sobota 9. marca 2013

Fall 4

Ak to nemá hlavu ani patu, tak sa ospravedlňujem, ale písala som to od konca... -.- Poctivo (!!) sa učím na prímačky, takže do začiatku apríla budú časti málokedy, ale budem sa snažiť čo najviac...
Now.. Mám pre vás takú malú challenge... :) Čo by ste pre mňa nespravili, však? :D No... Tu je moj ask - ask.fm/LavGleave (je aj na boku, v kolónke kontak na Lav) KTO SA MA SPÝTA NAJLEPŠIU OTÁZKU, dostane odomňa prekvapenie... Uvidíte aké... ;D Čas máte do 11.3., 22:00... Na ďalší deň sa dozviete, koho som si vybrala... :) Ale prosím vás... PODPÍŠTE SA TAM! Ul'ahčíte mi prácu... thanx - Horanová xoxoxox

*4. časť*

,,Ahoj," počula som ho z chodby.
,,Nicole bude o chvíl'u, počkaj," zasmial sa Ed a ja som si nahádzala posledné veci do kabelky. Ešte raz som si prešla leskom po perách a rozbehla som dole.
,,Ahoj," uškrnula som sa a rýchlo som sa obula.
,,Nebuď dlho," povedal mi Ed, ,,a daj na seba pozor."
,,Neboj, bude so mnou. Nič sa jej nemože stať," odpovedal mu Harry s úsmevom. Chytil ma za ruku a potiahol smerom k jeho autu. Znova mi gentlamansky otvoril dvere, aby som mohla nastúpiť.
,,Skočíme ešte ku mne, potrebujem si zobrať jednu vec," usmial sa a ja som mu prikývla. Naštartoval a mohli sme vyraziť.
Po pár minútach sme zastavili pred ich domom.
,,Počkáš tu, či ideš so mnou?"
,,Idem s tebou," prikývla som a rýchlo vystúpila, skor ako mi stihol prísť otvoriť dvere.
,,No poď," potiahol ma smerom k domu. Prehodil si ruku cez moje plecia a druhou rukou šikovne odomkol dvere.
,,Takže, vitaj u nás," kývol mi.
,,Ďakujem," nesmelo som sa na neho usmiala.
,,Skočím hore a hneď som naspať. Tu stoj," ukázal mi a ja som sa oprela o stenu. Vybehol po schodoch hore a zmizol mi z pohl'adu. Z vrecka som vytiahla mobil, ktorý oznámil príchod hovoru.
,,Jop?" zdvihla som.
,,Čavko kočka, máš čas?"
,,Spusti."
,,Potrebujem skočiť na manikúru, pedikúru, nákupy, ku kaderníčke... Veď to poznáš. Phil ma pozval večer na rande, takže musím vyzerať skvelo."
,,Zlatko rada by som, no nemožem," trošku som stíšila hlas, ,,idem vonku s jedným chalanom."
,,Nicole! Prečo si mi nič nepovedala?! Kto je to? Je pekný? Gentlaman? Hm?" zasypala ma otázkami.
,,Emils... Musím končiť. Neskor ti volám zlatko. Pá!" cmukla som do mobilu a rýchlo zložila skor, ako sa ma niečo mohla spýtať. Harry zbehol po schodoch a za ním išli Liam a Louis.
,,Ejha, Harry prečo si nepovedal, že si si tu priniesol Nicole?" spýtal sa ho Liam.
,,Aj ja vás rada vidím," uškrnula som sa.
,,Ideme?" opýtal sa Harry a ja som prikývla. Rýchlo ma potiahol za ruku von.
,,A použite gumu, deti!" zakričal za nami ešte Louis. Kusla som si do líca, aby som zabránila smiechu. Harry sa zatváril dosť vážne.
,,Veď on len srandoval," pošepla som mu, keď sme si sadli do auta.
,,Ja viem," povzdychol si a naštartoval.
,,Kam pojdeme?" opýtala som sa ho.
,,Rozmýšl'al som, že by sme mohli skočiť len tak do parku, prejsť sa. Teda, ak ti to nebude vadiť," usmial sa, čím vykúzlil jamky vo svojich lícach.
,,Jasné," prikývla som a zaborila sa hlbšie do sedadla.
O pár minút sme zaparkovali neďaleko Hyde parku.
,,Skočíme ešte do Starbucksu?" spýtal sa ma a ja som prikývla. Jednou rukou otvoril sklenené dvere a podržal mi ich, aby som mohla prejsť. Rýchlo sme zamierili k pultu.
,,Čo si dáš?" opýtal sa.
,,Vanilkové latté," s úsmevom som odpovedala.
,,Jedno vanilkové a jedno orieškové latté, poprosím," objednal. Po pár sekundách sme už vychádzali von, usrkavajúc si zo svojich horúcich nápojov. Naše kroky smerovali do Hyde parku.
,,Nicole?" oslovil ma.
,,Hm?" odchlipla som si.
,,Neprišla by si zajtra na koncert?" spýtal sa nesmelo. S úsmevom som prikývla.
,,Fakt prídeš?" povedal neveriacky.
,,Jasné, prečo by som neprišla? Len mi musíš zohnaň lístok," oznámila som mu, ,,lebo pokial' správne viem a to viem správne, všetky vaše koncerty sú beznádejne vypredané."
,,Vieš správne," prikývol, ,,ale náhodou tu mám dva lístky. Teda nie náhodou, zámerne," z vrecka vytiahol lístky a podal mi ich, ,,zober niekoho so sebou. Rád by som ťa tam videl."
,,Hocikoho?"
,,Sú to tvoje lístky, takže áno, hocikoho."
,,Vel'mi ďakujem!" povedala som natešene a silno ho objala. Najprv vyzeral byť trochu zaskočený, no po chvílke uvažovania mi objatie opatoval. Tá jeho voňa... úplne ma opantala. Zhlboka som sa jej nadychovala a každým naplnením pl'úc sa vo mne rozliehal lepší a lepší pocit.
,,Dobre voniaš," pošepla som mu, keď sa odo mňa odtiahol.
,,Ďakujem. To mi ešte nikto nepovedal. Vačšinou chvália moje sexy telo, dokonalé vlasy a nádherné oči," povedal s jeho typickým úškrnom.
,,Si skromný," zasmiala som sa.
,,Ja viem," povzdychol si, akoby to počúval dvadsaťstyri hodín denne sedem dní v týždni.
,,Veď vravím. Skromnosť sama o sebe."
Prehodil si ruku cez moje rameno a spolu sme zamierili do stredu parku. Sledovali sme deti, ktoré sa bláznili a ich mamy, ktoré na nich hlasno kričali, aby sa aspoň trochu ukl'udnili. Potichu som sa zasmiala, keď som zbadala nejakú mamu ako karhá svoje dve deti, ktoré mali zablatené oblečenia.
,,Niečo smiešne?"spýtal sa ma.
,,Len mi tieto deti pripomínajú mňa a Eda. Stále sme vystrájali hlúposti a potom nás mama išla prizabiť."
,,U nás som robil blobosti len ja. Mama s Gemmou mali so mnou len problémy."
,,Viem si to predstaviť," uchcetla som sa.
,,Hlavne, keď každý deň volali mame zo školy, čo som vyviedol. Zlaté staré časy."
,,Pri mne škola až tak dobrá nebola," povzdychla som si.
,,Prečo?" opýtal sa so záujmom.
,,Školu som nikdy nemala v láske. A hlavne odvtedy, čo sa Ed stal slávnym. Dovtedy o mňa nikto ani len nezakopol a potom, som zrazu bola najobl'úbenejším človekom na škole. Všetci sa so mnou chceli zrazu 'kamarátiť'. A ja som ich posielala všetkých zaradom doriti. Nejak tak som si znepriatelila celú školu. Tak som len so zaťatými zubami dokončila povinnú dochádzku a vypadla k Edovi, ktorý z domu odišiel tiež, čo najskor ako sa dalo."
,,Nepáčilo sa vám doma?"
,,Nieže nepáčilo. Lenže naši rodičia nás silou mocou tlačili do učenia. Keď Ed trhol so školou v 16, ešte to nejak predýchali. No, keď som im povedala to isté aj ja, myslela som, že ma na mieste zabijú."
,,Moja mama našťastie neprostestovala proti tomu, že som tiež skončil školu v 16. Ona je strašne chápavý človek. A otca to nejak netrápilo."
,,To sa máš," usmiala som sa.

11 komentárov:

  1. Dalšiuu...a možem sa opytat? ked sa učíš an prijímačky na akú školu chceš íst?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je aj 5, neviem, či si ju už čítala... Novú sa pokúsim zajtra, ale nemám z nej ešte ani čiarku, takže neviem, či sa to podarí... :D
      A čo sa týka gymnázií... Chcem ísť na 5- ročné.. Buď na Edity Steinovej alebo na Park mládeže v Košiciach... :) :D x

      Odstrániť
    2. Hej čítala je to krásne :3 a kedy máš prijímačky?

      Odstrániť
    3. Ďakujem.. Na prvú školu mám o týžfeň v pondelok (25.3) a na druhú mám niekedy okolo 10.4.. Asi týždeň po prázdninách ;) x

      Odstrániť
    4. a ešte mám otázku :D ja sa snažím dotať na bilinguálne gymnázium a onedlho máme skúšky...ty si sa kolko alebo odkedy začala učit na skúšky?
      (Prosím nemohla by si niekde zdielat moj blog? Prosíím http://comecuddlewithme.blogspot.sk/)

      Odstrániť
    5. No asi od polky februára chodím na doučovania, ale tak seiózne som sa začala učiť niekedy začiatkom marca... aj keď, ja sa vel'mi neučím, ja si len robím testy a tak... a čo neviem, tak si stále pozriem... mám pocit, že už skoro všetko viem... ;) a vel'a šťastia s prímačkami... x ;)

      Odstrániť
  2. a z čoho všetkého budeš robit testy na prijímačkách?
    xx dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na anglické budem mať z sloviny, matiky a angliny ... a na španielske budem mať slovinu, matiku a talentovky (myslím) ;) x

      Odstrániť