utorok 12. marca 2013

It's my birthday! ♥

Hey babes! Podľa názvu vám asi došlo, o čom bude príspevok (a ak nie, tak vám to prezradím = o mne :D) Vaša milovaná Lav oslavuje narodeniny a práve sa chystá ísť spamovať na twitter chalanov, Eliiotov a Edov.. Takže budem potrebovať véľa šťastia, aby si ma všimli... ;) :D Ale ja to dám, veď som nejaká Horanová!

Večer odo mňa dostanete darček! Na mojej narodeniny rozdávam darčeky... Čo svet ešte nevidel! :D No, ale očakávajte to okolo nejakej tej 20:00 ;)

Len mne môže dať oco na narodeniny 750g Nutellu... :D A že po ňom blázon nie som, ani náhodou... :D :D

Teenage dirtbag z Cardiffu... 2:11 - Louis zabudol slová... :DDDDD Ja som taký rehot chytila... Nekaz mi moju srdcovku!! :DDD

Okej, asi by aj stačilo... Píšem to už dobrú polhodinu, lebo popri tom ešte odpisujem kamoške, kukám facebook, twiter... Sťahujem film (The last song) a neuhádnete koľko mám MB! :D 699 ;DDD Hazza ma navštívil... ;)

Čo sa týka tých otázok na asku... Sklamali ste ma... Nikto sa nič nespýtal, ale vaša smola!!

Okej, dáme si ešte pár obrázkov a večer prekvapko!



 


Niall a Ed ♥ ♥ ♥ Kill me now, perfection is coming!



True story bro! :D




Niečo pre Em, lebo viem, ako veľmi ona miluje Skyfall :))



 


Larry Stylinson shipper ♥




pozn. k obrázku vyššie- kamarátka ma prezýva Tuleň... ;) Haz ma miluje :33



2 komentáre:

  1. Všechno nejlepší!:) a k tomu asku.. včera sem si to přečetla a byl o už po 22:00 hodině tak sem se tě už na nic neptala ale zeptám se tě aspoň teď:DD takžeode mě čekej otázku!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aww, ďakujem ;) A keďže si bola jedinná, čo sa opýtala, dostaneš to prekvapko aj tak... ;) Dúfam, že čítaš Fall ;) :D

      Odstrániť