streda 23. januára 2013

Forever Young - *24. kapitola*

No, takže hádali ste... :D Teda, len Sarah, ale aj tak... :D :) A čo sa stane? ;) DOzviete sa v ďalšej časti... :D Muhahahah som sviňa, ale treba aj Hazzov pohľad... ;) So, prečítajte si a na spodku máte opäť otázku... :D ;) Takže si prečítajte a MOŽNO, ak budete pozorne čítať, tak zistíte odpoveď aká je odpoveď na TÚTO OTÁZKU... Ale len mejbí.. :D A dole, máte ďlašiu... ;)
Vaša Lav :))* ENJOY xx



*24. kapitola*

*HARRY*

,,To bolo skvelé," povedala Lav udychčane.
,,Nebola si zlá," zasmial som sa.
,,Ani ty si nebol najhorší," zaškerila sa. Posadil som sa na posteli a pohl'adom prešiel po izbe.
,,Znamenalo toto niečo pre teba?" opýtala sa po chvíli šeptom.
,,Neuraz sa, ale nie," pokrútil som hlavou.
,,Nemám prečo. Aj pre mňa to bol len sex," zasmiala sa.
,,Takže kamaráti?" zdvihol som obočie a ona prikývla.
,,Ideme niečo robiť?" spýtala sa ma po chvíli.
,,Jasné," súhlasil som. Obliekol som si trenky s teplákmi. Ako vždy. Vytiahnuť tričko mi ani nenapadlo. Veď načo? Som dosť sexy na to, aby som mohol chodiť bez neho.
,,Možme si pozrieť film," navrhol som.
,,Dobre, vyber niečo. Možem ísť na wécko?" spýtala sa a ja som ukázal na dvere od kúpel'ne. Natiahol som sa po notebook, ktorý ležal v mojom nočnom stolíku a zapol ho. Počkal som, kým sa naštartuje. Keď už konečne bol, otvoril som internet aby som si skontroloval twitter, keďže Lav bola ešte stále v kúpel'ke.
Prihlásil som sa a pozrel najnovšie tweety. Milión prosení o follownutie, milión tweetov.
Pohl'ad mi zablúdil k trendom, z kade sa na mňa usmieval 'Nem'. Mal som chuť tresnúť všetkým a zabiť Nialla a Em. S ťažkým srdcom som na to klikol a pustil sa do čítania.

@ItsEm & @NiallOfficial are dating? Kill her. Nem is bad.

@NiallOfficial are you kidding? Nem is worst thing, I've ever heard about!

@ItsEm @NiallOfficial I hate Nem.

@ItsEm Bitch, go away from Niall! You'll just hurt him! Nem is horrible.

I just hate @ItsEm cause she isn't the right for @NiallOfficial . I hate Nem, too.

Are you against Nem? RT, to let @NiallOfficial know it!

Just die @ItsEm . Die slowly with pain. Make the end of Nem.


Mohol by som ich čítať donekonečna. Bolelo ma to. Bolelo ma, že nadávali človeku, ktorého som miloval z celého srdca.
Vrátil som sa naspať na vrch stránky, k top tweetu. Bol od Nialla, pridaný pred dvoma minútami.

Yea, r u happy? Do u know, what u did 2 my bestie @ItsEm ? Shit, think about u! I'm so sad of u n dissapointed. Nem is JUST friendship!!!

Vypol som twitter a rozhodol sa vybrať film. Už som sa na tie tweety nemohol viac pozerať. Pri každom ma pichlo do srdca. Ubližovali jej. Nechcel som to takto.
,,Už si niečo vybral?" vytrhla ma z myšlienok Lav.
,,Nie, chcel som na teba počkať," usmial som sa. Sadla si ku mne a klikla na jeden film. Začal sa, no ja som sa na neho nedokázal sústediť. Po rozume mi behala len Em. Bolelo ma pomyslenie na to, že ju urážali. Nechcel som si ani predstaviť, čo by sa jej mohlo stať. Odmietal som myšlienku, že by som za ňou mal ísť.
,,Harry, sleduješ to?" opýtala sa.
,,Jasné," prikývol som.
,,A o čom to je?" otočila sa na mňa a prebodla ma svojimi očami.
,,Hm, o láske?" zamrmlal som si.
,,Harry, to je, Ja zloduch. Tam je tol'ko romantiky asi ako na neoholených nohách," zasmiala sa, ,,niečo ťa trápi, však?" spýtala sa, no vyznelo to skor ako tvrdenie, než otázka.
,,Strašne," zašomral som si a sklonil hlavu. Buď chlap a neplač! - vravel som si, no nezaberalo to. Slzy sa mi pomaly začali hrnúť do očí.
,,Chceš o tom vravieť?" opýtala sa ma. Pozrel som na ňu. V očiach mala pochopenie.
,,Som zal'úbený. Možno aj zamilovaný," povedal som smutne.
,,A nie do Debby," povedala a ja som prikývol.
,,Presne tak."
,,Teda do koho?"
,,Do Em," pošepol som smutne.
,,Do Niallovej priatel'ky?" zdvihla na mňa obočie a ja som prikývol.
,,Vlasne, ona bola moja priatel'ka. Len si začala s Niallom. Podviedla ma s ním," povedal som a už nevládal zadržiavať slzy.
,,Musíš ju naozaj l'úbiť. Ešte som nevidela chalana plakať kvoli dievčaťu. No nezaslúži si ťa. Ak ťa s ním naozaj podvádza, máš na lepšiu," usmiala sa.
,,Ale ja sa o ňu nechcem deliť. Ona je len moja," zakňučal som a utrel si slzy.
,,Bude to v pohode. Neboj sa," objala ma okolo pliec.
,,Bojím sa, že nebude," zašomral som si.
,,Everything gonna be alright," zahmkala mi do ucha.
,,Nemyslím si. Ale už to neriešme."
,,Myslím, že by som pomaly mala ísť," povedala a ja som na ňu skleslo pozrel.
,,Musíš?"
,,Musím. Ale hocikedy mi možeš zavolať," žmurkla a silno ma objala.
,,Zavolám. A ďakujem ti." Počkal som, kým si oblečie kabát, obuje topánky a výjde z bytu.
,,Ešte raz ti ďakujem. Vel'mi si mi pomohla," usmial som sa a oprel o zárubňu dverí.
,,Nemáš zač. A aj ja ti ďakujem," zasmiala sa. So širokým úsmevom mi zakývala a zamierila preč. Chvíl'u som za ňou ešte pozeral, no keď som začul buchnutie dverí, vrátil som sa dovnútra.
Zabalil som sa do deky, pripravil som si horúcu čokoládu a sadol pred telku, v ktorej ako inač nič nešlo.
Slabo som fúkal do šálky, aby mi čo najskor vychladla.
Zo zamyslenia ma vytrhol až mobil, ktorý sa rozobzučal na stolíku.
Natiahol som sa poň a po prečítaní mena so mnou prebehla zmes pocitov.
Hnev.
Smútok.
Zlosť.
Nervy.
Zrada.
Bolesť.
Nadýchol som sa a stlačil zelené tlačítko.

Question - kto volá? :) 


6 komentárov:

  1. .... Niall to je jasné.... :) či??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. či?? :DD Jasné ako jasné... ;) Môže byť aj nieeeekto iný... :D :D No, ale uvidíš... ;)

      Odstrániť
  2. KTO VOLÁ?! JA VOLÁM!! PO ĎALŠEJ KAPITOLE! ako to môžeš takto ukončiť?! aaarghhh

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nke, ty nevoláš, musím ťa sklamať... :D :D Sorrz... :)

      Odstrániť