streda 8. mája 2013

And the game starts.

Viete čo tu už dávno nebolo? A nie, nemyslím Fall. To viem, už  mám asi polku, takže možno bude v.... piatok? Neviem, odhadujem. :D Pokúsim sa, ale... No, napíšem to. :D Ale myslela som jednodielovku!! :D To už fakt dlho nebolo... ;D
Enjoyy a comment a... no možno pochopíte, na čo som touto jednodielovkou narážala... :D :)Xx - L


*And the game starts.*

,,Pripravená?" opýtala som sa Michell.
,,Ja vždy. Ale dnes, to je o tebe," žmurkla na mňa. Len som prevrátila očami a pozrela na svoj odraz v špinavom zrkadle. Z kabelky som si vytiahla rúž a ešte raz si s ním prešla pery. Cmukla som na seba do zrkadla.
,,Zvládneš to," povedala mi ukl'udňujúco Michell. Opravila mi šaty a nenápadne mi strčila do ruky časť mojej odmeny.
,,Zvyšok dostaneš, až keď sa tí dvaja rozídu," pošepla mi do ucha a ja som prikývla. Strčila som si to do úst a usmiala sa na ňu.
,,Choď. Nech sa tá malá sopl'aňa utopí v smútku. Aspoň pochopí, že on vždy bol moj a aj navždy bude," povedala škodoradostne. Len som prikývla a vyšla von z miestnosti. Dnes mal byť v bare.
Moje ihličky rytmicky klopkali pri chodzi cez námestie. Svoj pohl'ad som nespúšťala z miesta, kam som mierila - FunkyBuddha.
Stačil jeden pohl'ad na vyhadzovača, pohodenie vlasov a moj výstrih a bola som dnu. Pretlačila som sa pomedzi l'udí k baru. Nejaký chlap mi objednal drink, no musela som ho odmietnuť. Aj keď by nestál za hriech, ale dnes som tu prišla za niekým iným. Prechádzala som sa po parkete a hl'adala ho.
,,Emily?" oslovil ma a ja som sa strhla.
,,Jé, ahoj Harry. Nečakala som ťa tu," zvodne som sa na neho usmiala. Veď trošku klamstva nikoho nikdy nezabilo.
,,Ani ja teba. Smiem ti kúpiť niečo na pitie?" opýtal sa a ja som len prikývla. Zamierili sme k baru. Keď sa nepozeral, upravila som si výstrih na šatách, aby bol ešte vačší. Usadili sme sa na stoličky a on nám objednal. Otočil sa ku mne a pohl'ad mu sklzol k mojmu výstrihu. Nevedel od neho odtrhnúť zrak. Zatial' ide všetko podl'a plánu.
Z jedného drinku sa stalo asi desať. On ich všetky vypil, no ja som ich len vylievala preč. Nemohla som sa opiť, to by mohlo všetko pokaziť. Musím byť pri všetkých zmysloch. Ale hrať opilosť musím.
,,Poď si zatancovať," zasmial sa opitým hlasom. Len som sa s ním nechala vytiahnuť na parket. Tancoval na mne úplne natlačený a ja som si nebola istá, či je to jeho opilosťou, alebo tým, že tam bolo strašne málo miesta. No keď mi rukou zašiel na zadok, usúdila som, že to bude tá prvá možnosť.
,,Harry vieš, že by sme nemali," povedala som, ,,máš predsa priatel'ku."
,,Čo oči nevidia, to srdce nebolí," odsekol a začal ma bozkávať na krku. Teraz som sa mu už nebránila. Rukami som mu zašla pod košel'u, čím sa mu roztrhli asi štyri gombíky. Škrabkala som ho po hrudi a on ma zatial' bozkával.
,,Nepojdeme niekam preč?" opýtala som sa, ,,či to chceš priamo tu?" Na chvíl'u na mňa pozrel a potriasol hlavou.
,,Bože, čo to robím," povedal a rýchlo ma od seba odstrčil, až som skoro spadla na zadok. Zamieril preč a ja som išla za ním.
,,Nedokážem uveriť, že som skoro podviedol dievča svojich snov," pokrútil hlavou, keď vyšiel vonku z baru zadným vchodom. Rýchlym krokom išiel preč a ja som si začala nadávať v hlave. Bože, všetko sa dodrbalo. Michell ma zabije.
,,Ha-harry, počkaj," povedala som opito, aj keď som vobec nebola. Teraz treba zapojiť herecké schopnosti. Na chvíl'u sa otočil, aby sa na mňa mohol pozrieť. Presne vtedy som sa zakolísala a skoro spadla. Vrátil sa ku mne a podoprel ma
,,Kde zmizlo to tvoje, čo oči nevidia, to srdce nebolí?" opýtala som sa ho.
,,Emily, ale ja ju milujem najviac na svete!"
,,Nikto sa to nedozvie. Ja viem udržať tajomstvo," povedala som. Zastali sme pod lampou pred mojím bytom. Otočili sme sa k sebe čelom a pozreli sa do očí. Opatrne sa ku mne nahol a začal ma bozkávať. Zatlačil ma k bráne a nejako sme ju spoločnými silami otvorili. Vošli sme do výťahu. Oprel ma o stenu a bozkával ako šialenec. Začal mi vyhrňať šaty, no zastavila som ho. Nie vo výťahu. Musím to mať zaznamenané.
Prešli sme do spálne.
,,Sekundu," povedala som a prešla k poličke. Odopla som si náušnicea nenápadne zapla kameru.
Harry bude konečne musieť pochopiť, že patrí k Michell a nie k tamtej tam. A toto tu je prvý krok. A hra sa začína, bitch.

4 komentáre:

  1. Myslím že je to k Fallu? ;) ale nejsem si jistá -.- jinak se na další Fall,Sol,SM těším i na jednodílovky ;)xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ou je bitches ... ;D po dlhom čase som sem zavitala a hned na začiatok tak "zhurta" ;) .... Ale trošku mi chýbalo dokončenie :P :P :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sa mi zdalo že si nejako dlho nekomentovala... :D To je zámer... Bude to dokončené v jednom príbehu, takže zato :D :)Xx

      Odstrániť