utorok 21. mája 2013

Sosídž of laverz 12

Ako som sľúbila... Ak by ste si niekto nevšimli, dole je ešte aj nový FALL tak kto ste ešte nečítali, poprípade neokomentovali, máte šancu... Inak, mám rozpísaných pár jednodieloviek, tak sa ich pokúsim čo najskôr dokončiť, aj keď teraz je pre mňa priorita Fall. :3 Ale no, dosť mojich kecov... enjoyy... 3+ komenty a časom pochopíte prečo robím to, čo robím :)Xx - Ashton's unicorn&seal


*12. časť*

,,Smer Amerika!" zakričal Niall, keď sme nastúpili do lietadla.
,,Nenormálne sa teším," zasmiala sa Em.
,,Aj ja," usmiala som sa a rozhliadla po lietadle. Liam a Em sedeli s Harrym, Niall so Zaynom a Louis sám s plastovým holubom. Zosunula som sa na sedadlo medzi Niallom a Zaynom.
,,Budeme letieť niekol'ko hodín, takže dobrú noc," povedal Louis a zavrel oči.
,,Dobrú noc," usmiala som sa a zložila som hlavu na Zaynove rameno.
***
,,New York!" zreval Louis, keď sme vystúpili.
,,Tomlinson!" zreval Harry a hodil sa na neho. S Em sme chytili záchvat smiechu vďaka čomu, sme na seba upútali pozornosť letiskovej haly.
,,Pst," zahriakol nás Liam, z čoho nám bolo ešte smiešnejšie.
Zobrali sme kufre, nastúpili do auta a previezli sa do hotela, kde nás už čakal skoro celý tím.
,,Takže, Em a Lav budú mať spoločnú izbu, Liam s Louisom, Niall so Zaynom a Harry bude sám," povedal Paul a podal nám štyri kl'úče. Vybehli sme po schodoch a zabočili do do izieb.
,,Chalani o šiestej máte rozhovor, takže o," na chvíl'u som sa zamyslela, ,,o štvrtej dole v hale. Ale na nikoho nečakáme." Vtiahla som Em do našej izby a spustila som sa na prvú postel'.
,,Ja nevládzem," zašomrala som si.
,,Ja hej. Vstávaj," potiahla ma za ruku a tým postavila na nohy.
,,Si šetri energiu, na večer, hej?" zasmiala som sa a otvorila som kufor.
,,Okej," zasmiala sa. Niekto zaklopal na dvere. S nevôľou som sa postavila a otvorila som.
,,Čavko," zahlásil Zayn a zvalil sa na moju posteľ.
,,Akože, kto ti to dovolil? Zvaliť sa na moju posteľ?" pozrela som na neho so zdvihnutým obočím.
,,Ja," zasmial sa, ,,ale nie kvoli tomu som tu. Po rozhovore, ideme na večeru. Idete s nami?"
,,Čo je to za otázku? Jasné, že ideme," povedala Em a ja som prikývla.
,,Lav ideš? Potrebujem sa s tebou porozprávať," usmial sa na mňa.
,,Chalani sú všetci u Harryho. Ak by si sa nudila, skoč za nimi," ospravedlňujúco sa na ňu usmial Zayn. Vytiahol ma za ruku na chodbu a nastúpili sme do výťahu. Vyviezli sme sa úplne hore na strechu. Sadla som si na zem a vytiahla som cigarety. Jednu som podala aj Zaynovi, ktorý sa na mňa vďačne usmial.
,,O čom si to chcel hovoriť?" spýtala som sa ho.
,,Potrebujem s tebou hovoriť o Perrie."
,,O Perrie?"
,,No nie, o Em."
,,Vrav."
,,Neviem, či k nej stále cítim to, čo som k nej cítil pred polrokom."
,,To znamená?"
,,Neviem, či to ku mne cíti ešte aj ona." Nechápavo som na neho pozrela.
,,Lav, ja myslím, že ju už neľúbim. Že ju už mám rád len ako kamarátku."
,,Možno je to tým, že sa toľko nevídate. Ak by ste spolu boli častejšie, možno by to bolo iné."
,,Ale ja som sa asi zal'úbil do niekoho iného," šepol sotva počutel'ne. Skoro mi zabehol dym.
,,Do koho?" povedala som a snažila sa neznieť veľmi rozrušene.
,,Sľúbiš, že to nikomu nepovieš?"
,,Máš moje slovo," zasmiala som sa a pozrela som mu do tých jeho čokoládových očí.
***
,,Nie, Niall, nehýb sa!" prikázala mu Lou.
,,Ale ja nedočiahnem na jedlo!" zakňučal.
,,Nehýb sa!" zahriakla ho a začala mu prehrabovať vlasy. Rozhliadla som sa po miestnosti. Lou sa babrala s Niallovým účesom, Em s Liamovým, Louis esemeskoval, Harry sa na niečom dohadoval so Zaynom a ja som držala na rukách polospiacu Lux.
,,Hotovo!" zasmiala sa Em a sadla si vedl'a mňa na gauč.
,,Nebuď malú hej?"
,,Už som tichšie," šepla so smiechom.
,,Chalani! Na scénu!" zakričal Paul. Presunuli sme sa k telke, ktorá ukazovala priamy prenos. Chalani odpovedali na klasické otázky, ktoré sa ich pýtajú v každom rozhovore.
,,Tak a teraz, naslednujú otázky od fanúšikov," usmiala sa moderátorka do kamery. Taktiež boli klasické, opakujúce sa.
,,Tak a posledná otázka je," moderátorka pozrela na mini telku, čo tam bola, ,,nedávno, ste pridali do svojho tímu novú posilu. Kto to je? Aké sú medzi vami vzťahy?"
,,Nevedia, že si Liamova sestrnica," usmiala som sa na ňu, aj keď to bolo jasné.
,,Em, je skvelá baba a neuveriteľná pomoc. Som strašne rád, že sa ku nám pridala. Veľmi nám pomáha a presne to potrebujeme," povedal Zayn. Keby len niekto vedel, aké sú jeho slová pravdivé.
,,Ďakujem za rozhovor. Toto sú One Direction!" oznámila divákom a zatlieskala. Akoby to nevedeli. Chalani odišli z pódia a o pár sekúnd, už boli v šatni.
,,Boli ste super," povedala som im a objala som Zayna.
,,Ďakujeme," povedal Liam za všetkých.
,,Zayn, na tú poslednú otázku si odpovedal nádherne," povedala Em a silno objala Zayna. Všimla som si, ako sa nenápadne usmial.
,,Bol som úprimný," povedal sotva počutel'ne.
,,Ide sa na večeru!" zakričal Niall.
,,Zayn, ide sa na večeru," trochu zavrčal Liam. Zayn to pochopil a odtiahol sa od Em.
,,Hodíte ma na hotel? Necítim sa vel'mi dobre. Prosím," ospravedlňujúco som pozrela na Zayna.
,,Ale no tak, Lav. Veď ťa jedna večera nezabije," zasmial sa Louis.
,,Prepáč, ale som nejaká unavená z toho časového posunu. A chcem si oddýchnuť od všetkých foťákov a hluku, ktoré sú tam vonku," kývla som smerom von.
,,Pojdem s tebou," usmial sa na mňa Harry, ,,aby si nebola sama. Možme si pozrieť nejaký film, alebo si niečo zahrať."
,,Dobre," usmiala som sa skôr, ako mohol nejaký z chalanov začať protestovať. Hlavne Zayn. Harry sa nahol ku vodičovi a niečo mu povedal. O pár minút sme už stáli pred hotelom, kde bolo asi milión novinárov.
,,Super," zašepkala som a spolu s jednou z ich goríl (SBS-károv) sme sa začali predierať k hotelu.
,,Konečne," povedal Harry, keď sme sa dostali dovnútra, kam už novinári nemohli ísť. Výťahom sme sa vyviezli na naše poschodie a zamierili sme do Harryho izby. Zvalila som sa k nemu na postel' a on išiel vybrať nejaký film.
,,Filmový večer sa začína!" zasmial sa Harry a l'ahol si ku mne na postel'.
,,Kde je popkron?"
,,Asi v obchode, prečo?"
,,Filmový večer, bez popkornu?"
,,No, čo narobíme," vyplazil mi jazyk. Zapozerala som sa na film, no prestal ma baviť už po úvodných titulkách. Pozrela som na Harryho.
,,Harry?" spýtala som sa a kusla som si do pery.
,,No?" spýtal sa a otočil sa na mňa. Hneď ako mi pozrel do očí, prišiel na to, na čo myslím.
,,Tak ti takto?" spýtal sa chrapl'avým hlasom, chytil ma za zápestia a oprel sa nadomňa, ,,niekto tu má chúťky na mňa."
,,Povedz mi, kto nemá?" zasmiala som sa.
,,Fajn, vyhrala si. Vzdávam sa," zasmial sa.
,,Tak ideme?"
,,Ako minule."
,,Naše tajomstvo?"
,,Presne tak. Nikomu ani muk."
Uf, to bol večer. Z toho filmu sme nič nemali.
,,Harry? Kde mám nohavice?" spýtala som sa ho.
,,Netuším," odvetil obliekajúc si tričko.
,,Mám ich," zasmiala som sa. Boli na druhej strane izby. Vytiahla som z nich mobil. Tri správy a desať zmeškaných hovorov.
'Už si v Amerike? Ako sa máš? Konečne mám pauzu. Nejdeme skype? E x'
'Ozvi sa Zaynovi, lebo sa tu o chvíl'u zblázni. Chytil ho rodičovský pud. N'
