sobota 2. marca 2013

Dance Changed My Life - 22. kapitola

Vyžiadali ste si pokračovanie, tak nech sa páči... xx
btw- čítajte prológ k mojmu novému príbehu (Fall)... Prvá časť bude čo najskor :) - Horanová


DCML 22. kapitola
.....min. 13+ pokračovanie

Keď sme sa dostali pred jeho byt, on otvoril a naznačil mi nech idem prvá.
,,A keď nie??" spýtala som sa na truc.
,,Keď čo nie??" zaskočilo ho to.
,,Ak nepôjdem dnu. Čo spravíš??" spýtala som sa s frajerským úsmevom.
,,To sa chceš nechať prosiť??" spýtal sa so zdvihnutím obočím.
,,Napríklad..." záhadne som sa usmiala.
,,Hmmm... Tak dnes nie." vyslovil, bleskurýchle ma zobral na ruky a prenesiol do bytu. Zabuchol za nami dvere a pustil ma na zem. ,,Čo povieš na niečo také??" spýtal sa so značným pocitom zadosťučinenia.
,,A keby som spravila toto??" a pristúpila som k dverám a položila ruku na kľučku, no on ma predbehol a ku dverám postavil nohu a položil ruku vedľa mojej hlavy, takže mi zabránil v akomkoľvek pohybe.
,,Tak by som spravil niečo takéto." začal sa až nebezpečne približovať k mojej tvári. ,,Myslíš si, že na svete existuje otázka, ktorú by si mi položila tak, aby som ti nedokázal odpovedať??" špičkou nosa sa ma už takmer dotýkal.
,,Uvidíme...." usmiala som sa. ,,Tak sa predveď...." schválne som to povedala tak dvoj až trojzmyselne.
Na zlomok sekundy som zazrela na Liamovej tvári výraz "Čo tým myslela?!?!" a tak som pomaly pokračovala:  ,,..... Ako si žiješ??"
,,Hmm... V celku úžasne." usmial sa Liam. ,,To ti musí stačiť."
,,Ale ja chcem vidieť tvoj byt!!!!" bezmocne som skríkla.
,,To mi je teraz úplne jedno...." jednoducho povedal a nalepil sa na mňa. Bozkával ma, šmátral po mne, vyzliekol mi bundu a potom...... Si ma znenazdajky prehodil cez plece.
,,Čo to?!?!...." bezvýznamne som sa spýtala a rukami som mu jemne búšila do chrbta.
Zamieril do spálne, kde ma zhodil na posteľ. ,,Tu ti nebude zima a bude ti tu VEĽMI pohodlne." usmial sa.
,,Uvidíme..."
,,Daj s tým pokoj!" zamračil sa Liam na čo som mu len vyplazila jazyk.
,,Veď už idem..." zaškeril sa.
,,Pako....." a viac som už nestihla, lebo moje ústa zamestnal trochu inou činnosťou.

,,Zajtra ráno nevstaneme..." povedala som, keď sme si, už kvalitne nabažení sexu, ľahli vedľa seba.
,,A na čo??"
,,Veď máme tréning...."
,,Taaaak šak, raz nemusíme prísť...."
,,Možno ty nie.... Ale ja hej, lebo ani zajtra nepríde Mima." prezradila som.
,,Hmmm... Ináč, včera večer došiel Paul, čiže by sme za ním mali skočiť.... Samozrejme ak sa nemienime zase pohádať....." zasmial sa.
,,Hahaha!"
,,Ale ja to myslím vážne...."
,,Šak dobre... Zajtra uvidíme...." usmiala som sa pri spomienke, čo Liam spravil, keď som naposledy povedala "uvidíme".
,,No dobre pome spať, lebo ja zajtra idem na tréning a ty moj zlatý tiež..." nekompromisne som povedala.
,,Ale...." zaprotestoval.
,,Bez debaty.... Kto ti kázal toľko vystrájať v noci??"
,,Žeby ty???"
,,Až tak vyslovene to nebolo.... A šak mal by si byť rád.... Robím ti kondičku...." zasmiala som sa.
,,Ooo... Tak to by sme na nej ešte mali trochu popracovať...."
,,Daj si trochu pohov.... Po prvé ráno nebudeš vládať, a po druhé bude ešte toľko príležitostí na sex, že ti to pôjde hore krkom...."
,,S tebou nikdy." úprimne sa na mňa usmial.
,,Aj ja ťa ľúbim...." úprimne som sa naňho pozrela.
,,Len ľúbiš???"
Prečo som mu toho hovorila tak veľa??? ,,Ja.... Neviem. Prepáč, ale len dnes... Vlastne včera sme sa uzmierili.... Daj mi trochu času. Ok?" pozrela som na Liama spýtavým pohľadom.
,,Fajn!! Tak ani ja ťa ešte nemilujem!" naoko urazene povedal, ale po chvílke si ma pritúlil.
,,Dobrú...."
,,Dobrú, a ráno máme budíček...." usmiala som sa.
,,Už sa teším....."
,,No veď uvidíme...." zasmiala som sa a uvedomila som si, že som zase povedala "uvidíme".
,,Čo s tým "uvidíme" máš???" udivene sa opýtal Liam.
,,Čo ja viem?!? Asi sa to ku nám hodí...."
,,Ako to myslíš??"
,,Prosím ťa chcela by som už vážne spať."
,,Ale..." zaprotestoval Liam, no ja som mu ústa zalepila bozkom. Po chvíli som sa odtiahla a povedala: ,,Dobrú."
,,Po tomto sa ťažko spí...." vzdychol Liam.
,,My dneska nebudeme spať. Čo?!?!"
,,Asi nie...." usmial sa a začal ma bozkávať.......
:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára