nedeľa 5. mája 2013

Sosídž of laverz 4

Looking for love in the all wrong places <3 .... bude nová pesničkáááááá <3 nenormálne sa teším... čo som ju počula z koncertu, som bola že :O dorite, už nech je origináál... :D Example - Wrong places <3
no, ale teraz k časti :D Example sa volá Elliot Gleave, len aby ste vedeli... :) :D .... a ako minule... 3+ komenty a bude časť niekedy, ale ak bude 5+ komentov do 20:00 , dám ju ešte dnes. can be? ;) Xx - L


*4. časť*

,,Ja som Elliot. Elliot Gleave," usmial sa a potriasol mi rukou.
,,Sranduješ však? Ty si TEN Elliot? Ten, ktorého som tu pred chvíl'ou ospevovala?"
,,Nie, nesrandujem. Naozaj som to ja," povedal a zložil si okuliare. Naozaj to bol on.
,,Trošku trapas," zamrmlala som si.
,,Ale nie," usmial sa.
,,Inak, keď už sam ťa stretla, po čom som túžila už dosť dlho, odfotíš sa so mnou?" spýtala som sa ho.
,,Jasne," zasmial sa a vytiahol svoj mobil. Najprv nás odfotil na svoj a potom na moj. Potom som mu s úsmevom podala papier.
,,Prosím," urobila som psie oči. On mi zobral papier a napísal mi naňho venovanie. Potom sme si sadli a len tak sme sa rozprávali. Uvedomila som sa až keď mi začal znova zvoniť mobil.
,,Áno Zayn?" zdvihla som.
,,Tvoja hrdlička tu nie je," zasmial sa Louis.
,,Louis! Vráť mi ten mobil!" počula som kričať Zayna.
,,Dobre, už idem naspať. Zjavne bezomňa neprežijete. O 10 minút som doma. Nezbúrajte to tam, hej?" zložila som mu.
,,Sorry, ale už budem musieť ísť. Som strašne rada, že sme sa stretli. Bol to jeden z mojich snov, takže som rada, že sa splnil," postavila som sa na odchod a on sa postavil tiež.
,,Idem ťa odprevadiť," povedal a ja som mu s úsmevom prikývla.
,,Tak a sme tu," povedala som po desiatich minútach chodze.
,,Rád som ťa spoznal Lav," usmial sa a objal ma. Objatie som mu s radosťou opatovala. Veď kol'kým l'uďom sa takto splnil sen?
,,Ja už budem musieť ísť," usmiala som sa sledujúc okno. Nenápadne sa tam mihli Zaynove vlasy.
,,Tak sa maj," usmial sa a odkráčal. Chvíl'u som za ním pozerala a potom som sa rozhodla ísť dnu.
,,Ahojte!" pozdravila som ich.
,,Kde si bola? A kto to bol?" spýtal sa Zayn.
,,V parku. A Elliot," venovala som mu jeden so svojich širokých úsmevov.
,,Ó!" ozvalo sa z obývačky, ,,ty si podviedla Zayna!" Pozrela som na neho a on sa len rozosmial.
,,Tak za prvé. Elliota poznám dve hodiny a sme len kamaráti. A za druhé, aj keď vám to hovoriť je zbytočné, so Zaynom sme len kamaráti. Ale to je vel'mi komplikované na vaše hlavičky." Zayn sa zasmial a ja som spokojne odkráčala do izby. Spokojne som sa hodila na postel' a zasnívala som sa.
,,Lav?" zaklopal niekto.
,,No?" spýtala som sa ale neunúvala som sa postaviť sa. Do izby vošiel Niall a sadol si na postel'.
,,No?" spýtala som sa znova.
,,Ten chalan vonku, mi niekoho pripomínal. Kto to bol?"
,,Elliot," odsekla som mu.
,,Aký Elliot?"
,,Milý, pozorný, spevák..." začala som mu vymenovávať.
,,Ale. Vieš, že myslím priezvisko."
,,Tak to som nevedela. Sorry," zasmiala som sa, ,,Gleave. Elliot Gleave."
,,Tvoja rodina?"
,,Nie. Nanešťastie," zasmiala som sa.
,,Nanešťastie?" zdvyhol obočie.
,,Nanešťastie," povzdychla som si.
,,Prečo?"
,,Nerieš, to. Prosím," šepla son a zložila som si tvár do dlaní.
,,Lav?"
,,No?" odsekla som mu.
,,V pohode?" spýtal sa a objal ma okolo ramien.
,,Jasne," prehodila som a jemne som sa pousmiala. Nech si myslí, že som ok.
,,Super," usmial sa a ja som len pretočila očami.
,,Niall! Lav! Kde tol'ko trčíte?"
,,Už ideme!" zakričal Niall, chytil ma za ruku a zbehli sme dole po schodoch. Ako sme zbehli dole, ešte stále sme sa držali za ruky. Samozrejme, že Louis si neopustil poznámku, že ako som mohla podviesť Zayna.
,,No ideme? Aby Paul nemal nervy," snažil sa zmeniť tému Niall.
,,Poďme!" Nasadli sme do auta a vyštarovali sme k štúdiu.
,,Čavte!" pozdravil nás trochu podráždene Paul.
,,Ahoj," s úsmevom so sa hodila na gauč a rozhodla som sa venovať svojej milovanej činnosti, počas nahrávania chlanov - twitteru.

'Can anybody tell to @Louis_Tomlinson ,that when I'm single I'm NOT dating anybody?I think,he doesn't understand me.x'

Samozrejme, že moj twitter hneď zaplavilo milión správ a odpovedí. Rýchlo som pozrela twitteri všetkých, čo som chcela, odpísala som pár l'uďom. Nakoniec som sa rozhodla pozrieť na Elliotov twitter. Prezerajúc najnovšie príspevky som narazila na jeden, čo ma zaujal.