'Lav, čo robíte s Harrym? O 15 minút sme tam, takže... xo Z'
,,Shit," zanadávala som si potichu.
,,Čo sa stalo?"
,,Chalani tu majú byť o 2 minúty. A 10 nepriatých hovorov od Zayna."
,,Sadaj rýchlo na postel'. V nočnom stolíku mám karty. Rozdaj ich," rýchlo povedal Harry a stratil sa v kuchyni. Pomiešala som karty, rýchlo ich rozdala a počkala na Harryho. Sadol si ku mne a položil medzi nás nakrájané jablká.
,,Hráme," zasmial sa. Dohrali sme jednu hru, keď sa k nám dotrepali ostatní.
,,Ja s tebou už nehrám! Stále vyhrávaš!" hodila som karty do kopky, ,,si na mňa zlý," zamračila som sa.
,,Ahojte," pozdravil nás Niall, ,,hm, jablko!"
,,Prestaň! Veď teraz si mal večeru," zahriakol ho Harry.
,,Kto sa z toho mal najesť? Veď som mal len..." začal Niall ale ja som ho prestala vnímať. Vytiahla som mobil a rozhodla som sa napísať Elliotovi.
'Sorry, bola som zaneprázdnená. Máš ešte čas? Vlastne, v Londýne je teraz noc. Zajtra? xx L'
Položila som mobil vedl'a seba a započúvala som sa do rozhovoru chalanov. Po chvíli mi pípla esemeska.
'Už nespím a nie som unavený. Tak ideme skype? xx E'
'Okej, daj mi chvíl'ku a som tam. L xx'
,,Idem do izby," oznámila som im a odišla som. Z kufra som vyhrabala notebook a pripojila som ho do elektriky. Nabehol pomerne rýchlo a hneď som zapínala skype. Skoro okamžite mi nabehol hovor.
,,Ahoj," zdvyhla som s úsmevom.
,,Ahoj," zasmial sa, ,,ako je v Amerike?"
,,Celkom dobre ale Londýn je Londýn."
,,To máš pravdu."
,,A ako ti ide nahrávanie?"
,,Celkom fajn, až na to, že nahrávam ako blázon. Mám pocit, že o chvíl'u mi odíde hlas."
,,Nemal by si sa namáhať."
,,Ja viem, ale nemám vel'mi na výber."
,,Lav, už som sa rozhodol," ozvalo sa z dverí.
,,Elliot, vydrž sekundu prosím," postavila som sa a prešla som k nemu, ,,čo je tak doležité aby si prerušil moj hovor na skype?"
,,Rozhodol som sa, že sa zajtra rozídem s Perrie."
,,Kvoli nej?"
,,Áno."
,,Tak vel'a šťastia. Musím ísť. Má doležitý cezoceánsky hovor."
,,S Elliotom?"
,,Zayn, viem aký na neho máš názor, ale nechaj si ho pre seba. On je moj kamarát," zavrela som dvere a vrátila sa k notebooku.
,,Som tu."
,,Vidím," zasmial sa.
,,Fakt? Nevšimla som si."
,,Tak si všimni," zasmial sa a ja som pretočila očami.
,,Lav! Harry ti posiela mikinu. Na chytaj," hodila mi ju, ,,s kým voláš?"
,,S kým sa snažím volať," opravila som ju.
,,To je jedno."
,,Jedno je len koliesko na fúriku a aj to sa točí do dvoch strán," zahlásil Elliot.
,,Ahoj!" zatiahla som smerom k Em. Ona, našťastie inteligentná to pochopila a dala sa na odchod.
,,Prepáč, že nás furt niekto ruší. Prepáč."
,,To je v pohode," usmial sa. Ozvalo sa vybrovanie a zvonenie pesničky.
,,Počkaj," nahol sa po mobil.
,,Áno? Teraz? Ale no tak, mne sa ešte nechce. Dobre. Budem tam," povedal mierne naštvane do mobilu.
,,Prepáč, ale ja musím ísť. Asi niekomu niečo spravím. Nemožeme ani chvíl'u v kl'ude skypovať."
,,Veď to je v pohode. Bež. Ja už aj tak idem spať."
,,Chýbaš mi sweetie."
,,Aj ty mne," žmurkla som na neho a zaklapla notebook. Položila som ho na stolík a nechala sa premocť únavou.

3 komentáre:

  1. ................. blablablabla .........
    dokonalé,ja už nemám čo písať,dnešný dlhy komentár je vyčerpaný,božie je to ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám z toho guláš v hlavě :D všicni tak nějak do kopy ;) ale líbí semi to,je to super povídka :* ;) Těším se bna další!!!!Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pockat! Preco si myslim ze sa Zayn zlubil do Em?!? A toto co?? je to uplne uzasne ;33 tesiiiim sa na dalsi cast :33

    OdpovedaťOdstrániť