štvrtok 10. januára 2013

Forever Young - *19. kapitola*

Sorrz, že pridávam až tak neskoro, ale makala som na tomto - https://pbs.twimg.com/media/BARdubwCEAARYH-.jpg - niektorý to zajtra uvidíte na živo ;)
No, ale k časti... :) Zlomová ej kej ej - začiatok zápletky :D Tak sa pustite do čítania a nechajte mi nejaké pekné komentíky ;) xx - Lav.

*19. kapitola*

*HARRY*

Prvú vec, ktorú som ráno začul, bol Louisov a Niallov záchvat smiechu. Veď ako inač. Obliekol som si trenky a zbehol do kuchyne.
,,Bré ránko," zamrmlal som si otvárajúc chladničku, ktorá bola nečakane prázdna!
,,Niall," zavrčal som a Louis mu so smiechom nastavil ruku, do ktorej mu Niall s nechuťou strčil bankovku. Znova nejaká ich blbá stávka.
,,Idem si niečo kúpiť. Sebe," upozornil som Nialla. Vybral som sa naspať do izby. Otvoril som skriňu a vytiahol z nej prvé tričko s rifl'ami, ktoré som uvidel. Hodil som ich na seba, zobral si mobil s peňaženkou a zbehol dole.
,,Čavte!" zakričal som, keď som sa obul. Vyšiel som von a zabočil na ulicu, smerujúcu k najbliššiemu obchodu.
,,Harry Styles!" zakričala jedna fanynka. Otočil som hlavu a usmial sa. Mal som dobrú náladu, tak prečo nie?
,,Ahoj," pozdravil som ju.
,,Ahoj. Ja som tvoja obrovská fanúšička. Zbožňujem ťa. Si mojím vzorom. Mohol by si sa so mnou vyfotiť, prosím?" opýtala sa ma prosebne a vytiahla foťák. Postavil som sa k nej a ona zatial' niečo nastavila. Objal som ju okolo pásu a priložil si pery na jej líce. Bola mi sympatická.
,,Ďakujem ti," usmiala sa a odložila foťák.
,,Bolo mi potešením," usmial som sa.
,,Inak, Darry je super. Ste spolu krásny," povedala. Ja som sa začal dusiť od šoku a smiechu.
,,To nemyslíš vážne," zašomral som si. To už máme s Debby shipname? Preboha, to sa mi snáď zdá.
,,Myslím. Dee mi príde ako skvelá baba a myslím, že ste spolu zlatí. Dúfam, že vám to dlho vydrží."
,,Nebol by som si tým tak istý," zamrmlal som si popod nos.
,,Nemáš ju rád?" opýtala sa.
,,Mám, mám," rýchlo som povedal. Ak by sa dostalo von, že spolu naozaj nie sme, Paul by ma asi zabil. Asi určite.
,,Neznieš vel'mi presvedčivo," založila si ruky v bok.
,,No vieš," rukou som si nervózne zašiel do vlasov, rozmýšl'ajúc, ako ju presvedčiť o opaku.
,,Asi to nechceš riešiť," uškrnula sa.
,,Presne tak," prikývol som a oslnivo sa usmial.
,,A kam ideš?" opýtala sa po chvíli trápneho ticha.
,,Na nákup. Niall znova všetko zjedol a ja som hladný," povedal som, ,,nechceš ísť so mnou? Aspoň sa s niekým porozprávam."
,,Ja-jasné, že chcem," vykoktala zo seba, ,,inak ja som Lav," zasmiala sa.
,,Teší ma. Ja som Harry, ale to vieš," zasmial som sa, ,,ideme?"
,,Jasné." Zamierili sme ku supermarketu a celý čas sa rozprávali. Prebrali sme všetky témy. O chalanoch, koncertoch, hudbe. Úžasne sa mi s ňou rozprávalo. Bolo cítiť, že je faninka, pretože doplňala moje vety o chalanoch.
,,Ďakujem za doprovod," usmial som sa pred dverami obchodu.
,,Ja ďakujem tebe," povedala, ,,ak by si sa chcel ešte niekedy porozprávať, dám ti svoje číslo. Možeš mi veriť," na nejaký papier naškrabala svoje číslo, strčila mi ho do ruky a zmizla.
,,Zavolám," uškrnul som sa no už len sám pre seba.
Vošiel som do obchodu. Moje kroky smerovali k regálu s pečivom. Samozrejme, vykúpil som skoro všetko s vedomím, že zajtra budem musieť nakúpiť znova. Predsa, nakupovať pre štyroch normálnych l'udí a jedného, s apetítom vačším ako má každý normálny človek. Šunka, maso, zelenina, ovocie, syry, jogurty, nejaké vody, pivo a víno. To sa vždy zíde.
Zamieril som k pokladni. Všetko to som vyložil na pás a počkal, kým mi to nablokuje. Pohl'adom som zatial' skenoval regále. Moj pohl'ad zastal až pri časopisoch. V duchu som si čítal nápisy. Politika, ekonimika, Niall Horan, správy, zvieratá. Počkať čo? Vrátil som sa pohl'adom na ten, kde stálo Niallovo meno.
,,Sekundu," povedal som predavačke a vrátil sa po neho. Hodil som ho na pás a nervózne poklepkával nohou, čakajúc, kým mi to všetko nablokuje.
,,Všetko?" opýtala sa ma a ja som jej prikývol. Podal som jej cenu, ktorá svietila na malej obrazovke.
,,Ďakujem," usmiala sa.
,,Aj ja. Dovidenia," kývol som jej.
Na ulici som vytiahol z tašky časopis. Pomaly som nalistoval článok o Niallovi.

"JE UŽ AJ NIALL HORAN Z ONE DIRECTION ZADANÝ?

V poslednej dobe sa objavili fotky Nialla Horana s neznámym dievčaťom, ako si užívajú svoje spoločné chvíle vo vrúcnych objatiach! Žeby si našiel už aj tento člen kapely priatel'ku? O týždeň sa dozviete viac!"

Boli tam štyri fotky Nialla a Em. Čo? Hodil som časopis celou silou o zem a pár krát do neho kopol.
Otvoril som fl'ašku s pivom a vypil z nej polku na ex. Bože, Em, čo si mi to spravila? Podviedla si ma s mojím najlepším kamarátom! Zlomila si mi srdce! Ako ma tá pinda mohla podviesť?!

4 komentáre:

  1. No zlomova je, ale som zvedavá Čo spravi v ďalšej, čiže ta je pre mňa podstatnejsia.... :) ale Ináč super! No, normálka.... Čiže super. :D Ale už sa vážne tesim na ďalšiu.... ;-D a kedy ju mozem očakávať???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až cez týždeň, sorz zlatko :D Som "mimo" wifi.. :DA som strašne zničená... Porozprávam ti v pondelok.. :D ;) :*

      Odstrániť
    2. no dobre... :(... skoda, no co uz v pondelok :)

      Odstrániť
  2. :( boze az mi zle prislo.

    OdpovedaťOdstrániť