štvrtok 30. mája 2013

Sosídž of laverz 18

Baby, ja vám chcem neuveriteľne poďakovať za komenty pri minulej časti... ako som ich včera večer uvidela, normálne som sa rozplakala :'33 ďakujem :))
4+ komenty a keď budete dnes znova dobré, tak možno dám ešte jednu :3 enjoyy :)Xx - L♥


*18. časť*

,,Zayn!" zakričali sme s Em naraz, keď sme ho uvideli v letiskovej hale. S úsmevom sa ku nám rozbehol. Chytil ma do náručia a poriadne so mnou zatočil. Potom chytil Em a spravil s ňou to isté.
,,Chýbali ste mi," povedal nám.
,,Aj ty si nám chýbal," usmiala som sa.
,,Tebe zjavne nie," pichol mi do brucha, ,,vrav! Ako je to medzi vami?"
,,Doma," povedala som. On okamžite chytil kufor a pobral sa smerom von. Ja s Em sme ho nasledovali.
Keď sme dorazili domov, zhodil sa na našu posteľ.
,,No vrav," povedal.
,,Nechodíme spolu."
,,Ešteže tak."
,,Zayn," zavrčala som.
,,Neuveríš, koho som spoznala!" povedala som po pár minútach ticha.
,,Koho?" Vytiahla som mobil a začala som sa prehrabovať vo fotkách. Po chvíli som našla to, čo som hl'adala. Strčila som mu mobil pred ksicht.
,,To si ty v staršom?" divne na mňa pozrel.
,,Nie ty trdlo!" zasmiala som sa, ,,vieš kto to je? Vieš to?"
,,No, dosť sa na teba podobá, ale aj na Elliota. Počkať," zamračil sa, ,,on je tvoj brat?"
,,Áno! Nevieš si predstaviť, ako rada som! Našla som svoju pravú rodinu. Až ma hreje tu," pichla som si do srdca.
,,Teším sa s tebou zlatko!" zasmial sa a silno ma objal.
,,Teš sa, ale nikomu to nevrav. Máme dohodu, že to s Elliotom nikomu nepovieme."
,,Mlčím ako hrob," zasmial sa.
,,Ahojte! Kto je doma?" ozvalo sa zdola a ja som myslela, že niekomu niečo spravím. On mi tu chýbal. Zatvárila som sa kyslo a Zayn si to všimol.
,,Čo ten ksicht?"
,,Ale nič," zasmiala som sa. Rozbehla som sa za Zaynom a Em dole schodmi. Zastali sme v hale. Oni dvaja objali Harryho, no mňa ani nehlo.
,,Čav," odsekol mi a keď prechádzal okolo mňa zašomral, ,,šlapka."
Zaklipkala som očami a pozrela na stenu, tváriac sa, že som nič nepočula.
,,Medzi tebou a Harrym, je nejaká divná aura. Čo sa deje?" spýtal sa ma Zayn.
,,Nič, nič," rýchlo som potriasla hlavou a rozhodla sa, že potrebujem byť sama. Vyčistiť si hlavu a hlavne byť ďaleko, od tohto debila. Elliot nahráva, takže ho rušiť nebudem. Za mamou nepojdem. Zostáva mi už len jedno miesto. Vybehla som do izby a nahádzala som si do tašky veci na pár dní. Naškribala son odkaz pre Zayna a Em na papier a hodila som ho na posteľ. Potichu som vyšla z izby a zišla po schodoch. Z obývačky sa ozýval hlasný smiech a zvuk telky. Pri troche šťastia, si ma nevšimnú. Obula som si Supry a zamierila som do garáže, kde stálo moje milované Audi. Nasadla som a rýchlo naštartovala. Netrvalo dlho a už som bola v centre Londýna. Povozila som sa ulicami a zaparkovala som. Prešla som tých pár metrov a otvorila ťažké dvere. Dnu bolo prekvapivo plno. Prešla som k baru a pozrela na čašníčku. Ešte som ju tu nevidela.
,,Ahoj," usmiala som sa na ňu, ,,hl'adám Jamesa. Je tu?"
,,Ste s ním dohodnutá?" spýtala sa ma nedôverčivo.
,,Nie."
,,Má vel'a práce."
,,Na mňa si čas určite nájde."
,,Má vel'a práce," zopakovala mi trochu dôraznejšie.
,,Dobre, ja si počkám," usadila som sa do kresla a hypnotizovala som pohl'adom hodinky. Neprešlo ani desať minút a z dverí vyšla osoba, na ktorú som čakala.
,,James!" zasmiala som sa.
,,Steph! Čo tu robíš? Prečo si nešla rovno za mnou?"
,,Tvoja úžasná časníčka ma nepustila," zavrčala som. Prebodol ju vražedným pohl'adom a ja som sa rozosmiala.
,,Potrebujem s tebou hovoriť v súkromí," pošepla som mu.
,,Dobre. Počkaj tu chvíl'u a pojdeme ku mne," usmial sa a ja som sa spustila naspäť do kresla. O pár minút sme už odchádzali.
,,O čom si sa to chcela baviť?" pozrel na mňa spýtavo.
,,Až u teba. Nechcem o tom vravieť na ulici. A keď už sme pri tom, nemohla by som u teba zostať na pár dní? Prosím," urobila som na neho psie oči.
,,Jasne, že možeš," zasmial sa.
,,Ďakujem, si zlato," objala som ho.
,,Ja viem," zasmial sa. Odomkol dvere a vošli sme do bytu.
,,Dáš si niečo piť?" zakričal z kuchyne.
,,Donesieš mi niečo?" odkričala som mu naspäť. Po pár sekundách už stál v dverách s dvoma plechovkami coly. Jednu mi dal do ruky a hodil sa na gauč vedl'a mňa.
,,No, o čom si sa to chcela baviť?" spýtal sa a poriadne si odpil.
,,Ale musíš sl'úbiť, že nikomu nič nepovieš. Lebo ak sa to dostane von, som mŕtva," vážne som na neho pozrela.
,,Nikomu ani muk," prikývol.
,,Vyspala som sa s Harrym," začala som šeptom a sledovala jeho tvár. Videla som šok.
,,Asi šesťkrát," pokračovala som a ďalej sledovala jeho šokovaný výraz.
,,Chodíte spolu?" spýtal sa napokon.
,,Nie. On ma zjavne nenávidí," zašomrala som si smutne.
,,Prečo?"
,,Spali sme spolu, len tak. Bez citov a sľúbili sme si, že to bude naše tajomstvo. Že sa to nikto nedozvie. No nestalo sa tak. Niall to zistil a s Harrym sme sa pohádali. Vlastne on so mnou. Vykričal mi do ksichtu, aká som blbá, že som si nedávala pozor. Nadáva mi do šlapiek, za to, že si zo mňa a Elliota spravili média pár."
,,Zlatko, neplač," objal ma rýchlo okolo pliec. Ani som si neuvedomila, že mi po lícach stekajú slzy.
,,Nemysli na to, dobre?" usmial sa a hladkal ma po chrbte.
,,James, ale to bolí. Strašne mi to pripomína minulosť," smoklila som mu do trička.
,,Pozri, minulosť je za tebou. Máš mňa, Elliota, máš Em a Zayna. My ťa neopustíme. Teda, ja určite nie.
,,Ani oni traja," usmiala som sa a silno ho objala.
,,Ďakujem," šepla som.
,,Pre teba vždy," usmial sa a hladkal ma po chrbte.
,,Možen jednu otázku?" spýtal sa po chvíli ticha.
,,Pýtaj sa."
,,Povedala si to Elliotovi?"
,,Nie."
,,Prečo?"
,,On by Harryho zabil, hneď ako by ho uvidel. Možno aj skor," zasmiala som sa.
,,Ver mi, že aj ja na to mám chuť," povedal, za čo si vyslúžil moj vražedný pohl'ad.
,,Nechcem, aby mu nikto ublížil. Ja len verím, že sa uvedomí a začne správať normálne."
,,On začne, neboj," usmial sa na mňa.
,,Nikomu o tom nepovieš, dobre?" vážne som na neho pozrela.
,,Mlčím."

5 komentárov:

  1. bože môj o.O to je tak super že nemám slov !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow !
    Jedným slovo super,uplne totalne ma zabíjaš týmto,vždy ! :)
    Lubkam ťa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jujkyyy je to supeeer :)) chcem ďalšiu ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Holka ty mě zabíjíš ;) Doslova jsem se stala zavislou na tvých povídkách :3 Takže se těším na další moja :D Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievča daleeeeeeeeeeeeeej :) je to užas :D

    OdpovedaťOdstrániť