utorok 5. marca 2013

Hazza was here, but...

Teenage dirtbag v cover verzii od chalanov... Niečo, na čom som závislá ;DD So, play it and keep reading :) Staršia vec a je to len z koncertu, takže piskot v pozadí ignorujte :D xx

No pochopíte to? Odkedy sme presiahli 6000 prezretí, som sa tešila, že keď bude presne 6969 tak si to odfotím... Hoby... Včera večer, keď som šla spať, bolo 6945... Som si povedala, že to akurat pridem zo školy a bude 6969... Ale veď né, prečo by aj? Otvorím blog a dzig... 7000. Neže by som sa netešila, alebo čo... :D Teším sa ofcourse, but I missed Hazza!! Kurník :D

Asi ste si stihli všimnúť, že som sa raz znova hrala s grafikou blogu... Ale jak som našla to pozadie, tak som ho musela dať... :) a potom som nejak tak zmenila farby, citát na boku (hodí sa, nie?)... No a babrala som sa s tým hodinu... Tak to posúďte sami... ;) Lebo som so sebou spokojná... :D

A nakoniec... Dáme si nejaké obrázočky, čo vy nato? Už sme dlho nemali... ;) Takže, dajte mi nejaké pekné komentáre ohl'adom čohokol'vek, čo vás trápi resp. zaujíma :) With love, Horanová xoxoxox


  
 
 
 
 
 
 
 
 
Faninka: Ako sa majú tvoje 'korunovačné klenoty?'
Harry: Čo si povedala? Prepočul som to.
Faninka: Ako sa majú tvoje 'korunovačné klenoty' po tom, ako do nich bola hodená topánka?
Harry: Ehm... Dobre... :33 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pamätáte ešte ten koncert?? :D Kiss me, I'm legal <3
 
 
Liam: Ahoj, moje meno je Liam a mám len jednu obličku.
Harry: Ahoj, ja som Harry. Um... A mám dve obličky. ;D
 
 
Teenage dirtbag... Srdcovka <3
 
 
 
 
Some things never change... <3
 
 

2 komentáre:

  1. hihi! ten citat sa teraz fakt hodi... ku nam :) (stredna) ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a grafiku si pekne spravila ;) ...sa mi to paci :)

      Odstrániť