nedeľa 24. marca 2013

Fall 7

Sorz, že mi to tooooool'ko trvalo, ale učila som sa na prímačky (ktoré sú zajtra, držte palce!! :))... No a potom (včera) sme mali s Em isté problémy s blogom (veď ty vieš, čo myslím...), tak som ju nechcela pridávať... Takže sa dúfam nehnévate na vašu milovanú Lav, ktorá sa snažila, aby bola časť čo naaaaajdlhšia, no nejak nevydalo... Posúďte samy... :) - Horanovááá xxx


*7. časť*

,,Ale nemusíš mi to hovoriť. Rešpektujem tvoje súkromie," pousmiala som sa, no on si len povzdychol.
,,Nicole... Mali by sme sa prestať stretávať," povedal, bez akéhokol'vek citu.
,,Ččo?" vykoktala som šokovane.
,,Mala by si ísť domov," pošepol.
,,Prečo?"
,,Nicole, nechaj to tak. Nemusí ťa to trápiť. Len choď a zabudni na mňa, prosím," povedal a zabalil sa do periny, aby svoje slová ešte zdoraznil. Vytiahol si ju až po bradu a otočil sa ku mne chrbtom. Nezmohla som sa ani na slovo. Len som sa postavila a odišla.
Silno som zabuchla jeho dvere a rýchlo zbehla dole. Prečo? - bola jediná otázka, ktorá mi behala po hlave. Obula som si svoje botasky a vybehla von skor, ako ma mohol zastaviť hociktorí z chalanov.
Sakra, prečo? Prečo, prečo, prečo? Spravila som niečo zle? Neviem o tom.
Stopla som si jeden taxík a nechala sa odviesť k Edovi do štúdia.

Vystúpila som z taxíka a rýchlym krokom som prešla do štúdia. Výťahom som sa vyviezla na piate poschodie, kde nahrával Ed. Vošla som dnu a spustila sa na gauč, za Johnov chrbát, ktorý ako stále niečo ťukal do mixážneho pultu. Ed spieval jednu z jeho nových pesničiek a zatial' si moju prítomnosť neuvedomoval ani on, ani John.
,,Dobre, ale tú prvú časť ešte raz," povedal mu John a on len prikývol a začal spievať.
Počas spievania si ma všimol a široko sa na mňa usmial. Dospieval a vyšiel z druhej miestnosti, kde nahrával ku mne a Johnovi.
,,Tak si nakoniec prišla," usmial sa. Len som smutne prikývla.
,,Čo sa deje?" opýtal sa.
,,Povedal, že by sme sa mali prestať stretávať," pošepla som a pritúlila sa k nemu.
,,Harry?"
,,Kto iný?"
,,Ja neviem, musel som sa uistiť."
,,Čo mám robiť?" zakňučala som.
,,Mal by som jeden nápad," zasmial sa a vytiahol ma na nohy.
,,Nie, mne sa nechce ísť nikam," pokrútila som hlavou a sadla si naspať na gauč.
,,No ták! Spravíme si pohodové poobedie, ako predtým. Skočíme do parku, vybláznime sa. Prosím," povedal a spravil na mňa psie oči.
,,Že si to ty," povzdychla som si, ,,ale nemal by si nahrávať?"
,,John to prežije," zasmial sa, ,,a okrem toho, nie si jediná, ktorá potrebuje vypnúť." Postavil sa a prešiel k Johnovi, ktorý niečo nastavoval.
,,Idem s Nicole do parku, takže pre dnes asi končíme," oznámil mu.
,,V žiadnom prípade," pokrútil hlavou John, ,,Ed, neuvedomuješ si, že už aj tak máme obrovský sklz? Toto neprichádza do úvahy. Pekne choď nahrávať," potlačil ho do kabínky a ja som si len povzdychla.
,,Skočím aspoň po kávu," oznámila som mu a vytiahla z jeho bundy peňaženku. Prehrabla som ju a zobrala si nejaké drobné. Vyšla som von z nahrávacej miestnosti. Prebehla som k výťahu a zviezla sa na prízemie, skadial' som vyšla na ulicu. Starbucks bola hneď za rohom, takže som išla peši.
Vošla som dnu a rýchlo ich objednala.
Predavačka mi ich podala a ja som jej nasypala mince do nastavenej dlane. Zvyšné drobné som si dala do vrecka a zobrala si kávy. Prudko som sa otočila od pultu nemysliac na to, že za mnou niekto može stáť.
Samozrejme, pri mojom šťastí tam niekto naozaj stál a obsah mojích káv skončil na mikine dotyčného.
,,Prepáč," povedala som rýchlo a on sa len rozosmial.
,,Mňa to fakt mrzí! Nechcela som," ospravedlňovala som sa.
,,Kl'ud, veď sa nič nedeje," povedal zaujímavým prízvukom, ,,je to v pohode," vyčaril na tvári roztomilý úsmev.
,,Naozaj?" opýtala som sa neveriacky.
,,Naozaj," prikývol, ,,inak, ja som Ashton."
,,Ja som Nicole," usmiala som sa.
,,Smiem ťa pozvať na kávu, keďže tvoja prvá skončila na mojej mikine?" zasmial sa.
,,Nemusíš, kúpim si ju aj sama," usmiala som sa.
,,Ale ja chcem," žmurkol, ,,akú si dáš?"
,,Vanilkové latté," odpovedala som a on objednal. Zaplatil a vytiahol ma vonku.
,,Povedz mi niečo o sebe," povedal mi.
,,Neviem, čo by si chcel počuť. Mám pomerne nudný život," pokrčila som plecami, ,,nič moc. A čo ty?"
,,Ja mám naopak poslednou dobou zaujímavý život," zasmial sa, ,,s kamošmi sme na turné a proste si to užívame."
,,Spievaš?" opýtala som sa ho.
,,Trochu, ale hlavne hrajem na bubny," zasmial sa.
,,Z kade si? Strašne sa mi páči tvoj prízvuk," povedala som s nesmelým úsmevom.
,,Z Austrálie. Ale Londýn sa mi páči ovel'a viac. Počasie, l'udia... V Austrálii by sa so mnou nikto nedal len tak do reči. A ešte k tomu, milujem dážď! Je to také magické," zasmial sa.
,,Hej a hlavne keď prší dvadsaťštyri hodín sedem dní v týždni. Vtedy to už nie je magické, ale otravné," odfrkla som.
,,Nebuď taká pesimistická! Čo sa s tebou niekto rozišiel?"
,,Také niečo," zamrmlala som si.
,,To som nevedel. Prepáč."
,,V pohode. Nič sa nedeje. Veď som s ním ani nechodila."
,,Ak ťa to trápi, možeš mi to povedať. Kamoši vravia, že som dobrý poslucháč," usmial sa.
,,Nikomu o tom nepovieš?"
,,Nikomu."
,,Spoznala som jedného chalana. Bol milý, bavili sme sa spolu ale, neviem. Som si istá, že má nejaké tajomstvo, ktoré nikomu nepovedal. Nejaké to zlé tajomstvo, chápeš. Dnes ráno som za ním bola a povedala som mu, že som ho videla ísť s nejakým chlapom preč, že kto to je. A on mi na to len povedal, že by sme sa mali prestať stretávať," dokončila som smutne. Nič nepovedal, len ma objal. Možno som presne toto potrebovala. Objatie od nejakého chalana. Čisto kamarátske, aj keď neviem, či možem trdiť, že sme kamaráti po dvadsiatich minútach.
,,Vieš čo by som robil na tvojom mieste? Nevzdal by som sa. Chodil by som za ním, otravoval ho a robil všetko pre to, aby ste boli zas priatelia."
,,Lenže to nie je tak l'ahké," povzdychla som si.
,,Pomožem ti."
,,Ashton, to nemusíš robiť."
,,Možno ti to príde divné, ale ja chcem Nicole. Budem len rád, keď budeš šťastná," zasmial sa.
,,Ďakujem," povedala som a znova ho objala.
,,Nemáš začo," povedal tým svojím austrálskym prízvukom, ktorý ma donútil široko sa usmiať.

Ladies... Druhý najsexy bubeník na svete! (na Josha nemá nikto, sorz Ashton) … Ashton Irwin <3

9 komentárov:

  1. Krásna časť a držím palce zajtra :) potom napíš ako si dopadla a či to bolo ťažké :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) .. Anglinu som vedela v pohode, matiku budem mať možno bez chyby, ale slovinu som úplne dodrbala... -.- Tak debilný test bol zo sloviny a bolo tam kopec tlačových chýb... -.- Ale tak celkovo mám dobrý pocit... Mohli by ma zobrať ;) V stredu budem vedieť. :) x

      Odstrániť
    2. A približne kolko sa tam hlási ludí? A inak ja na skuškach nemam matiku :3

      Odstrániť
  2. Ashton<3 jak já ho miluju:D* a ten příběh je prostě úžasnej!:')

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jujko moje/nase <3 krasmy je ale ako si povedala, na Josha nema *-* <3 je uzadny...
    K problemom z blogom.. Nevracajme sa k tomu.. Nalada na hovno aj bez toho :D
    Aaaa.... Krasna cast.. Chybalo mi to <3 <3 daj sup sup dalsiu :3 a paci sa mi, ze si ich tam zakomponovala :3 milujem ta za to <3 :-]

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je ... *-* Problémy boli a prešli (dúfam :)) Aj mne chýbalo písanie... Už sa tomu konečne začnem poriadne venovať, aby som mohla písať aj tie jednodielovky, čo mám začaté... :) A aj ja sa za to milujem :3 :D ;) x

      Odstrániť