och,bože
    nemôžem byť viac štastná
    dve časti v jeden deň
    milujem ťa :* :DDDD ale kto teba nie ? ;)
    nehorazne sa teším,keď budem zajtra v noci písať ja to svoje,asi pri to skapem,ale nevadí,aspoň sa zasmejem ked už nič:DDDDDD
    btw.užasne dokonale božške perfektne a neviem ešte ako superky to je.
    Hovorila som ti že ťa milujem,a tento komentár budeš brať za 2 ? Asi nie,ale ber ;)* :DDDDDD Lovkujem ťa Lil-o alias Pedo69Lil alias PineappleCupcake alias LianaStyles alias Mufinn ktorý ťa miluje ;) :D
    btw.mám jednu uplne super skupinu,kde su uple sexisticky chlapci

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Júúúúúúúúúúúúúúj!!! :33
    Bože tá Harryho "baba" WTF?! To čo?! A ako jaká je Lav šlapka?! -________-" Môžem mu jednu buchnúť po hlave? Ale lopatou :DDDDDD Je to maximálne dokonalé!!! :33 Určite sa niečo stane keď príde domov s tou blonckou, mohli by sa pobiť :DDDDDDD Tešíííííííííííím sa na ďalšiu časť! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řekla bych že je v tom příběhu Harry dobré pako na entou :D No snad se mu v té jeho krásné,kudrnaté hklavičce rozsvití a uvědom si koho má rád :3 Jo a co ten James?! Myslím že i tem po Lav jede :D Nebo né ? :P :D U tebe jedene nikdy neví :D Jinak zase skvělé,boží a hlavně napínavé a zábavné :D :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to úplne dokonalé !!!! Píšeš naozaj skvelo !!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť