utorok 12. marca 2013

Teenage Dirtbag

Sl'úbený darček v podobe - JEDNODIELOVKY! Už tu žiadna dlho nebola, so enjoy... ;) Mám rozpísaných ešte zo tri, takže akonáhle budú, objavia sa tu ;) Vaša Horanová, ktorá venuje toto sebe a Em :) xxx Love ya guyz



*NIALL*
,,Niall!"
,,Chalani, dajte mi pokoj! Nechcem nikam ísť!" naštvane som tresol rukou do stola.
,,Kebyže je to na nás, tak nemusíš, lenže vieš akí su manažéri..." povzdychol si Harry.
,,Lenže ja im nerozumiem. X-krát som povedal, že nechcem chodiť s modelkou ale s directionerkou. Tak prečo ma, do riti, nútia ísť na rande s nejakou preumelkovanou barbinou?!" zasyčal som naštvane. Niekedy som fakt nechápal ich logiku.
,,Nepojdem tam. A je mi jedno, kto čo povedal," povedal som a zamieril preč. Rýchlo som si z vešiaka zvesil svoju čiernu koženú bundu, na hlavu som si natiahol flexu a nohy som jedným rýchlym pohybom obul do mojich obl'úbených Supier. Ramenom som sa zaprel o ťažké vchodové dvere a vyšiel do slnečného počasia. Dosť nezvyčajné na Londýn - pomyslel som si a pridal do kroku. Mojím ciel'om bol Hyde Park. Taxík som si nebral, veď sa treba trochu poprechádzať. No po pár krokoch som to ol'utoval. Všade som videl foťáky a faninky. Fakt som na nich nemal chuť, tak som len zamyslene kopal do kameňov, ktoré sa poval'ovali na chodníku a pohmkával si nejakú pesničku.
Zdvihol som hlavu, až keď som si všimol, že som už skoro na mieste. Obzrel som sa na obidve strany a rýchlo prebehol cez cestu. Vošiel som do parku a spustil sa na prvú vol'nú lavičku.
Vytiahol som mobil z vrecka, slúchadká som si strčil do uší a rýchlo prstom prebehol zoznam pesničiek a náhodne som na jednej zastal. Teenage dirtbag.
Toto mi niekedy chýba. Typická stredoškolská pesnička. Tínedžerská. To najkrajšie obdobie živita, ktoré som preskočil. Kvoli čomu? Jasné, spev milujem, ale niekedy mi to, že mi všetci riadia život lezie hore krkom. Niekedy potrebujem vypnúť a schúliť sa v objatí milovanej osoby. Škoda, že ja moju princeznú ešte nemám.
,,Niall?" ozvalo sa vedl'a mňa a ja som si vytiahol slúchadká z uší. Opatrne som zdvihol hlavu. Stáli pri mne dve dievčatá. Jedna trochu vyššia, so zlatistými vlasami a okuliarmi. Mala na sebe 1D bejzbalovú mikinu a spod nej vytrčalo pásikavé tričko. Tá druhá, mala na hlave flexu, čierne tričko s našou fotkou a cez to prehodené sako. Na krku jej vyseli slúchadká z ktorých som zachytil slová Teenage Dirtbagu. Náhoda?
,,Áno?" usmial som sa na nich.
,,Podpíšeš sa nám?" povedala tá prvá a ja som prikývol. Z vrecka som vytiahol fixku, ktorú som tam mal stále pre prípad núdze a podpísal im papiere, ktoré mi podali.
,,A Niall?" oslovila ma tá druhá. Pozrel som jej do očí, ktoré sa úplne radovali.
,,Ďakujem ti, za všetko, čo si kedy spravil pre fanúšikov. Si najlepší," široko sa usmiala a nesmelo ma objala. Nebola si istá, či može. Prečo by nemohla? Veď som normálny chalan.
,,Nemáš začo," povedal som jej. Zhlboka som sa nadýchol jej vone a potom ju pustil. Objala ma aj tá druhá a potom sana seba pozreli.
,,Ideme?" spýtala sa tej svojej kamošky.
,,No poď," usmiala sa na ňu a zamierili niekde preč. Ja som sa naspať posadil a zamyslel sa. Bola krásna, zlatá a directionerka. Presne ako pre mňa. Mala roztomilý prízvuk, takže nemohla byť z tade. Ani tá jej kamoška.
Po asi piatich minútach rozmýšl'ania nad ňou som si povzdychol. Niečo mi vravelo, že je to ona. Tá pravá.
***
*LAV*
,,Ešte stále neverím, že som sa stretla s Niallom a objala ho!" povedala som Em už asi po tisíci raz. A znova, po tisíci raz som si všimla v jej tvári smútok. Aj ona chcela stretnúť Harryho a povedať mu, čo pre ňu znamená. Od toho stretnutia v parku prešli už štyri dni a ja som to ešte nerozdýchala. Em to išlo l'ahšie, no ak by sme stretli Harryho, určite by to predýchavala ešte minimálne pol roka.
,,Lav, len zhlboka dýchaj. Skočíme na koláč. Mám chuť na sladké," povedala a ja som sa rozosmiala. Jedlo. Jedlo = Niall. Och, zase som myšlienkami pri ňom.
Rýchlo sme sa obliekli a zamierili do kaviarne, ktorá bola oproti nášmu hotelu. Vošli sme dnu, kúpili si koláče a sadli ku stolu. S úsmevami sme sa do nich pustili.
,,Lav?" povedala po chvíli dosť nahlas.
,,Hm?" opýtala som sa s plnými ústami.
,,Neuveríš, koho práve vidím," povedala rozrušene a ja som otočila hlavu aby som sa pozrela, kam hl'adí. K našemu stolu mierili dve postavy. Jedna s nadšením a druhá ho neprejavovala až tak vel'a. Ako to, že idú k nám?
O pár sekúnd zastali pri našom stole. S Em sme na nich len pozerali s vypúlenými očami.
