utorok 28. mája 2013

Fall 26

Prekonala som sa a napísala novú Fall. Ja viem, že mi to trvalo, ale ja NEVIEM písať 13+ a keďže táto časť taká viacmenej je... :D
minule bolo 10 komentov, čo ste ma neuveriteľne potešili. až som neverila... :O :D takže, čo keby sme si dali takú hranicu, alebo viacmenej výzvu.
4+ komenty a bude časť niekedy (do týždňa určite)
6+ komentov (do dnes, 22:00) a dám sem ešte aj SOL
11+ komentov  v ten deň, ako dáte 11 pridám časť na milión percent.
A rátam to na ľudí, nie na komenty! Takže ak niekto dá 10 komentov, rátam ako jeden :)
Toť vsio ... Ľúbim vás... enjoyy... :)Xx - L


*26. časť*

,,Čo sakra chceš?" sykla som, keď som uvidela, kto to je.
,,Teba?" opýtal sa s tým svojím drzým úsmevom.
,,Lenže ja teba nie," odpovedala som mu. Bolo vidno, že ho to trochu zarazilo.
,,Nicole, drobec, musíš mi veriť. Ja by som ťa nemohol podviesť," povedal prosebne.
,,Lenže si ma podviedol Harry. A ja ti to tak skoro neodpustím. Som šťastná aj bez teba," povedala som a chcela odísť preč, ale ona ma nepustil.
,,A si naozaj šťastná? Nikto ťa nemiluje viac ako ja. Nikto," pokrútil hlavou a začal mi bozkávať krk. Opieral ma o stenu v tmavej uličky, kde sme boli len my dvaja a už ani živej duše.
,,Ashton to dokáže," odvetila som mu.
,,Jasné Ashton je svätý. Ale on ti nedokáže vyvolať také pocity, ako ja."
,,Áno. On by mi nidky tak hnusne neublížil ako ty," sykla som a on sa zamračil.
,,Nicole neštvi ma."
,,Ja ťa štvem? Ty si mi zlomil srdce!" zvreskla som po ňom.
,,Dorite sklapni! O chvíľu mi puknú nervy a ver mi. Nechceš byť pri tom," zamračil sa.
,,Už sa ťa bojím, Styles. Choď do riti. Už ťa nikdy nechcem vidieť, pochop to!" Len sa zamračil a začal ma ťahať ešte viac dozadu. Pevne mi stískal zápästie, takže som nemala šancu vytrhnúť sa mu. Čo ten chalan chce?
,,Čo chceš?" opýtala som sa ho, keď sme sa dostali do nejakej starej budovy.
,,Nicole ty veľmi dobre vieš čo chcem. Chcem len teba. Si jediné na čom mi záleží. Si proste neodolateľná. Pamätáš, ako som ti to spieval. Stále to všetko platí. Zbožňujem ťa najviac na svete," povedal svojím zvodným hlasom.
,,Choď do riti," povedala som, aj keď ma dojal.
,,To nemyslíš vážne," vypustil cez stisnuté pery. Silno ma oprel o stenu a začal bozkávať. Chcela som sa brániť, ale...
,,Neznášam ťa," sykla som mu do úst.
,,Tak to s tebou nemôžem súhlasiť," odpovedal a vyzliekol mi nohavice. Ponohla som mu stiahnuť aj tie jeho a ďalej ho bozkávala. Hrýzli sme si navzájom do pier, s jazykmi sme hrali nekonečné vojny. Z pliec mi stiahol Ashtonovu koženku a hodil ju na zem k svojej mikine.
,,Ty si len moja," pošepol a stiahol zo mňa tričko. Zamračila som sa na neho a potlačila ho do hrude, aby sa odo mňa vzdialil.
,,Nechaj ma," zavrčala som. Zohla som sa po svoje tričko, aby som sa mohla vypadnúť. Už som si ho chcela obliecť, keď mi ho Harry vytrhol z ruky.
,,Nikam nepôjdeš," povedal a znova ma začal bozkávať. Masíroval mi prsia cez podprsenku a keď ho to prestalo baviť, tak ju rozopol a nechal padnúť na zem.
,,Si neskutočne krásna," pošepol. Len som sa na neho zamračila. Ruky mu skĺzli k mojím nohavičkám a rýchlo vošli pod nich. Shit, on vie ako na mňa. Ako pridával prsty, začala som vzdychať, aj keď som nechcela.
,,Tak sa mi to páči," zavrčal a pridal na tempe.
,,Sak-kra," bolo jediné, čo som zo seba dostala. Ešte zrýchlil a ja som sa po chvíli urobila.
Stiahol mi nohavičky a to isté urobil so svojími trenkami. Párkrát si prešiel po penise a potom do mňa vnikol. Opäť ma začal bozkávať a popritom mi vzdychal do úst. Zdvihol mi jednu nohu a obmotal ju okolo svojho pásu. Druhú nohu som si tak isto obtočila okolo jeho pásu a on začal silnejšie prirážať.
,,K-k*rv-va, Harry," zastonala som, keď prirazil najsilnejšie.
,,Pri Ashtonovi sa takto necítiš, však?" zasmial sa. V hlave mi bliklo akési svetielko. Ashton. Čo to robím?
,,Prestaň," povedala som a hlas sa mi trochu triasol od prívalu rozkoše a vášne, ktorá mi putovala celým telom po našom spoločnom sexe.
,,Čo si povedala?" zamračil sa na mňa.
,,Že chcem, aby si prestal. Už ťa nikdy nechcem vidieť, cítiť, ani počuť. Strať sa z môjho života. To ma urobí najšťastnejšou na svete," odvrkla som a začala sa obliekať. Sledoval ma s pootvorenými ústami.
,,Nicole, toto mi nemôžeš urobiť!" vykríkol.
,,Že nemôžem? Tak sleduj," povedala som a natiahla som na seba Ashovu koženku, ,,už ťa nikdy necbcem vidieť. Úplne si si to u mňa posral. Ty si si myslel, že za mnou prídeš, vykokceš nejaké biedne ospravedlnenie, pretiahneš ma v tmavej uličke a ja ti odpustím? Tak to si sa neuveriteľne mýlil! Ja mám Ashtona veľmi rada a neuveriteľne ľutujem, že som sa nachvíľu nechala uniesť tebou a tvojím čarom." Otočila som sa na päte a nechala ho tam stáť šokovaného a hlavne zničeného. Tak mu treba, idiotovi jednému.
Zababušila som sa do bundy a zamierila k skúšobni. Ako som očakávala, ešte stále tam boli a skúšali.
,,Ahoj," usmiala som sa na Asha, ktorý ku mne hneď pribehol a stisol ma v objatí.
,,Bola si preč dlho," zašomral mi do krku a vtisol mi tam jeden bozk, presne na miesto, kde ma predchvíľou bozkával Harry.
,,Pozrela som si mesto," odpovedala som mu s úsmevom.
,,Veď som ti ho už ukázal."
,,Ja viem. Ale nemala som čo robiť," len som pokrčila plecami.
,,Idete ešte skúšať?" opýtala som sa ho.
,,Už asi nie," pokrútil hlavou.
,,Aké už asi nie. Prešli sme si jednu pesničku! A vieš prečo? Lebo si mysľou celý čas niekde úplne inde! Takže si pekne sadni za tie bubny a makaj!" zahriakol ho Mikey.
,,Veď už idem, nekrič," odpovedal mu so smiechom Ashton a vtisol mi bozk, ,,tu si sadni a počkaj na mňa."
Zosunula som sa do veľkého koženého kresla, ktoré tu mali a vytiahla mobil. Prezerala som twitter, facebook a nudila sa. Až kým mi nenapísal Ed.

"No čo drobec, aká je Austrália?"
"Krásne tu je :3 Úplne som sa zamilovala do tejto krajiny..."
"A nie len do krajiny, čo? :D"
"Sklapni Eduard."
"Ako to je s tebou a Ashtonom?"
"Sme spolu :3"
"Aww... A to mi hovoríš len tak? o.O"
"Sorry bro. :)"
"Nechaj tak."
"A ako ty v Londýne?"
"Super, ako vždy. Konečne mám trošku kľud od nahrávania. Inak, kedy sa plánuješ vrátiť?"
"Netuším. Asi prídem až s Ashtonom o také dva týždne. Majú teraz pár koncertov, potom idú nahrávať a hneď po nahrávaní idú do Londýna a ztamadiaľ do Ameriky."
"Aj my dvaja ideme do Ameriky."
"Čo? Kedy? :O"
"Asi o tri týždne. Mám tam pár koncertov a teba beriem so sebou. Vlastne som pozeral a dosť veľa miest sa nám prekrýva s koncertami 1D a tým pádom aj Ashtonom."

Dorite, takže Harry a Ashton pokope? Po tom, čo Harry dneska predviedol dúfam, že sa tam nepozabíjajú.

10 komentárov:

  1. Super jen at se to zamtává a zamotává :D Skvělý dí dneska ;) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A ten Harold akože čo? :OOOO Bože toto je úplne dokonalé!!! :33 Teším sa na ďalšiu časť! :33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievča som v šoku :O Toto čo si si vymyslela ?? Toto si ako predstavuješ davaj ďalsie bo zošaliem :DDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to úplne úžasne ! fuu teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jediné čo zo seba dostávam je iba:
    Och! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dievča ty teda robíš divy s klavesnicou. Bravó! Zišla by sa ďalšia :) a viem že už je po 22 ale ak tu si daj už SOL :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasné .... Ako nemám slov rýchlo dalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ak okamžite nedáš SOL si mrtvá,a kukaj o chvilku bude aj Fall :3

    OdpovedaťOdstrániť