pondelok 4. marca 2013

Fall 1

First chapter... Are you excited? :) Me totaly, 'cause I can't wait to read all your coments which you'll (hopefuly!!) write under this part! :) Remember... More coments + longer coments = new part sooner! :D
P.S.: I promised to myself that I'll study to prímačky more... So, I won't have much time to write, but I'll try upload new part soon :) But you must be active with coments :)
P.P.S.: Hope that my english didn't kill you... I was trying to make no mistakes... I have to practice english little more, so... Just sorrz. love from me xxxx - Horan

*1. časť*

,,Ed, to nemyslíš vážne! Načo tam mám ísť s tebou?!" kričala som naštvane. Vážne nemám chuť ísť na párty k nejakým jeho kamošom. Oni sa tam budú zabávať a opíjať a ja budem sedieť v kúte a ťukať do mobilu. "Ešte nemáš osemnásť," hovoril mi stále, keď som sa túžobne pozrela na fl'ašku vodky, ktorú mi samozrejme hneď zobral.
,,Nicole, neodvrávaj! Ideš tam so mnou a bodka!" povedal naštvane.
,,Nedonútiš ma," povedala som provokačne a založila si ruky v bok.
,,Že nie?" zdvihol obočie a pozrel na mňa, ,,choď sa prezliecť. Alebo tam možeš ísť aj takto, je to na tebe," pokrčil plecami, no so mnou ani nehlo.
,,Ako chceš," zamrmlal si a nebezpečne sa ku mne priblížil. Čakala som čo spraví.
Prehodil si ma cez plece a zamieril k dverám.
,,Eduard Sheeran! Okamžite ma polož na zem!" kričala som a búchala mu do chrbta. On sa len rozosmial a preniesol ma do limuzíny, ktorá čakala pred domom.
,,Nenávidím ťa," zamrmlala som si.
,,Aj ja ťa mám rád," usmial sa na mňa a silno si ma k sebe privinul.
,,Povedz mi, jeden rozumný dovod, na čo tam mám ísť?"
,,Nenechám ťa samú doma."
,,Mám 17, nie 7! Viem sa o seba postarať sama," odvrkla som mu.
,,Chcem ťa mať na očiach. A s chalanmi si budeš určite rozumieť."
,,Lenže ja mám svojich kamarátov a ďalších mi netreba." Túto poznámku odignoroval.
Moj mobil oznámil príchod novej správy, tichým zavybrovaním.
"9:00pm u Thomasa párty. Nesmieš chýbať! xxxx Emily"
Pozrela som na Eda, ktorý nezaujato sledoval cestu von oknom.
"Brat si vymyslel, že musím ísť k jeho kamošom s ním, ale menila by som to za tú párty. xxx Nicole"
"To nemyslíš vážne!! xx Emily"
"Nanešťastie, myslím. Vyskúšam sa vypariť, ale nič nesl'ubujem. x Nicole"
Odložila som mobil.
,,Vystupujeme. Ideš po svojich?" spýtal sa ma Ed. Škaredo som na neho pozrela a vystúpila z auta.
,,Naozaj tu musím ísť? Ed, no ták! U Thomasa je dnes párty, nemožem ísť radšej tam?" poprosila som ho.
,,V žiadnom prípade," pokrútil hlavu a potiahol ma smerom k domu.
,,Prosím," prosila som ho, no on to akoby ani nepočul. Zazvonil a počkal, kým nám niekto otvorí.
Vo dverách sa objavil chalan s drzým úsmevom, roztiahnutým po celej tvári.
,,Jé, ahoj Ed, poď dnu," kývol mu.
,,Louis, toto je moja sestra, Nicole," predstavil ma.
,,Teším ma," široko sa usmial.
,,Super," zamrmlala som si a počkala, kým Ed vojde dnu. A spravila som dobre.
Na Edovi pristáli dve plné vedrá vody a z domu sa ozval nekontrolvatel'ný záchvat smiechu. Opatrne, ale so smiechom, som vošla dnu a prešla k nemu.
,,Začína sa mi to tu páčiť," zasmiala som sa, keď som uvidela jeho naštvaný výraz.
,,Ktorý z vás," sykol naštvane.
,,Načo sa pýtaš, keď je jasné, že to bol Louisov nápad?" opýtal sa blonďák.
,,Poď, dám ti niečo suché," kývol mu jeden, ktorý mal kratučké vlasy a obaja zmizli na schodoch.
,,Ty musíš byť Nicole, Edova sestra, však?" spýtal sa blonďak, ,,ja som Niall a toto je Louis."
,,Uhm," prikývla som.
,,Poď, predstavíme ťa ostatným," usmial sa Louis a potiahol ma do druhej miestnosti. To sú ešte ďalší? Podl'a mňa traja úplne stačia! Po pár minútach prišiel dole Ed a a ten chalan.
,,To je Liam," predstavil mi ho Niall.
,,A tu idú naši dvaja najvačší narciskovia, Zayn a Harry," ukázal Louis na dvoch chalanov, ktorí vošli do obývačky. Rýchlo som k nim zdvihla svoj pohl'ad. Ten zlomok sekundy, v ktorom sa naše oči stretli mi vyrazil dych.
Možno táto návšteva nebude až tak zlá.

Ed ♥ ♥

11 komentárov:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! Preboha to je také super!!!! Úplne WOW! Toten koniec si veľmi pekne spravila ;-) : * .... a prológ bol tiež úlohe super! Tak netypicky si to napísala... Aspoň sa mi zda... :D .... Super!! ;-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hey girl!! Really?? fakt si zo SL?? :D :D vitaj :D tak si citam stories a vravim si že začnem čitat novu "Fall" ked tam ... blahblah zo starej ľubovne :D omg snivam?? narnia?? nemozne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, asi ťa sklamem, ale nie som z tamadial'... :/ Len som tam bola na lyžiarskom... :) Inak som z Košíc... ;) :D

      Odstrániť
  3. Jaaj :) pfu aj tak :D v lubovianskych kupeloch?? :) inac krasne pises aby som nebola odvecí ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš že ani neviem? Niekde tam... :D Ďakujem :) A nie si odveci, ja sa teším z každého komentára :D ;)

      Odstrániť
    2. Zamalo ;) ... :) ja som teraz davala prihlašky do PO a KE :)) tak som zvedava :) ako si na fb ak smiem vedieť?? :) :3

      Odstrániť
    3. Slávka Lav Borovská :) Pošli mi žiadosť... ;) :3

      Odstrániť
  4. Ehm. Čo má toto znamenať? Zabíjas ďalším príbehom. :)
    N

    OdpovedaťOdstrániť