Niall sa roztomilo usmial a vytiahol z vrecka dva lístky, ktoré položil na stol a skor, ako sa stihla čo i len jedna z nás spametať, zmizli preč.
,,To-o č-čo bolo?" vykoktala som sa prvá.
,,Vyzeralo to ako Niall a Harry," povedala pološeptom.
,,Sakra, veď to boli oni!" vyhrkla som.
,,Ja viem," pošepla a sklonila hlavu.
,,Em, no ták," povedala som a presadla si bliššie k nej, ,,nebuď smutná."
,,Ale veď on tu bol a ja som mu nestihla povedať ani jedno blbé ahoj!" povedala naštvane a hlas sa jej poriadne triasol.
,,Neboj, toto nebola tvoja posledná šanca," pošepla som jej.
,,Čo, zavoláš Kevinovi a vrátiš čas?" uchechtla sa s dávkou sarkazmu v hlase.
,,Nie, myslím toto," ukázala som na stol, kde ležali lístky, ,,nevšimla si si ich?"
,,Mala som dosť práce so sledovaním pána dokonalého," zasmiala sa a potiahla nosom. Nahla som sa po ne a spolu sme si ich prezreli.
,,Sú na dnes," skonštatovala.
,,Ju dont sej?" odvetila som so smiechom.
,,Si debil," jemne ma trepla do hlavy.
,,No poď, ideme na hotel. Chcem vyzerať úžasne," povedala po minútke a ja som vedela, že má ovel'a lepšiu náladu. So smiechom sme prešli do hotela, kde sme sa celý čas do koncertu pripravovali.
Vlasy, tvár... S oblečením sme mali najvačší problém. Po dvoch hodinách kombinovania a prezliekania sme mali vybraté oblečenie. Em si zobrala modré rifle, biele tričko a čiernu bejzbalovú mikinu, na ktorej mala vzadu našité 'Mrs. Styles'. Ja som si vzala čierne rifle, biele tričko a modrú bejzbalovú mikinu, na ktorej som mala vzadu napísané 'Mrs. Horan'. Zladili sme sa. Na nohy vysoké botasky, Em si zobrala ešte tašku, skontrolovali sme lístky a mohli sme ísť. Stopli sme si taxík a previezli sa k O2 aréne.
Keď sme tam prišli, usadili sme sa na svoje miesta a čakali, kým prídu chalani. Nemuseli sme čakať dlho. Vybehli na pódium a začali sa blázniť. Presne tak, ako sme to poznali z videí. A teraz, zažívať to naživo.
,,Bavíte sa?" zakričal Louis do mikrofónu a odpoveďou mu bolo ešte vačšie rozkričanie arény. Rozozneli sa prvé tóny pesničky, ktorú som doverne poznala. Moja srdcovka. Teenage dirtbag. Samozrejme, že sme s Em spievali ako šialené. Po pesničke Niall vystúpil dopredu a priložil si mikrofón k ústam.
,,Túto pesničku som chcel venovať jednému dievčaťu, pre ktorú som niečo ako Noel. Toto bolo pre teba," usmial sa mojím smerom a ja som sa skoro roztopila. Vážne toto povedal Niall Horan? Mne? A to ešte nebolo všetko. Hodil jeden pohl'ad na Harryho, ktorý mu prikývol. Pozrela som na Em, ktorá tiež ničomu nechápala. Otočila som sa k pódiu. Všimla som si tam El, Dan a Perrie. Niall s Harrym mierili dopredu, ku nám. Po tme som nahmatala Eminu ruku a silno ju stisla. Ona mi ten stisk opatovala ešte silnejšie. Oni dvaja zastali na kraji pódia, vytiahli si z uší slúchadká a naklonili sa k nám.
,,Idete hore?" spýtal sa nás Niall a my sme omámene prikývli. Podali nám ruky a vytiahli na pódium. Em sa celá triasla od vzrušenia a ja som na tom nebola určite o nič lepšie. Pery sa mi roztriasli. Toto nemože byť pravda. Určite snívam.
Usadili nás na stoličky a začali spievať Little things. Videla som, ako sa Em roztápala. Predsa, keď jej Harry spieva jej obl'úbenú pesničku...
Po odspievaní si išli dať prestávku a nás vzali so sebou. Obe s Em sme na nich pozerali s otvorenými ústami.
,,No viete," začal nervózne Harry. Rukou si prehrabol vlasy, po čom mu odstávali do všetkých strán.
,,Možno sme sa tak nejak zal'úbili," dokončil za neho Niall.
,,Možno? Fakt Niall?" ozvalo sa z niekadial' spoza nás a ja som podl'a hlasu spoznala Louisa.
,,Drž hubu," zavrčali naraz Niall s Harrym a my sme sa rozosmiali.
,,Ty sa na mne nesmej!" ukázal na mňa prstom Niall, z čoho mi bolo ešte smiešnejšie. Em na tom bola rovnako, lenže ona nemala tol'ko sebakontroly a vybuchla do smiechu, po čom som sa musela rozosmiať už aj ja.
,,Niečo som ti povedal," uškrnul sa Niall a podišiel ku mne. Rýchlo si ma prehodil cez rameno a vybehol na pódium. Bola som otočená prakticky dolu hlavou. Na pódiu si so mnou spravil ešte jedno kolečko a potom ma položil na zem. Kútikom očka som si všimla, ako Em objíma Harryho v zákulisí a podvedome som sa usmiala.
,,Lav," oslovila ma mojím menom. Zaujímalo by ma, z kade ho vedel. Možno z tej kaviarne, keď ho Em vykríkla.
,,Will you be my princess?" povedal do mikrofónu a nahodil na mňa ten najroztomilejší kukuč, aký sa dal.
,,Only, if you'll be my prince," odpovedala som mu. On sa široko usmial a silno ma objal.