'This morning at park I met special person. :) Something like my small sister. @LavGleave'

Len som zírala. On si zistil moj twitter? Wau. Kebyže tu chalani nenahrávajú, začala by som pišťať od radosti.
,,Čo sa tak usmievaš? Ako slniečko na hnoji," zasmial sa Harry, keď si ku mne prisadol na gauč.
,,Nič, nič. Už ste donahrávali?"
,,Nie. Máme prestávku," sadol si ku mne na druhú stranu Zayn.
,,Aha," usmiala som na nich sa a strčila som si mobil do kabelky.
,,Aha!" zakričal Niall, keď vošiel do miestnosti, ako inak s jedlom v ruke, ,,hrdličky sú pokope!"
,,Aj my ťa radi vidíme Niall," ironicky mu odsekol Zayn.
,,Och, aj ja vás rád vidím," zasmial sa a sadol si medzi nás.
,,Niall! Nesadaj si medzi nich!" zahučal na neho Louis. Pozrela som na Zayna a prekrútila som očami. Ten sa len rozosmial. Super Zayn. Fakt super. Otvorila som kabelku a vytiahla som z nej krabičku. Zayn sa postavil, podišiel k dverám a ja za ním.
,,Neumuckujte sa k smrti!" zakričal za nami ešte Louis. Z miestnosti sa ešte ozval Niallov smiech a Paulov hlas. So Zaynom sme vyšli na balkón.
,,Zayn?" oslovila som ho, keď som si sadala na zem.
,,Hm?" spýtal sa ma, zapal'ujúc si.
,,Tam dole, sú faninky. Nemali by ťa vidieť fajčiť. Paul bude robiť problémy. Aj mne, prečo som ťa nekryla," chytila som ho za ruku a stiahla k sebe na zem.
,,Ale..." začal, no ja som ho prerušila, ,,Zayn. Ja budem mať problémy od Paula, ty budeš mať problémy od Paula. Chceme to? Nie. Tak pekne seď." Zayn sa trochu zachmúril ale hneď ho to prešlo.
Po chvíli na balkón vybehol Liam. Samozrejme, hneď ako vyšiel z dverí, z dola sa ozval hlasný krik.
,,Uf, našiel som vás. Konečne. Zayn, Paul ti odkazuje, že si máš pohnúť. A niečo na seba nastriekaj, aby si tak nesmrdel za cigaretovým dymom. Vieš, aký je postoj Paula k tvojmu fajčeniu," povedal a pozrel na mňa, ,,a k tvojmu tak isto. A ja si myslím to isté."
,,Daddy sa nezaprie," uchcetol sa mi Zayn do ucha.
,,No poďte decká," usmial sa Liam a podal mi ruku. Chytila som sa jej a nechala som sa vytiahnuť na nohy. Potom sme pomohli Zaynovi. Hneď ako nás uvideli faninky zdola, spustili ešte vačší piskot. Rýchlo sme im zakývali a vyparili sme sa do vnútra. Otvorila som kabelku, vytiahla som z nej žuvačky, mentolový sprej, moju voňavku a všetko som dala Zaynovi do rúk. Otvorila som žuvačky, jednu som si dala do úst a druhú som mu hodila do otvorených úst. Nastriekala som sa so sprejom, s ktrorého sa trochu ušlo aj Zaynovi. Potom som ho nastriekala tým mentolovým sprejom, ktorý je určený na ústa. No, čo už. Prešli sme do nahrávacej miestnosti v relatívnom tichu.
,,Konečne ste tu. Už sme mysleli, že..." začal Niall, no v tom, do miestnosti vtrhol Paul, tak radšej stíchol.
,,Zayn, konečne si tu. Kde si tol'ko trčal? Chalani chytali nervy. A ty Lav, mala si ho poslať hneď spievať. Ostatní sa len zdržiavali," povedal Paul.
Harry sa ku mne naklonil a šepol mi do ucha: ,,Jedinný, kto sa tu nervoval, bol Paul. Len aby sa vedelo." Zahryzla som si do vnútornej strany líca, aby som sa nepousmiala. Paula by to asi ešte viac nasralo.
Louis sa postavil medzi mňa a Zayna a prehodil si cez naše ramená ruky.
,,Paul, my to už zvládneme. Dám na nich pozor, tak ako som tu najstarší," povedal Louis, kývol na Paula a ten vyšiel von.
,,Loui?" začal Zayn, no ja som ho prerušila, ,,uvedomuješ si, že nie si najstarší? Som staršia o rok a niečo," zasmiala som sa a on len pretočil očami.
,,A vieš čo by ma zaujímalo?" zasmial sa pre zmenu on, ,,prečo zo Zayna, ktorý je nastriekaný mentolovou voňavkou, je cítiť tvoju voňavku a z teba je cítiť mentol? Nechcete nám niečo povedať? Hm?" So Zaynom sme na seba naraz pozreli, potom pozreli na Liama a naraz sme všetci traja vybuchli do smiechu. Všetci na nás pozerali ako debilov, ale nám to bolo úplne jedno. Smiali sme sa ako o život.
,,Chalani, mali by ste ísť nahrávať, lebo bude Paul robiť problémy," vravela som ešte cez smiech. Hodila som sa na gauč a sledovala som ich, ako sa striedajú pri mikrofóne. Vlasne, ten ktorý bol pri mikrofóne sa snažil spievať a nesmiať sa, pretože ostatní ho rosmievali. Nakoniec po pol hodine 'nahrávania' sme si sadli na gauč a už sme len robili blbosti.

Elliot <3

4 komentáre: