sobota 5. januára 2013

Forever Young - *17. kapitola*

Po dlhom čase sa vám ozývam s novou časťou! Keďže som konečne doma a cez prázdniny už nemám nič na pláne (teda, až na pár vecí :D), budete tu vídať príspevky častejšie! Či už FY alebo DCML... Mám napísanú jednu dvojdielovku a jednu jednodielovku, takže postupom času sa tu všetko objaví :) + Emina pár dielovka a ja pevne dúfam, že sa tu v blízkej budúcnosti objaví aj nová časť zo Same Mistakes... :) Takže sa máte na čo tešiť... ;)
Už dosť kecov pustite si túto dokonalosť - http://www.youtube.com/watch?v=ZbEC_2dGcIk&feature=youtube_gdata_player a dajte sa do čítania! :D - With love, your Lav ;*

*17. kapitola*

*EM*

Jej ruka pristála na mojom líci. Dosť to zaštípalo. Priložila som si tam ruku a zadržiavala slzy.
,,Preskočilo ti!" zvreskol Harry.
,,Mne nie, ale tebe asi áno! Oblizovať sa s takouto fl'androu," povedala uštipačne.
,,Ovel'a lepšie ako s tebou," odsekol a zohol sa ku mne. Čupela som a držala si ruku na líci. Slzy mi tiekli dolu tvárou. Pocítila som jeho teplé ruky na mojom páse. Silno ma objal a ja som si skryla tvár do jeho hrude.
,,Načo sa s ňou ťaháš?" povedala, ,,mal by si byť len a len so mnou. Mal by si ma milovať. Mám s tebou spoločného viac, ako ona," pohrdavo povedala.
,,Vypadni. Chcem byť len s ňou, pretože ju l'úbim a teba nie. Proste sa s tým zmier," povedal a vtiahol ma do bytu. Zabuchol dvere a dúfam, že ju  nimi tresol.
,,Si v pohode?" pošepol, ja som opatrne prikývla, no nepozrela sa na neho.
,,Ukáž sa mi," pozrel sa na mňa a prešiel palcom po líci.
,,Prepáč," šepol.
,,Nie je to tvoja chyba," povedala som a on pokrútil hlavou.
,,Je. Chcel som, aby videla, ako ťa mám rád. Chcel som, aby nás nechala na pokoji. Keby som ťa nepobozkal, nestrelí ti," povedal smutne.
,,Harry," povedala som prosebne, ,,nie je to tvoja chyba."
,,Je," povedal smutne.
,,Prestaň prosím," šepla som. Silno ma objal a perami mi prešiel po krku.
,,Kol'ko je hodín?" spýtala som sa ho po chvíli.
,,Asi jedna, prečo?"
,,Poďme von," usmiala som sa na neho.
,,Teraz?"
,,Vonku nebudú žiadny novinári," uškrnula som sa.
,,No poď," usmial sa. Prehodil i ruku cez moje rameno a vyšli sme von.
***
,,Ahojte!" zakričal Niall. O pár sekúnd sa už jeho blonďavá hlava objavila vo dverách obývačky chalanov.
,,Čavko Em," usmial sa na mňa, keď ma zbadal.
,,Čavko Nialler," uškrnula som sa na neho. Harry ma silnejšie stisol okolo boku.
'Nežiarli,' pomyslela som si. On len pretočil očami. Harry sa postavil a začal ma ťahať hore po schodoch. Zatlačil ma do svojej izby a jemne ma začal bozkávať na krku.
,,Žiarlivec jeden," zamrmlala som si.
,,Nebudem sa o teba predsa deliť," uškrnul sa. Chcela som namietať, no zapchal mi ústa svojím jazykom.
,,Asi ruším," ozvalo sa v dverách. Harry sa odomňa odtiahol a otočil sa.
,,Rušíš," prikývol Harry.
,,Je tu Paul a chce s tebou vravieť," povedal mu.
,,Počkám ťa tu," šepla som mu a on pokrútil hlavou.
,,Ideš pekne so mnou," potiahol ma smerom k obývačke. Vedela som, že protestovať nemá zmysel, tak som sa na to rovno vykašl'ala. Prišli sme do obývačky a sadli si na gauč. Harry ma chytil za ruku a preplietol si so mnou prsty.
,,Pozri, Harry, takto to ďalej nejde. Dával som ti dosť vol'nosti. Dovolil som ti stretávať sa s touto tu. Ale máš chodiť s Dee nie s ňou. Dee mi povedala, že si na ňu bezdovodne vyskočil a vykričal sa na na ňu. A že ťa to donútila urobiť ona," povedal a ukázal na mňa.
,,Paul, Debby jej dala facku! Ona si začala a ja som Em len bránil! Zastal som sa jej, lebo ju l'úbim," povedal Harry.
,,Pozri, to mi jej jedno. Budeš s Dee, budeš ju l'úbiť a na Em sa vykašleš," povedal. Obaja sme ne neho šokovane zostavil pozerať.
,,Nevykašlem sa na Em!" povedal naštvane.
,,Ničí vám skupinu!"
,,Neničí!"
,,Ničí! Ide len po sláve! Otvor oči!" naštvane buchol do stola a odišiel. Samozrejme, poriadne tresol dverami.
,,V pohode?" ozvalo sa zo schodov.
,,Nie," pokrútil hlavou, ,,čo som mu spravil?"
,,Nič," povedal Zayn a pokrútil hlavou.
,,Mala by som ísť," povedala som smutne. To, čo povedal Paul sa ma dotklo. Bolelo ma pomyslenie na to, že by som im rozbíjala skupinu. Nechcem, aby sa to stalo. Nechcem, aby sa kvoli mne hocičo stalo chalanom, pretože by som sposobila trápenie miliónom dievčat po celom svete. Vybehla som z ich domu a zamierila k prvému taxíku.
,,Em! Počkaj!" kričal na mňa Harry.
,,Pozri, počul si ho. Mám ísť preč. Je to tvoj šéf. Budem ho počúvať," zamierila som k autu.
,,Večer k tebe prídem," povedala som a nadiktovala taxikárovi adresu. Vyrazil a nechal tam Harryho len tak stáť.

3 komentáre:

  1. Veru veru..po pekne dlhom čase...ale to nevadí hlavne že je :)..inak úžasná...daj ďalšiu čoskoro ;)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tak ... Po pekne dlhom čase... :) ale! Aspoň je... Uz mi začínalo liezť na nervy čítať si v kuse toto Čo mám v iPode... :D a k tej časti: ?!?!?!?! Ten Paul čo si mysli?!?!?!?!!!!! Taky idiot!!!! Nie je to uz náhodou obmedzovanie osobnej slobody??!!
    :) ale ako Ináč Pekne napísané... ;) ;-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A som rada že sa tu toho toľko budúcnosti objaví... :):) :)

    OdpovedaťOdstrániť