štvrtok 3. januára 2013

Moje kecy a dotazy na vás ;)

Babenky moje milované,

ozývam sa Vám po dlhšej dobe. Dnes som zistila, že sa na mňa nakoniec usmialo šťastie a viem pridávať príspevky aj z mobilu ;)

Nechcite odomňa odpoveď na otázky ohľadom 'Same Mistakes', lebo zatiaľ neviem nič o mojom mobile ani ja :(

Ale stále platí, že ak sa k tomu dostanem tak to budem pridávať. V najbližšom čase sa tu možno objaví moja prvá jednodielovka. Neviem aké to bude, ale budem sa snažiť Vás nesklamať. Aj tak si myslím,že to bude oničom, hlavne v porovnaní s jednodielovkami made by *Lav Horan*.

Krásny New Year, aj keď o pár dní neskôr, ale lepšie ako nikdy.

Báj d véj!
Chcela by som sa Vás spýtať, či by ste nechceli niečo ako predstavenie autoriek, aby ste vedeli z koho hláv vychádzajú tie nezmysli, podotýkam krásne nezmysli, ktoré tu pridávame. Čo vy na to?? Bola by tam fotka a základné údaje, charakteristika atď.

Prosím, vyjadrite svoj názor v komentári.

Ďakujem.

With love your *Em Styles*
 *-*

6 komentárov:

  1. Emuška moja krásna, takže ak smiem tak: 1. som rada že si sa tu zase ozvala.... :)
    2. Ešte furt ti nevolali o ten mobil?!?!?!
    3. Už sa straaaašne teším na tú tvoju 1-dielovku a mimochodom: ty vieš úžasne písať, ak sa smieš odviazať a nemáš presne určený dej.... ;) a
    4. K tomu btw.... Hmm... No ja vás dve uz poznám Takže mi to je v podstate jedno... :) ale ak chcete tak si to spravte môže to byt pekne :) a k môjmu DCML... Neviem či to vôbec ešte niekto číta.... :)
    Lúbim vás ;-* a majte sa krásne!!!! :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2. ---> ešte nie :(
      3. ---> ako som to tak dnes začala písať.. tak jednodielovka to nebude... musím to dať na viacdielovku.. možno to bude tak ako Slávkine -> Stand up :)minimálne tri časti to bude mať.. ešte uvidím..ale povedala som si že musím to dať.. musím to dopísať.. neviem kedy ale určite to tu odo mňa uvidíte :)
      4 a 1/2=tvoje DCML.. :) ---> bude,m zdieľať a robiť všetko pre to aby sa to čítalo.. :) neboj sa.. ;) :*

      Odstrániť
    2. 3. Šak to je len lepšie ak to bude viacdielovka :) vážne... Uz sa tesim ;) A 4. Hihi nemusíš totak zdielat... :) mne to neprekáža .. Ináč!! Máme jednu novú citatelku :)!!!!!!

      Odstrániť
  2. A co je s pribehom forever young?? =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak ti tentvoj mobil neopravia ja ich vlastnoručune uškrtím! :D Lebo ja potrebujem čítať same mistakes... :)
    Tá tvoja jednodielovka bude určite dokonalá a nediskutujeme o tom :D Teda, via c dielovka... :)
    To chceš aby sa l'udia zl'akli, čo za divného človeka (ja :D) tu píše FY? :D Veď by mali traumu! :D :D
    A čo sa týka Forever Young... Bola som na mrtvom bode, ale konečne som sa z neho pohla, takže dnes, keď prídem domov dám novú časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Slavi osobne ti s tým skrtenim pomôžem ;) :D A som rada že si sa z toho mŕtveho bodu pohla :) ja teraz tiež tak mierne stoJim s DCML ale potrebujem sa radiť s mojou hlavnou manazerkou !!! :D a nie len cez telefón... To zere veľa kreditu :D

      Odstrániť