štvrtok 14. marca 2013

Fall 5

Je krátka a no... Napísla som ju asi za 45 minút, takže... :D Ale, keď je dnes ten MDD = Medzinárodný Deň Directionerov, tak som si povedala, že vás poteším a dám časť ;)
Dneska mám aj venovanie... Takže, pre Adell, ktorá mi jediná dala otázku na asku a tým ma jednak neuveritel'ne potešila a aj si zaslúži prekvapko, čo som jej sl'úbila ;)
Takže, my dears, užite si časť, kedy bude nová NETUŠÍM! :D xxx Lav


*5. časť*

,,...And live while we're young," dokončil Zayn. Chalani zakývali faninkám a prešli do zákulisia, kde som bola aj ja s Edom.
,,Boli ste úplne dokonalí," zasmiala som sa a silno objala Harryho.
,,Ďakujeme," odpovedal Niall.
,,A teraz, ideme do baru. Potrebujem sa dať dole," zamrmlal si Zayn.
,,Príde Perrie?" spýtal sa ho Louis a on len smutne pokrútil hlavou.
,,Počkáme na vás vonku," povedal im Ed a vytiahol ma von.
,,Nieže sa opiješ," prikázala som Edovi so smiechom, ,,ja ťa nebudem vláčiť domov."
,,Neboj," zasmial sa, ,,a ty na pitie ani nemysli!"
,,Jeden pohárik," poprosila som ho.
,,Jeden," prikývol. Ešteže netuší, kol'ko pijem normálne, lebo by ma asi zabil.
,,Možme ísť," povedal Louis, keď konečne vyšli s chalanmi von. Nastúpili sme do dvoch čiernych Range Roverov riadených Harrym a Niallom a vyrazili sme do klubu.

,,Vystupovať mládež," oznámil nám (mne, Edovi a Louisovi) Harry. Chytil ma pod pazuchu a vtiahol do klubu. Po ceste sme našťastie nevideli žiadnych novinárov a nestáli ani pred klubom.
Vošli sme dnu a hneď si obsadili jeden box. Objednali sme si nápoje a počkali na zvyšok, ktorý sa musel kvoli Niallovi zastaviť v nejakom fastfoode.
,,Nicole, ideš tancovať?" opýtal sa Harry a ja som prikývla. Chytil ma za ruku a vytiahol na parket. Položil si ruky na moj pás a ja som sa oprela o jeho hruď. Bolo nám jedno, že hrala nejaká rýchla pesnička. Hýbali sme sa pomaly a ignorovali dav. Boli sme v takej tej svojej bubline.
Tak ubehol celý večer. Pretancovala som ho vačšinou s Harrym, no párkrát som bola aj s Edom a s ostatnými chalanmi.
,,Chalani, ja už pojdem. Chcem sa prejsť domov," povedal Harry.
,,Možem ísť s tebou?" opýtala som sa ho.
,,Nie," odbil ma a rýchlo zmizol.
,,Niekedy má také divné obdobia, kedy potrebuje byť sám," povedal Zayn a nalial do seba ďalší pohárik. Nepreháňa to už chlapec?
,,Zayn?" povedala som, ,,deje sa niečo?"
,,Všetko v pohode," postavil sa a zamieril k zadnému vchodu, ,,hneď som naspať."
,,Správa sa divne," povzdychol si Niall.
,,Trochu sa o neho bojím," povedal Liam. Ja som sa bez slova postavila a zamierila za ním. Vyšla som zadným východom na ulicu, kde som sa obzrela. Zayn stál asi desať metrov od dverí a fajčil.
,,Dáš mi jednu?" opýtala som sa ho. Bez slova ku mne naklonil krabičku z ktorej som si vytiahla jednu cigaretu. Nefajčím, len príležitostne. Vačšinou na oslavách, keď si dajú všetci.
,,Čo ťa trápi?" spýtala som sa ho, ,,nepoznám ťa dlho a ani dobre, ale niečo ťa určite trápi. Ak o tom nechceš hovoriť, v poriadku." Na chvíl'u medzi nami nastalo ticho.
,,Ja... neviem čo sa so mnou deje. Myslel som si, že Perrie milujem a že ona je tá pravá. Ale nie je to tak," povzdychol si.
,,Stretol si, niekoho iného, však?" opýtala som sa a on len prikývol, ,,a šialene si sa zamiloval." Znova bolo odpoveďou len prikývnutie.
,,Volá sa Adel a je úplne dokonalá. Neviem, čo budem robiť," pošepol smutne. Mala som chuť objať ho, tak som to aj spravila. Objatie mi opatoval.
,,Daj tomu čas. Možno to je len chvíl'kové pobláznenie. Ale nepodvádzaj Perrie. Síce ju nepoznám, ale ona si to nezaslúži. Žiadne dievča si to nezaslúži."
,,Ďakujem Nicole," pošepol a dal mi pusu do vlasov.
,,Nemáš zač. A Zayn, odkáž prosím Edovi, že idem domov a nech sa o mňa nebojí," povedala som mu a on prikývol. Otvoril si dvere a vošiel dnu.
Pomalým krokom som vykročila po ulici a zamyslene pozerala na zem. Pravdepodobne by som takto išla až domov, ak by som nezačula známy hlas, ktorý ma prinútil pozrieť sa inde ako pod moje nohy.
No neviem, či som to mala robiť.

Question - Čo resp. koho tam uvidela ako čo robí? (Tak divnú otázku som ešte nedala -.- Ale komenty!)

3 komentáre:

  1. Áaaa já ten příběh miluju:3 píšeš naprosto dokonale:') a moc Děkujů:*:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juj.. Ty si cute :) a bude tam Hazza.. Asi.. Ja neviem vobec nemam talent na taketo doplnovacky :D necham sa prekvapkat :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeeej ty si zlata... :) ... Sranda že to vravim práve ja ktorej sa to ani netyka :D :D ... A ... Pekne! Čo ti mám na to povedať ??... Cute ;-) : **

    OdpovedaťOdstrániť