Koniec :)

10 komentárov:

  1. Boze.. Boze.. Preco mi to robis? Vlastne.. Slavomiiiiiiiiiiraaaaaaaa!!!!! Do u wanna kill me? A co moj happy end with Haroldiiiik?? Musi to mat pokracovanie!!
    Ale je to dokonale :3 uplne vystihujuce nas dve :D :D krasne. Somna teba proud <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem... A keď sa mi bude chcieť (trololol good joke :D) tak napíšem to pokračovanie... Ale veď ma poznáš... Malá pravdepodobnosť ;) :D x

      Odstrániť
  2. :O :O ..také krásne :)..trošku som prešla z reality do deju ..krásne fakt :) .. ešte chcem(e)! !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem... ;) A ešte dám... Em ma prehovorila (ani sa vel'mi snažiť nemusela :D)... Pokúsim sa čo najskor, ale neviem kedy sa podarí... Nechcem nič sl'ubovať,lebo ja nikdy nedodržím dátumy :D Ale bude na 100% x

      Odstrániť
  3. jaj! ja chcem pokračovanie!! A aj z pohľadu Em a Hazzy :3 prosííím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. bvncodsln _____________ rozplývam sa tu *-* sakra, prečo sa to nemôže stať aj naozaj? O.o fuck reality -_- Ale inak, je to superky ako vždycky ;))

    PS: To píšem ja, SD žena :-DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si vravím, že fuck tú sviňu... :D :D A ja viem, že to píšeš ty, moja SD ;) :D x

      Odstrániť
  5. :)) proste toto je skvelé :-o no neustále som sa usmievala, jak keby ma kopol elektrický prúd :D

    OdpovedaťOdstrániť