sobota 25. mája 2013

Sosídž of laverz 14

Jooj, toto bol ten NAJLEPŠÍ výlet na svete. Bezkonkurenčne. Až na pár výnimok bolo totálne bombovo. Začína mi byť smutno, že idem preč zo školy, lebo toto bolo proste nezabudnuteľné. Zbožňujem ich ♥
3+ komenty ; a... no na mobile som bola akurát keď som o 3tej v noci hrala SubwaySurfers. Takže netuším kedy bude Fall. Ľúbim vás. Enjoyy :)Xx - L

*14. časť*

Odtiahla som sa od neho a znova som sa zadívala na nápis: 'Sweet 23 Lav' a do očí sa mi nahrnuli slzy.
,,Neplač, len sa usmievaj," povedal a zohol sa po darček, ktorý ležal na stole.
,,Nemusel si mi nič kupovať, mne stačí, že si nezabudol."
,,Ale ja som ti chcel niečo darovať," podal mi darček, ,,vynechajme tie otrepané frázy, ktoré sa vravia každé narodeniny, pri každom darčeku. Rozbal' to." Jemne som odbalila darček z baliaceho papiera a keď som uvidela, čo to je, musela som sa rozsmiať.
,,Ty si mi kúpil tvoje CD-čko?" smiala som sa, ,,vieš, že mám všetky doma?"
,,Viem, ale toto nie je obyčajné CD-čko. Na svete existujú len 2 kusy. Jeden držíš v ruke a druhý mám položený v izbe." Pozrela som sa na zadnú stranu obalu. Po prebehnutí zoznamu pesničiek som sa usmiala ešte viac.
,,Ty si tu dal moje obl'úbené pesničky?"
,,Ja som tam naspieval tvoje obl'úbené pesničky," opravil ma. Pretočila som to CD-čko ešte raz v rukách. Pozrela som na obal, kde bola naša spoločná fotka z pikniku. Nedalo sa neusmievať.
,,Ďakujem," šepla som a silno ho objala, ,,je to krásne."
,,Pre teba vždy sweetie. A teraz by sme mali pomaly ísť."
,,Kam ideme?"
,,Uvidíš," žmurkol a už ma ťahal k autu. Nastúpili sme a vyrazili.
,,Vystupovať," povedal, ked sme zaparkovali pre nejakou budovou. Keď som sa pozrela lepšie spoznala som ju. Jedna z najluxusnejších reštaurácii v Londýne.
,,Nie, Elliot, toto je najdrahšia reštaurácia v Londýne. Nedovolím ti tu platiť obed."
,,Lav, dneska nechaj všetko na mňa, jasné?"
,,Elliot," chcela som protestovať.
,,Pst!" zahriakol ma a vtiahol dnu. Podišli sme k recepčnému.
,,Dobrý deň. Mám tu rezerváciu na meno Gleave," povedal a usmial sa. Recepčný hodil pohl'ad do zoznamu a potom na mňa a Elliota.
,,Kolega vás tam zavedie," prívetivo sa na nás usmial. O pár sekúnd, už pri nás stál pracovník.
,,Následujte ma," povedal a zaviedol nás na terasu. Usadil nás k stolu a my sme si objednali.
***
,,No neviem ako ty," povedala som, keď sme konečne vyšli von, ,,ale ja som to jedlo na tanieri nevidela. Také malé dávky nedávajú hádam nikde."
,,Súhlasím. Som ešte hladnejší ako predtým. Navrhujem pizzu," povedal.
,,Poznám jednu úžasnú pizzeriu," zasmiala som sa a už sme k nej smerovali.
Vošli sme dnu a moj pohl'ad zablúdil smerom k pultu. Nikto tam nebol.
,,Sadnime si sem," povedala som a ukázala na stol. Vytiahli sme ponuku a prezreli si výber.
,,Aha, kto sa tu objavil!" ozvalo sa od baru.
,,Čo si dáte?" zasmial sa a už pri nás stál.
,,Hawaii," povedali sme naraz s Elliotom.
,,Keďže máš dnes narodeniny, tak to bude na účet podniku," povedal James. On si spomenul.
,,Ty si nezabudol," široko som sa usmiala. James to tu vlastní. Sme vel'mi dobrí kamaráti a neraz sem zájdeme s chalanmi na pizzu.
,,Ako by som mohol zabudnúť, na narodeniny, mojej princeznej?"
,,Inak, Elliot, toto je James. James, toto je Elliot," rýchlo som ich predstavila.
,,Teší ma," usmial sa Elliot.
,,Aj mňa," povedal James a na chvíl'u sa zamyslel, ,,jasné! Ty si ten spevák. Example nie?"
,,Áno," zasmial sa.
,,Steph, ako to, že si mi nepovedala, že sa s ním poznáš? Ty si tu s ním chodíš na rande a ja ani netuším, že ho poznáš," povedal James. On jediný ma mohol oslovovať Stephanie.
