nedeľa 31. marca 2013

Fall 10

Ako prvú vec si pustite TOTO (Jedward - Young love) alebo TOTO  (Example - Playing in the shadows)... Moje dve srdcovky, pri ktorých som to písala, takže... Tak... :D
No, s touto časťou som maximálne spokojná (myslím, že som s ňou najspokojnejšia)... Uvidím vaše názory ;) Čím viac komentov, tým skor časť. :) xx - Horanová


*10. časť*

Na tvári ma šteklili jemné slnečné lúče. So zavrčaním som si vytiahla perinu vyššie, aby som sa pred nimi skryla a pokračovala ďalej v mojom prerušenom spánku.
Z polospánku, ktorý som nabudla, ma vytrhla až spomienka na včerajšok. Prudko som sa posadila a rozhliadla sa po izbe. Mojej izbe. Čo tu sakra robím? A prečo je posledné, čo si pamatám bozk od Harryho? Na vankúši vedl'a mňa ležal zložený papier. Opatrne som ho otvorila. Ležalo na ňom jedno slovo.

Prepáč. H

Natiahla som sa po mobil, kde som našla niekol'ko správ, ktoré som ani neotvorila. Len som v kontaktoch našla Harryho číslo a rýchlo ho vytočila. Keď po siedmich zazvoneniach nezdvihol, naštvane som zrušila.
Vytrepala som sa z postele a šuchotavým krokom zamierila do kuchyne. Otvorila som chladničku a prezrela jej obsah. Nakoniec som si zobrala jeden jogurt a sadla si na gauč. Natiahla som sa po ovládač a zapla si telku. Po prezretí asi desiatich programov som nechala pustenú Teóriu Vel'kého Tresku. To nikdy neomrzí.
,,Johny," povedala som a sledovala Edovho kocúra, ako mieri ku mne. Vyliezol na moje nohy a pritúlil sa na moju hruď. Škrabkala som ho po chrbte a on len pokojne priadol.
Ani neviem kedy, pripojil sa ku mne Ed. Bez slova sme sledovali telku, každý zabratý vo svojích vlastných myšlienkach. On pravdepodobne o Arii a ja o Harrym.
Čo sa včera dialo po tej puse? To ma zaujímalo najviac. Netrápilo ma, ako som sa dostala domov a prečo sa mi ospravedlňuje. Zaujímala ma tá pusa.
Zložila som zo seba Johnyho a vybehla hore po schodoch. Zobrala som si mobil a skontrolovala správy. Mala som tam jednu od Emily, jednu od Thomasa a od Ashtona. S úsmevom som otvorila Ashtonovu. Že či som to už povedala. Nie, nepovedala Ashton, prepáč.
Od Thomasa a Emily boli skoro rovnaké - pýtali sa, kde som zmizla. Nikomu som neodpisovala, len som vytočila Harryho číslo.
Na moje prekvapenie mi zdvihol.
,,Hm?" povedal rozospato.
,,Harry?" šepla som.
,,No?" odsekol.
,,Možme sa stretnúť?" poprosila som ho.
,,Vieš kol'ko je hodín?" zamrmlal si.
,,Jedenásť. Okolo druhej pri Starbuckse, dobre?" opýtala som sa.
,,Hej," zašomral si a zložil. L'ahla som si na postel' a začala sa psychycky pripravovať na naše stretnutie.
***
,,Ďakujem, že si prišiel," usmiala som sa a on prikývol.
,,Čo potrebuješ?" opýtal sa ma.
,,Chcem hovoriť o včerajšku," povzdychla som si.
,,Tak hovor," povedal a v jeho hlase nebolo počuť ani náznak záujmu.
,,Prečo si ma pobozkal?" spýtala sa ho a čakala na jeho reakciu. Neodpovedal, len uprel pohl'ad na zem.
,,Harry," povedala som znova, ,,prečo si to urobil?" Neodpovedal. Zastala som a on sa zastavil pár metrov odo mňa.
,,Prečo si to urobil? Prečo si ma pobozkal?" opakovala som to dookola.
,,Nicole, nemala si tam čo robiť!" zvreskol naštvane. Vyzeral, že je na pokraji s nervami.
,,Aha, takže, keď niekoho vyhadzuješ z oslavy, tak ho bozkávaš?! Čo si ťa tam Emily najala ako vyhadzovača?!"
,,To ťa nemusí trápiť," odsekol a z vrecka vytiahol nejaký biely cukrík. Hodil si ho do úst a pomaly ma preskenoval pohl'adom.
,,Mal si pravdu. Mali by sme sa prestať stretávať," povedala som naštvane. Zvrtla som sa na pate a zamierila preč.
,,Nicole!" zakričal za mnou. Zastala som a pomaly sa otočila.
,,Pozri. Pravdou je, že..." začal no nedokončil, ,,nemožem ti povedať, prečo by sme sa nemali stretávať a prečo som ťa pobozkal. Je mi to l'úto, ale nemožem!"
,,Nemožeš, alebo nechceš?" opýtala som sa ho a priblížila sa k nemu, nespúšťajúc pohl'ad z jeho očí.
,,Ja..." povedal, no nedokončil. Sledoval moje oči a opatrne mi zastrčil prameň vlasov za ucho.
,,Prepáč," zašepkal a jemne sa obtrel perami o moje čelo, ,,nedokážem."
,,Čo nedokážeš?" pošepla som.
,,Nemožem sa s tebou stretávať, pretože to nedokážem. Nezvládam to a včerajšok bol dokazom. Prepáč mi to," pokrútil hlavou a pohladil ma po líci. Ešte raz mi smutne pozrel do očí a rozbehol sa preč.
Oprela som sa o strom a sledovala ho, ako nastupuje do auta. Naštartoval a zmizol. Snažila som sa potlačiť slzy, ktoré sa mi drali z očí, no márne. Začali mi stekať po lícach, ako o závod. Nohy sa mi roztriasli a pomaly som sa spustila na zem. Rukami som objala svoje kolená a tvár som si sklonila dole. Prečo mi to ten chalan robí?

4 komentáre:

  1. Prosím si ďalšiu časť! Chcem júú :-* <3 Je to pekné! Dokonalo píšeš! :-* <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. napsala sem to už mockrát a napíšuto znova, je to úžasný!:OO<3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So amazing. Proste je to úžasné a ešte neviem aké rôzne synonimá to môže mať. Až mi slza vybehla :)

    N

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Akože ďalšia nič?
    Som vcítená do tohto príbehu a potrebujem ďalšiu virtuálnu možnosť uniknúť z reality:)

    OdpovedaťOdstrániť