utorok 22. januára 2013

Dance Changed My Life - 13. kapitola

Normálne že... :D :D :D 69 príspevok na blogu... ;) :D :D Hazza nás prišiel navštíviť... :D :D A zastavil sa aj inde ako u Em v posteli (sorz, som si to neodpustila... :D :D)
Takže si to užite... ;) - L 
And... :) - CLICK HERE!! - Všetci čo čítate FY... ;) Na konci je otázka... :) Vyskúšajte si tipnúť odpoveď... ;))



DCML 13. kapitola
2-3 najprevratnejšie veci môjho života

,,Vieš preto som ti to nechcela hovoriť. Lebo už vtedy fungovali ako skupina." vysvetlila som Tanyi.
,,Ale nechápem prečo sa o teba nepostaral alebo aspoň dačo!" Tanya začínala byť zlostná.
,,On bol vtedy tiež mladý a spanikáril. Proste ho chápem..." povedala som pokojne.
,,No dobre ale......" vypustila paru a objala ma. ,,Prepáč mi, že som odišla. Som otrasná kamarátka..." pomaly povedala na mojom pleci.
,,Ja.... Tan to je v pohode, veď ako sme vraveli: všetko sa vyriešilo..... Sorry za morbídnosť, ale je to pravda."
,,Preboha Angela ako môžeš niečo také povedať!!! A ako to, že o tom vieš rozprávať bez plaču.... Veď ja už mám teraz v očiach slzy." a už pomalinky začínala plakať.
,,Vieš ja som si už svoje odplakala takže by si nemala ani ty..." pohladila som ju vo vlasoch. ,,Ou a počuj okrem Zayna o tom nevie nikto hej??? Tak nech to tak zatiaľ aj ostane."
Tanya sa na mňa pozrela a opýtala sa: ,,A Liam??"
Pokývala som hlavou: ,,Nie ani on.... Ale on sa to dozvie, viem, cítim to."
,,Dobre..." prikývla Tanya a utrela si slzy. Usmiala som sa na ňu a aj ona na mňa. ,,Super...." povedala som jej na pochvalu. ,,Takže teraz ja hej?? No takže začnem ešte úplne na začiatku. Keď som začala pracovať pre chalanov som si vytvorila vzťahy a k Liamovi asi najlepší. Rozprávali sme sa, smiali sme sa, ale hlavne tancovali sme spolu a radi. Dovtedy som ani nemyslela na to, že by sme niekedy mohli byť pár. Koniec koncov chodil s Dan. No ale pred nedávnom sa spolu rozišli a odvtedy mám pri ňom taký neopísateľný pocit. Taký čudný pocit.... A na žúrke som nechcela mať klasický scénár a tak som sa rozhodla, že nebudem piť.
Obaja sme si išli zatancovať. Prišli sme na parket a všetko bolo v pohode. Až ľudia okolo nás utvorili kruh a dostali sme sa do battlu. No takže mali sme 2 kolá. Prvé bolo v celku obyčajné. Užila som si tanec potom išiel on a aj on si to užil a mali sme remízu. On ma chcel nechať vyhrať a ja som si povedala: "takto toto nie môj zlatý ja viem vyhrať aj sama..." a tak sme si dali druhé kolo. Keď DJ pustil pieseň obaja sme sa s Liamom zasmiali. Vieš lebo mávame spolu hodiny, len my dvaja. No a na tých hodinách sme veľmi často tancovali na tú pieseň. Mali sme na ňu aj kroky a tak sme chvíľu tancovali spolu chvíľu každý sám a proste vtedy som mala taký úžasný pocit z tanca," pousmiala som sa pri tej spomienke a Tanyi to neušlo, ,,smiala som sa, že ani po prvom sexe som nemala lepší pocit. A keď sme skončili stáli sme čelom k sebe a on ma proste pobozkal..... Mimochodom celé si to pravdepodobne môžeš pozrieť na YouTube... Skončilo to nakoniec remízou. Odišli sme z parketu a dali sme sa "dokopy". No a proste celú párty sme tancovali, pili džúsiky a bozkávali sa." snažila som sa to zhrnúť do čo najmenšieho celku.
,,Povedala si to ako 12-ročné dievča o prvom rande..." zasmiala sa Tanya.
,,Ježiši ja viem..." zasmiala som sa aj ja a vložila si tvár do dlaní. ,,Ale v celku si to pochopila nie???" s nádejou som sa opýtala.
,,No v celku aj hej no a aký je???" opýtala sa Tanya ale pri závere otázky sa šibalsky usmiala. Mne najprv nedošlo a tak som povedala: ,,Jak jaký šak úžasný ne??? .... Jaaaaj bože ty si myslela sex??"
,,Noo....!"
,,Jaaaaj.... Tak ti s radosťou oznamujem, že....." napínavá odmlka, ale to by nebola Tanya kebyže mi do toho neskočí: ,,Úžasný ne?!?"
,,Nie."
,,Nie?!?!?!?!?!" vypleštila na mňa oči.
,,Ešte sa len dozvieš.... S radosťou ti oznamujem, že sme spolu ešte nespali." usmiala som sa nakoniec.
,,Čo? Haha..... No tak to ti nezožerem.... Jak chceš keď sa budeš pýtať na Harryho tak ani ja ti nepoviem..." ofučala sa Tanya.
,,Ale ja to myslím vážne Tan.... Vážne ešte okrem bozkov nič nebolo...." pozrela som na ňu.
,,Čo?!? To vážne??"
Prikyvovala som ako zmyslov zbavená. ,,Tebe predsa klamať nebudem..."
,,To vážne?? Jeeeej ja tomu neviem uveriť! To vážne??" Tan bola vo veľkom šoku, čo ma veľmi potešilo, lebo som podľa toho vedela, že ma pozná a že sa o mňa stará.
,,A ešte jedna info pre potešenie. 5 mesiacov som nespala zo žiadnym chlapom." usmiala som sa a sama som bola na seba hrdá.
Tanya už ale že VÔBEC nechápala a tak radšej zahlásila: ,,Vieš čo pome radšej spať lebo TOTO a ešte zopár vecí musím stráviť."
Hmmm mala pravdu dnes sa zasnúbila s chlapcom s ktorým sa na prvej žúrke vyspala a pritom si s ním ani nepamätá ani bozk a jej naj kamoška jej práve povedala 2 najprevratnejšie veci z jej života. Že dieťa ktoré potratila bolo Zaynovo a že 5 mesiacov s nikým nespala (a možno ešte aj že, s jedným chalanom začala chodiť až po pol roku a že sa s ním nevyspala hneď počas prvej noci strávenej s ním).



3 komentáre:

  1. to "CLICK HERE" som nepochopila... :)... vysvetlis mi??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Click here - mas na to kliknut a to ta da na druhy odkaz... chapitos? na FY 23... A tam, na konci je otazka, na ktoru by som chcela vediet odpoved (ako z pohladu citatela... :D)

      Odstrániť