,,Kebyže používaš twitter, ako všetci normálny l'udia, alebo aspoň čítaš noviny, vedel by si, že sa s ním poznám, ale nechodím s ním. A teraz makaj spraviť tie pizze." On len prikývol a poslušne odcupital.
,,Lav? Prečo ťa oslovil ako Steph?" spýtal sa a pozrel mi do očí.
,,To je nadlho," povedala som a rozhodla som sa nezaoberať sa minulosťou. Aspoň nie dnes.
,,Mám čas."
,,Teraz sa o tom nemám chuť baviť. Prepáč," ospravedlnila som sa mu, ,,je to pre mňa vel'mi citlivá téma."
,,Keď budeš chcieť, tak mi to povedz," usmial sa a viac to neriešil.
***
,,O chvíl'u asi prasknem!" zasmial sa Elliot, keď sme vychádzali z pizzerie. S Jamesom sme sa poriadne zasmiali, porozprávala som im pikošky z Ameriky a hlavne sme sa poriadne najedli. A stálo nás to jednu fotku.
,,Kam ideme ďalej?" spýtala som sa ho.
,,Pamatáš, ako sme sa vtedy na lúke rozprávali?"
,,Na čo tým narážaš?" spýtala som sa ho a v hlave som si premietala všetky témy, ktoré sme vtedy rozoberali.
,,Pýtal som sa ťa na veci, ktoré chceš spraviť skor, ako budeš mať 30."
,,Pokračuj."
,,Jednou z tvojich odpovedí bolo, dať si rovnaké tetovanie s osobou, na ktorej ti záleží. Tak sme tu," zaparkoval pred tetovacím štúdiom.
,,Fakt si so mnou chceš dať rovnaké tetovanie?" neveriacky som sa ho spýtala.
,,Si moja najlepšia kamarátka. Jasne, že chcem."
,,Och, si zlato," zasmiala som sa a to už sme stáli v štúdiu.
,,Máte niečo premyslené?" spýtal sa predavač (neviem, ako ho nazvať).
,,Nie," usmial sa Elliot a zobral si knihu, ktorú mu podával. Otvorili sme ju a začali sme listovať. Skoro žiadne sa nám nepáčilo. Už sme sa na to chceli vykašl'ať, keď sme objavili jedno dokonalé.
,,Toto," zhodli sme sa.
,,Tak, poďte," povedal ten predavač.
***
,,Wau," povedala som, keď sme vyšli von. Z našich zápastí sa usmievali dve tetovania.
,,Daj mi sem ruku," prikázala som mu a vytiahla som mobil. Priložila som naše ruky vedl'a seba a cvakla som ich na mobil.
,,Posledná zastávka bude v parku," usmial sa a smeroval k našemu parku. Vystúpili sme z auta a išli sme sa prejsť.
,,Moje nohy po dnešku neprežijú," zakňučala som a spustila sa na lavičku. Vyzula som si lodičky.
,,Možme pokračovať," chytila som topánky do ruky a stúpila som na zem.
,,Si blázon."
,,To za to, že som sa nechala presvedčiť, aby som si zobrala tieto topánky. Teraz som tu mohla byť v botaskách."
,,Mohla, ale nie si," zasmial sa. Obzrela som sa po parku.
,,Uvedomuješ si, že zajtra, budeme spolu všade vyhlásený ako pár?" zasmiala som sa.
,,Tak nech si to všetci myslia. Pre mňa za mňa. Užil som si deň, so svojou kamarátkou. A keď si z toho oni vymyslia, že spolu chodíme, ich vec."
,,Páči sa mi tvoj postoj," zasmiala som sa.
,,Aj mne," povedal, na čo som sa rozosmiala ešte viac. Zabočili sme na našu ulicu a so smiechom sme došli k mojmu domu.
,,Ďakujem za nádherný darček, deň a za to, že si si spomenul."
,,Neďakujem."
,,Ďakujem," povedala som naschvál.
,,Si hrozná," jemne ma buchol do ramena.
,,Ale aj tak, sa so mnou bavíš," zasmiala som sa, ,,už pojdem. Určite so mnou budú chcieť aj chalani oslavovať. Vidíme sa zajtra?" spýtala som sa.
,,Ozvem sa ti," žmurkol a otočila sa na odchod. Prešla som tých pár krokov k domu a bolestne som pozrela na kamienky, cez ktoré som musela prejsť, ak som chcela dôjsť dnu. Vzdychla som si, obula si lodičky a čo najrýchlejšie som cez ne prešla. Hneď ako som stála na schode, vyzula som si ich. Otvorila som dvere. Topánky som hodila na zem a oprášila som si chodidlá. Prešla som do obývačky, kde chalani pozerali nejaký film.
,,Ahojte," usmiala som sa na nich.
,,Ahoj," pozdravili ma naspäť. Zayn sa postavil a prešiel ku mne.
,,Bola si s Elliotom, však?"
,,Prečo sa pýtaš, keď vieš odpoveď?"
,,Uisťujem sa."
,,Fajn. Pokial' už nič nepotrebuješ, idem sa prezliecť z týchto šiat." Vybehla som po schodoch a zabočila som do izby. Vyzliekla som si šaty a obliekla som si tepláky a tričko. Zapla som notebook, vyniesla som si ho na terasu aby som si konečne mohla zapáliť. Pripojila som mobil a rozhodla som sa upraviť nejaké fotky. Odfotila som ešte aj CD-čko a zapla som program na úpravu fotiek.
Po 15 minútovej práci som so sebou bola spokojná. Vznikla koláž, zo štyroch fotiek. Mňa a Elliota ráno v hale, čo odfotil Louis a samozrejme, hneď pridal na net, CD-čka od Elliota, fotky v pizzerii s Jamesom a našich tetovaní. Fotka hneď putovala na twitter.
'Thank you for the BEST B-DAY. @Example xoxoxox'
Dofajčila som cigaretu a zbehla som dole. Chalani sa nudili a ja som začala rozmýšl'ať, či nezabudli.
,,Čo plánujete na večer?" spýtala som sa ich.
,,Chceli sme si pozrieť nejaké filmy. Klasický večer. Prečo?"
,,Ja sa len tak pýtam. Že či nejdete robiť niečo špeciálne."
,,Nie, nejdeme." Otočila som sa a vybehla som do izby. Na balkóne mi stále išiel notebook.
'They forget'
Napísala som a snažila sa zadržať slzy. Ako mohli zabudnúť na moje narodeniny? Ostatných ešte pochopím, ale ako na nich mohol zabudnúť Zayn? James si na nich spomenul. James! A Zayn zabudol. Nechápem.
'Možem k tebe príjsť?? Prosím, je to doležité...  :/ L'
Odpoveď došla takmer okamžite.
'Čo sa stalo? Príď. xx E'
Vytiahla som zo zásuvky papier a napísala som odkaz chalanom.
'Išla som preč. Niekto na mňa aspoň trochu myslí a nezabudol, čo je dnes za deň. L'
Papierik som prilepila na notebook, ktorý som položila na postel'. Nenápadne som sa vytratila z domu. Peši to je približne 15 minút a nechce sa mi ísť autom. Vykročila som na cestu a nezaujato som kopala do kameňov. Ako mohli zabudnúť na moje narodeniny? Ako mohli? Je už skoro deväť hodín. A oni nič.
Zazvonila som na zvonček a o pár sekúnd, som začula odomykanie dverí.
,,Ahoj," povedal a pustil ma dnu, ,,čo sa stalo?"
,,Oni zabudli," povedala som a už som to nevydržala. Rozplakala som sa.
,,Zabudli na moje narodeniny."
,,Neplač. To bude dobré," hladkal ma po chrbte.
,,Nie, nebude. Moji najlepší kamaráti zabudli na moje narodeniny. Som zvyknutá, že si musím pamatať všetky doležité dátumy, ale preboha, ako mohli zabudnúť na moje narodeniny?" trhane som vravela a slzy sa mi liali dolu lícami.
,,Zajtra bude lepšie, pospi si," povedal a začal hmkať nejakú upokojúcu pesničku.
***
Pretrela som si oči a rozhliadla som sa po izbe. Kde som? zamyslela som sa na chvíľu a potom som si spomenula na včerajšok.
,,Už si hore?" spýtal sa Elliot z kuchyne, ,,pripravujem raňajky. O sekundu budú."
,,Ďakujem," povedala som a natiahla sa po mobil. Blikalo mi 6 správ a zo desať neprijatých hovorov.
'Prepáč, že mi to tol'ko trvalo, ale všetko najlepšie! ox E'
'Všetko náj mrkvička! L'
'Krásne narodeniny...  x H'
'Happy b-day xox N'
'Prepáč mi to sweetheart! Všetko najlepšie!! xx Z'
'Prepáč nám to, my sme zabudli. Dozvedeli sme sa to až z twitteru. Prepáč prosím. A všetko najlepšie L'
,,V pohode?" usmial sa na mňa a podal mi raňajky. Chlieb s nutelou.
,,Mňam!" povedala som a odkusla si z neho, ,,oni naozaj zabudli. Spomenuli si až vďaka tomu, že to bolo na twitteri."
,,Netráp sa.Proste majú blbú pamäť. S tým nenarobíš nič," zasmial sa, ,,chceš už ísť domov?"
,,Radšej pojdem, lebo sa bude Zayn báť," zasmiala som sa.
***
,,Ďakujem, že som u teba mohla byť," usmiala som sa a objala ho.
,,Pre teba hocikedy," zasmial sa.
,,Tak ja už idem. Zavolám ti, keď budem mať čas," povedala som mu a vošla dovnútra.

5 komentárov:

  1. Super jako vždy ;) jen jedna maličkost prodavač je tater :) ale na druhou stranu i tak se mi to líbilo :3 jo nezlob se za tu maličkost,já jen že má nějaké to tetování a vím jak se mu říká :) Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) A nehnevám sa... Si mi pomohla :)Xx

      Odstrániť
  2. No,Lasik teš sa ... MALYNCZÁKOVÁ útoči :) Ved predsa ked som na teba tak naliehala tak musím aj nejaký slušný komentár napísať,ktorý možeš brať kľudne aj za 2,ja sa nepohnevám,hah. :DDDDDDDDDDDDDDDD No,ako len začať,asi začnem so superlatívmi je to super,božské,dokonalé,a už dlho som nič tak dobré nečiala,presejšie ? ;) OD STREDY :** :DDDDD veď musím byť úprimná:))no a chudak ty,takto na teba tlačiť:DD ale ja som už bola nehorazne nedočkava a už chcem aby to malo nejaké grády :DD a inak vedela si,že verní fanúšik Lilo sa volá #Malynczákátor ? :33 Ty si Malynczákátor ? lebo moje kamošky sú,tak chcem vedieť čí aj ty,lebo ja som #Gleavenator ;))) som naj proste,a nedostan záchvat smiechu ako mojakamoška:( dík,dík,ešte raz dík.No a ešte ti poviem k tomu že DOKONALE ale to som už hovorila:DDD papa,love ya,xx

    Čekuj moju profilovku na Bloggery ;) Taký CUUUUTE macík jak aj ty ;) :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade ĎAKUJEEEM ♥ A v druhom rade... Nie som #Malynczákator , lebo to neviem napísať (musela som skopírovať) ani vysloviť (máš blbé priezvisko, sorz :D). Ja som proud #Lilonator :33 :DD a možeš byť Gleavenator, alebo Lav'sLover , ako si len želáš :3 :D a v treťom rade... juuuj som na tvojej profilovke :33 :DDD ♥ :)Xx

      Odstrániť
  3. Úžasné, excelentne a neviem ešte aké :)
    Len by ma zaujímalo to tetovanie čo si dali urobiť .

    OdpovedaťOdstrániť